MH...!!! MH...!!!

Data: 2009-10-03 00:06:44
Autor: Polok_prawdziwy
MH...!!! MH...!!!

Pomalu¶ku końcyć bedem....

Zwiecora porem scapek smrecka do kuminka wsadziłem (jakosik siem
łochłodziło) i łokrutnie cudny nastruj zrobiłem...

Wmiendzycysie Maryna wkumpieli kacapem sem ¶licnie wygoliła,
a teroski sem podwa kuniacki machniemy i wdohtora zabowiać siem bydymy...

A PiSacki i inkse prawicki niech sem tukej siedzom i wtych swojich EM-tsy,
abo i ¶tery Polckem dorana budujom...

Zycem ci stra¶nie udanego wiecoru....

Data: 2009-10-03 00:14:59
Autor: MH

[...]

Jezem , Jezem tukej...  Tyroz dopiro ku kominku drwów dociepywał bedzies ??
Jazem wciepał kukominku scapków tsy godziny tymu... Maryny molestowoł dzisie
niebedem , bom łokowitkem wyciongnoł zeschowka ...

MH

--