MH z kumplem w rosyjskim programie *MAM TALENT*

Data: 2012-05-28 19:22:25
Autor: Observatore
MH z kumplem w rosyjskim programie *MAM TALENT*
Data: 2012-05-28 12:30:47
Autor: brat_olin
MH z kumplem w rosyjskim programie *MAM TALENT*
"Observatore " <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=sdkf6Nb3l-8&feature=related

To jakas sciema jest..

Data: 2012-05-28 19:49:33
Autor: MH
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
"Observatore " <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl> wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=sdkf6Nb3l-8&feature=related

To jakas sciema jest..

==============

Jaka tam ściema? Zatłukłem kacapa na śmierć!! A Obesrołek zazdrości...

MH

Data: 2012-05-28 19:53:40
Autor: Observatore
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Jaka tam ściema? Zatłukłem kacapa na śmierć!!

 to zmiencie sobie teraz onuce, bo smierdza sowieckim gnojem.

Data: 2012-05-28 20:06:55
Autor: MH
 Observatore <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Jaka tam ściema? Zatłukłem kacapa na śmierć!!

 to zmiencie sobie teraz onuce, bo smierdza sowieckim gnojem.

==============

Ocipiałżeś Obesrołku?? Już dawno są na Koszykowej w gablocie z napisem
"Bohaterskie Onuce" !! I klimę im założyli w obiegu zamkniętym coby w razie
czego można było se niuchnąć. RELIKWIA !!!

MH

Data: 2012-05-28 19:30:02
Autor: MH
Observatore  <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=sdkf6Nb3l-8&feature=related

Hmmm... No cóż Obesrołku, byłem na bani, ręka się omksnęła, ale przynajmniej
kacapa powaliłem!! A ty bidoku co?? MH

Data: 2012-05-29 11:40:46
Autor: Hrabia Bobrowski
Użytkownik "Obesrany " <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq0j9h$rsh$1inews.gazeta.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=sdkf6Nb3l-8&feature=related

http://13k.pl/-/sugestia.php

BBR

MH z kumplem w rosyjskim programie *MAM TALENT*