MH730 - ciekawe...

Data: 2014-03-13 10:37:56
Autor: /dev/SU45
MH730 - ciekawe...
Już od kilku dni mi się wydaje że mogło to być efektowne samobójstwo - lot na środek oceanu - Rów Mariański albo Ocean Indyjski, wypalenie paliwa by nie było plam, i wbicie się pod wodę na względnie małej prędkości, by zostało jak najmniej szczątków. Czarne skrzynki wytrzymują do 6-7 km pod wodą, tam jest ponad 10...

Data: 2014-03-13 19:12:07
Autor: Robert Tomasik
MH730 - ciekawe...
Użytkownik "/dev/SU45" <nie.ma.zupelnie@w.pl> napisał w wiadomości news:53217c74$0$2148$65785112news.neostrada.pl...
Już od kilku dni mi się wydaje że mogło to być efektowne samobójstwo -
I całą załoga postanowiła to zrobić w towarzystwie pasażerów?

Data: 2014-03-13 22:58:38
Autor: J.F.
MH730 - ciekawe...
Dnia Thu, 13 Mar 2014 19:12:07 +0100, Robert Tomasik napisa³(a):
U¿ytkownik "/dev/SU45" <nie.ma.zupelnie@w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Ju¿ od kilku dni mi siê wydaje ¿e mog³o to byæ efektowne samobójstwo -
I ca³± za³oga postanowi³a to zrobiæ w towarzystwie pasa¿erów?

Cala zaloga w ilosci dwoch. bo reszta nie ma pojecia co sie dzieje.

Wystarczy drugiego uspic ...

J.

Data: 2014-03-14 00:05:06
Autor: Smok Eustachy
MH730 - ciekawe...
W dniu 13.03.2014 22:58, J.F. pisze:
[...]

Jak siê potwierdz± doniesienia o u¿yciu kradzionych paszportów

Data: 2014-03-14 00:42:26
Autor: Robert Tomasik
MH730 - ciekawe...
U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:532239a2$0$2137$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wiesz, one chyba siê ju¿ potwierdzi³y, skoro ich w³a¶ciciele ¿yj±.

Data: 2014-03-14 12:15:44
Autor: K
MH730 - ciekawe...
W dniu 14-03-2014 00:42, Robert Tomasik pisze:
[...]

i do tego nie byli terrorystami i nie mieli nic wspolnego z 'zamachem' w smolensku.

Data: 2014-03-14 14:15:12
Autor: Robert Tomasik
MH730 - ciekawe...
U¿ytkownik "K" <a@b.c> napisa³ w wiadomo¶ci news:lfuodd$116$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co merytorycznie by to zmieni³o, gdyby siê okaza³o, ¿e maj± co¶ wspólnego z zamachem w Smoleñsku albo s± terrorystami?

Data: 2014-03-14 07:40:43
Autor: TJ_Blues
MH730 - ciekawe...
On Friday, March 14, 2014 9:15:12 AM UTC-4, Robert Tomasik wrote:
> [...]

A co merytorycznie by to zmieni³o, gdyby siê okaza³o, ¿e maj± co¶ wspólnego z zamachem w Smoleñsku albo s± terrorystami?

To by znaczylo, ze MH730 bezpiecznie wyladowal na z gory upatrzonym
ladowisku, skad prywatnymi jetami mozgi porwania udali sie do swoich
krajow....

chweers

Data: 2014-03-14 15:51:57
Autor: Tomasz Wójtowicz
MH730 - ciekawe...
W dniu 2014-03-14 15:40, TJ_Blues pisze:

To by znaczylo, ze MH730 bezpiecznie wyladowal na z gory upatrzonym
ladowisku, skad prywatnymi jetami mozgi porwania udali sie do swoich
krajow....

Oj tam, oj tam. Na mie¶cie ju¿ siê mówi, ¿e MH730 porwali kosmici. U¿ywaj±c ufa niewidzialnego dla radaru.

Data: 2014-03-14 16:29:25
Autor: RR
MH730 - ciekawe...
[...]

Prawda to, ¿e 20 pasa¿erów to pracownicy Freescale Semiconductors?
Mo¿e ufoki chc± rozwin±æ przemys³ pó³przewodnikowy.

--
rry

Data: 2014-03-14 17:20:52
Autor: mk
MH730 - ciekawe...
W dniu 2014-03-14 16:29, RR pisze:
Prawda to, ¿e 20 pasa¿erów to pracownicy Freescale Semiconductors?

Tak.
http://media.freescale.com/phoenix.zhtml?c=196520&p=irol-newsArticle&ID=1907348&highlight=

Mo¿e ufoki chc± rozwin±æ przemys³ pó³przewodnikowy.

IMO zdecydowanie nie¶mieszne.

pzdr
mk

Data: 2014-03-15 11:06:27
Autor: August
MH730 - ciekawe...
U¿ytkownik "RR" <mykswstawka@wstawkago2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:53232058$0$2356

Prawda to, ¿e 20 pasa¿erów to pracownicy Freescale Semiconductors?

Tak, pewnie jaka¶ konferencja.
G³ownie embedded, ale te¿ zajmuj± sie awionik± i elektronik± militarn±.

Data: 2014-03-15 00:59:42
Autor: Smok Eustachy
MH730 - ciekawe...
W dniu 14.03.2014 15:51, Tomasz Wójtowicz pisze:
/.../
Oj tam, oj tam. Na mie¶cie ju¿ siê mówi, ¿e MH730 porwali kosmici.
U¿ywaj±c ufa niewidzialnego dla radaru.

Sprawa jest ciekawa. Wielki samolot mo¿e zagin±æ, nie wiadomo, czy siê rozbi³ czy cu¶, poszlaki s± ¿e uprowadzony itp,

Mamy 21 wiek. Sam bym powiedzia³, ¿e to scenariusz kiepskiego fiilmu a pacz pan.

Data: 2014-03-15 01:16:44
Autor: Tomasz Wójtowicz
MH730 - ciekawe...
W dniu 2014-03-15 00:59, Smok Eustachy pisze:
[...]

Z tym samolotem Air France gdzie zamarz³a rurka Pitota te¿ tak by³o ¿e nikt nic nie wie, tylko ¿e tam szybciej znale¼li szcz±tki.

Na statkach jest taki system AIS, ¿e statek co kilka minut nadaje swoj± pozycjê i kurs. Kiedy¶ to dzia³a³o tylko w promieniu najbli¿szych statków (dla zapobie¿enia kolizji), ale podobno wspó³czesne satelity z powodzeniem ³api± ten sygna³ i mog± go gdzie¶ przekazywaæ do archiwizacji.

Takie co¶ jest potrzebne w samolotach. GPS wraz z nadajnikiem w jakim¶ pa¶mie. Co 5 minut raport z pozycji i kursu. System autonomiczny od g³ównego systemu nawigacji, niedostêpny z kabiny, z w³asn± zapasow± bateri±, gdyby terrorystom przysz³o do g³owy wypi±æ bezpiecznik.

Data: 2014-03-15 10:17:52
Autor: /dev/SU45
MH730 - ciekawe...

paśmie. Co 5 minut raport z pozycji i kursu. System autonomiczny od
głównego systemu nawigacji, niedostępny z kabiny, z własną zapasową
baterią, gdyby terrorystom przyszło do głowy wypiąć bezpiecznik.

Technologia jest dostępna już teraz, ale linie oszczędzają gdzie się da i nawet tych kilka centów za jeden komunikat to za dużo.

Moim zdaniem wszystko wskazuje na działanie któregoś z pilotów. Mógł bez kłopotu drugiego udusić, to lepsze niż zamknąć się w kokpicie gdy drugi był w kiblu, bo pasażerowie i reszta załogi nie histeryzują. Mógł rozhermetyzować samolot i ich poddusić, sam zakładając maskę - ale niekoniecznie, bo w nocy kogo interesuje gdzie się jest? System TV z mapą mógł wyłączyć pod pozorem awarii.

No a potem, jeśli chciał popełnić efektowne samobójstwo ze zniknięciem na zawsze, mógł się rozbić nad głębią oceanu, ale nie walnąć w wodę z 1000 km/h, bo by zostało mnóstwo szczątków. Ale maksymalnie obniżyć prędkość, tak do ok. 250 km/h, a potem, tuż nad wodą, przejść w nurkowanie - nomen omen. Wtedy samolot by się zanurzył mniej więcej w jednym kawałku i raczej nie do znalezienia na dnie...

Zapewne przydałby się (autonomiczny?) system automatycznego pilotażu by uniknąć takich sytuacji, ale jak się okazuje drony można przechwytywać, ciekawe czy ogłupiając GPS, czy odcinając od transmisji radiowej? Może coś opartego na żyroskopach?

Data: 2014-03-15 17:37:25
Autor: Pawel O'Pajak
MH730 - ciekawe...
Powitanko,

nie do znalezienia na dnie...

No wlasnie, czemu takie czarne skrzynki nie napieprzaja dzwiekiem po calym oceanie?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)

Data: 2014-03-15 17:53:43
Autor: Robert Tomasik
MH730 - ciekawe...
U¿ytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:lg1vk6$mmb$1wieslauf.sub.de...
Powitanko,

nie do znalezienia na dnie...

No wlasnie, czemu takie czarne skrzynki nie napieprzaja dzwiekiem po calym oceanie?

Przez 30 dni "napieprzaj±".

Data: 2014-03-15 19:44:55
Autor: J.F.
MH730 - ciekawe...
Dnia Sat, 15 Mar 2014 17:53:43 +0100, Robert Tomasik napisa³(a):
[...]

I chyba jednak trzeba byc blisko aby uslyszec.
Moc nadajnika jest ograniczona.

J.

Data: 2014-03-15 20:33:06
Autor: Robert Tomasik
MH730 - ciekawe...
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1u3rkm05g2ct2.zf7wn74sjx0b.dlg40tude.net...
[...]

Podobno s³ychaæ go na g³êboko¶ci 6.000 metrów, wiêc na p³ytkiej wodzie pewnie powinno to byæ co najmniej ko³o o ¶rednicy 12 km.

Data: 2014-03-15 23:01:48
Autor: J.F.
MH730 - ciekawe...
Dnia Sat, 15 Mar 2014 20:33:06 +0100, Robert Tomasik napisa³(a):
[...]

Ocean jest wielki i te 6-12 km to jest "blisko".

Dzis mowili ze jest w obszarze 4000 km2, ok 60x60 km. To powiedzmy ze
w jedna dobe mozna jednym statkiem przeczesac. Ale nawet bez silnikow
moze zaleciec dalej.

Ale mowili tez ze wiozl ladunek zlota i prawdopodobnie zostal porwany
i wyladowal na wysepce.

J.

Data: 2014-03-16 00:11:18
Autor: Robert Tomasik
MH730 - ciekawe...
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:pq542soyhhuh.13nxzcwb0h88u.dlg40tude.net...

Ale mowili tez ze wiozl ladunek zlota i prawdopodobnie zostal porwany
i wyladowal na wysepce.

Je¶li faktycznie na pok³adzie by³o z³oto czy inna cenna przesy³ka, to jaki¶ idiota to wepchn±³ do rejsowego zamolotu. T otak jakby zamiast bankowozem woziæ utarg autobusem komunikacji miejskiej.

Data: 2014-03-16 01:04:52
Autor: Jarosław Sokołowski
MH730 - ciekawe...
Pan Robert Tomasik napisa³:

[...]

Czemu w³a¶ciwie? Z obawy, ¿e który¶ pasa¿er niepostrze¿enie na czerwonych
¶wiat³ach wysi±dzie z samolotu wraz z ³upem? Z tego co wiem, to bezcenne
dzie³a sztuki wozi siê w³a¶nie rejsowymi samolotami. I to mi siê wydaje
logiczne -- bezpieczeñstwo przesy³ki wspierane jest nie tylko przez ¿ycie
setek ludzi, ale równie¿ przez budowany d³ugimi latami presti¿ linii. Taki
Qantas z faktu, ¿e ¿aden ich odrzutowiec nigdy siê nie rozbi³, uczyni³
g³ówny element wizerunku marki. Gdyby wciê³o nad oceanem jaki¶ samolot
transportowy z bli¿ej nie znanym ³adunkiem, to w mediach mo¿e by by³a na
ten temat jaka¶ wzmianka, o której nastêpnego dnia nikt by nie pamiêta³.

--
Jarek

Data: 2014-03-16 01:09:52
Autor: Robert Tomasik
MH730 - ciekawe...
U¿ytkownik "Jaros³aw Soko³owski" <jaros@lasek.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnli9ql5.g78.jarosfalcon.lasek.waw.pl...
Pan Robert Tomasik napisa³:

[...]

Bo je¶li kto¶ bêdzie chcia³ dokonaæ napadu, to nie bedzie dla niego mia³o znacznie ludzkie ¿ycie i mo¿e kto¶ przypadkowy zgin±æ zupe³nie niepotrzebnie.

Data: 2014-03-16 01:24:00
Autor: Jarosław Sokołowski
MH730 - ciekawe...
Pan Robert Tomasik napisa³:

[...]

W takim razie nazwijmy nieczu³ymi bestiami dyrektorów linii, którzy godz±
siê na przyjmowanie takich przesy³ek. Ale czemu idiotami nazywaæ tych,
którzy wybieraj± bezpieczniejszy ¶rodek transportu?

--
Jarek

Data: 2014-03-15 21:58:51
Autor: __Maciek
MH730 - ciekawe...
Sat, 15 Mar 2014 10:17:52 +0100 /dev/SU45 <nie.ma.zupelnie@w.pl>
napisa³:

ale jak siê okazuje drony mo¿na przechwytywaæ, ciekawe czy og³upiaj±c GPS

Og³upiaj±c GPS. Nadaj±c fa³szywe dane o pozycjach satelitów, na
podstawie których to danych odbionik policzy sobie nieprawid³ow±
pozycjê. Jest w sieci opisane, poszukaj gps spoofing albo drone
hijacking.

Data: 2014-03-15 23:41:42
Autor: /dev/SU45
MH730 - ciekawe...

Ogłupiając GPS. Nadając fałszywe dane o pozycjach satelitów, na
podstawie których to danych odbionik policzy sobie nieprawidłową
pozycjÄ™. Jest w sieci opisane, poszukaj gps spoofing albo drone
hijacking.

No tak, ale nawet drony mojej produkcji :) używają także GLONASSa (odbiornik dwusystemowy) - jego też trzeba zagłuszyć albo wyłączyć (tu można było).

Ale takie zaawansowane drony nie korzystają z innych metod nawigacji? Na przykład radiolatarni, VORów, a w ostateczności busoli? Albo kierunkowych radiolatarni dużego zasięgu, tak jak brytyjski system Oboe z czasów 2 wojny? Zanikł sygnał sterujący i/lub niepewny GPS - powrót na własne terytorium wg busoli?

Data: 2014-03-16 00:02:51
Autor: J.F.
MH730 - ciekawe...
Dnia Sat, 15 Mar 2014 23:41:42 +0100, /dev/SU45 napisa³(a):
Ale takie zaawansowane drony nie korzystaj± z innych metod nawigacji? Na przyk³ad radiolatarni, VORów,

Militarne. Nie mozna liczyc ze przeciwnik ustawi.

a w ostateczno¶ci busoli?

pewnie maja caly system nawigacji inercyjnej, ale tani, to bardziej
sie wierzy GPS.

Zanik³ sygna³ steruj±cy i/lub niepewny GPS - powrót na w³asne terytorium wg busoli?

Ale jesli nie zanikl tylko jest silny i pewny ? Przynajmniej czesc
cywilna, bo militarnej jakos nie ma ...

J.

Data: 2014-03-15 13:30:00
Autor: Smok Eustachy
MH730 - ciekawe...
W dniu 15.03.2014 01:16, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

  Nie chodzi o niewiedze, tylko o jakie¶ dziwne emisje

Data: 2014-03-18 19:55:05
Autor: PcmOl
MH730 - ciekawe...
[...]

Po ADSB widzê samoloty do 400km (bo antena nisko) na donglu DVB-T.
Jeszcze jeden system?

Data: 2014-03-19 01:07:22
Autor: nowyr
MH730 - ciekawe...
Mam bardzo okropn± wizjê co do MH370.
Powiedzcie specjali¶ci mi tak± rzecz.

1. Gdyby pilot wszed³ na 45,000ft
2. Wy³±czy³ utrzymywanie ci¶nienia i podusi³ pasa¿erów
3. Zszed³ ni¿ej
4. Otworzy³ drzwi i gdyby po kolei wywali³ cia³a 200 osbób do wody plus torby i z luków baga¿owych

Jak daleko by zalecia³? O ile dalej? To by musia³y byæ ze 4 osoby porywaj±ce, mo¿e nawet 6 ¿eby to makabryczne porwanie przeprowadziæ.
I czy 2-4 ludzi da³o by radê wypchn±æ cia³a 200 pasa¿erów w ci±gu 2-3 godzin aby zyskaæ na wadze i oszczêdziæ paliwo?
Paliwo na dolot do afryki via Maledivy, bez l±dowania oczywi¶cie.

A czy da siê otworzyæ luki na kontenery ¿eby je wypchn±æ z lec±cego samolotu? Walizki s± na kó³kach, ³atwo je ci±gn±æ bez wysi³ku

Data: 2014-03-19 09:43:36
Autor: KiloSierra
MH730 - ciekawe...
W dniu 2014-03-19 01:07, nowyr pisze:
Mam bardzo okropnÄ… wizjÄ™ co do MH370.
Powiedzcie specjaliści mi taką rzecz.

1. Gdyby pilot wszedł na 45,000ft
2. Wyłączył utrzymywanie ciśnienia i podusił pasażerów
3. Zszedł niżej
4. Otworzył drzwi i gdyby po kolei wywalił ciała 200 osbób do wody plus
torby i z luków bagażowych

Jak daleko by zaleciał? O ile dalej? To by musiały być ze 4 osoby
porywające, może nawet 6 żeby to makabryczne porwanie przeprowadzić.
I czy 2-4 ludzi dało by radę wypchnąć ciała 200 pasażerów w ciągu 2-3 godzin
aby zyskać na wadze i oszczędzić paliwo?
Paliwo na dolot do afryki via Maledivy, bez lądowania oczywiście.

A czy da się otworzyć luki na kontenery żeby je wypchnąć z lecącego
samolotu? Walizki są na kółkach, łatwo je ciągnąć bez wysiłku

kwalifikujesz sie na expierda komisji maciarewicza....

Data: 2014-03-19 19:10:36
Autor: BQB
MH730 - ciekawe...
W dniu 2014-03-19 09:43, KiloSierra pisze:
[...]

To raczej ja się kwalifikuję - widziałem na Discovery załadunek do takiego luku i dostęp do niego jest wyłącznie z zewnątrz samolotu :D
Jedyny luk bagażowy który można opróżnić w trakcie lotu, to taki, który otwiera się z tyłu i ma niezbyt duży wpływ na opory powietrza. ZTCMSW w pasażerskich nie ma takich.

Data: 2014-03-19 20:54:14
Autor: Jarosław Sokołowski
MH730 - ciekawe...
BQB napisa³:

kwalifikujesz sie na expierda komisji maciarewicza....

To raczej ja siê kwalifikujê - widzia³em na Discovery za³adunek do takiego luku i dostêp do niego jest wy³±cznie z zewn±trz samolotu :D
Jedyny luk baga¿owy który mo¿na opró¿niæ w trakcie lotu, to taki, który otwiera siê z ty³u i ma niezbyt du¿y wp³yw na opory powietrza. ZTCMSW w pasa¿erskich nie ma takich.

Jak-40 ma wej¶cie dla pasa¿erów od dupy strony. Takie ze schodkami
w opuszczanej na ziemiê klapie.

--
Jarek

Data: 2014-03-19 22:43:40
Autor: Robert Tomasik
MH730 - ciekawe...
Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:5329dda2$0$2141$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rosjanie podobno testowali używanie samolotów pasażerskich do desantu żołnierzy i mieli jakieś tam rękawy montowane w bocznych drzwiach w tym celu. Ale to chyba raczej eksperymenty.

Data: 2014-03-20 00:03:37
Autor: Jarosław Sokołowski
MH730 - ciekawe...
Pan Robert Tomasik napisa³:

[...]

Rosjanie podobno testowali u¿ywanie samolotów pasa¿erskich do desantu ¿o³nierzy i mieli jakie¶ tam rêkawy montowane w bocznych drzwiach w tym celu. Ale to chyba raczej eksperymenty.

Mo¿e im siê rêkaw przyczepi³ do drzwi jak odlatywali z lotniska?

--
Jarek

Data: 2014-03-20 01:43:42
Autor: Dariusz K. £adziak
MH730 - ciekawe...
U¿ytkownik BQB napisa³:
[...]

NIe wiem czy zdajesz sobie z tego sprawê, ale istniej± samoloty z lukiem baga¿owym otwieranym od spodu, w locie, na sporej d³ugo¶ci kad³uba - wiêc technicznie wykonalne. Tyle ¿e specyficzny baga¿ wo¿±...

--
Darek

Data: 2014-03-21 04:32:48
Autor: nowyr
MH730 - ciekawe...

"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message news:5329dda2$0$2141$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli wiele się nie pomyliłem :-)
Wygląda, że jeden z pilotów załatwił drugiego. Np od tyłu dał mu w łeb. Dalej przeprogramował FMS-a, wszedł na 45,000FT i popełnił samobójstwo wyłączając utrzymywanie ciśnienia, zabijając przy okazji wszystkich na pokładzie. Coś było, że pilot był strasznie religijny, a przesadna religijność + islam to kłopoty.

Data: 2014-03-24 23:08:41
Autor: Titus Atomicus
MH730 - ciekawe...
In article <532958b8$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>,
 KiloSierra <foru@10g.pl> wrote:

> [...]
> samolotu? Walizki s± na kó³kach, ³atwo je ci±gn±æ bez wysi³ku

kwalifikujesz sie na expierda komisji maciarewicza....

Wszytsko wskazuje na to ze Smolensk to byla tylko proba.
ONI potrafia przechwycic dowolny samolot, prowadzic go tysiace kilometrow i rozbic go o ziemie.
Widzialem to chyba w ktoryms Bondzie.
--
TA

Data: 2014-03-14 18:40:34
Autor: Smok Eustachy
MH730 - ciekawe...
W dniu 14.03.2014 12:15, K pisze:
/../
i do tego nie byli terrorystami i nie mieli nic wspolnego z 'zamachem' w
smolensku.

Odruch Psa Paw³owa

Data: 2014-03-14 18:40:02
Autor: Smok Eustachy
MH730 - ciekawe...
W dniu 14.03.2014 00:42, Robert Tomasik pisze:
/.../
Jak siê potwierdz± doniesienia o u¿yciu kradzionych paszportów

Wiesz, one chyba siê ju¿ potwierdzi³y, skoro ich w³a¶ciciele ¿yj±.

to by³o takie retoryczne.

Data: 2014-03-16 17:25:14
Autor: nowyr
MH730 - ciekawe...

"/dev/SU45" <nie.ma.zupelnie@w.pl> wrote in message news:53217c74$0$2148$65785112news.neostrada.pl...
Już od kilku dni mi się wydaje że mogło to być efektowne samobójstwo - lot na środek oceanu - Rów Mariański albo Ocean Indyjski, wypalenie

Efektowne to by było gdyby zawrócili i wlecieli w Petronas Towers. Po co by mieli tak daleko lecieć? W celu samobójstwa? Ktoś by się zorientował i próbował forsować kabinę.
Czy oba flight recordery można wyłączyć bezpiecznikiem? Jeśli tak to będzie kiepsko jeżeli to samouprowadzenie.

Data: 2014-03-27 09:22:11
Autor: /dev/SU45
MH730 - ciekawe...

Efektowne to by było gdyby zawrócili i wlecieli w Petronas Towers.

To już było, a czegoś takiego to jeszcze nie.

Po co
by mieli tak daleko lecieć?

A po co pewien człowiek w Niemczech się powiesił w taki sposób że wlazł na drzewo, i znaleźli resztki szkieletu po 30 latach?

W celu samobójstwa? Ktoś by się zorientował

Niekoniecznie, większość ludzi śpi, zresztą mógł ich poddusić - tlenu dla pilota starcza na dłużej.

MH730 - ciekawe...