MI6 - król światowego handlu narkot ykowego

Data: 2009-11-28 14:25:12
Autor: Jadrys
MI6 - król światowego handlu narkot ykowego
mkarwan pisze:
Może być zaskakującym dla wielu osób, że światowy handel narkotykami jest
kontrolowany i utrzymywany przez agencje wywiadowcze.

A dla ciebie jest to zaskoczeniem?

Data: 2009-11-28 09:33:35
Autor: robertbig
On 28 Lis, 14:25, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
mkarwan pisze:

> Może być zaskakującym dla wielu osób, że światowy handel narkotykami jest
> kontrolowany i utrzymywany przez agencje wywiadowcze.

A dla ciebie jest to zaskoczeniem?

Fajny film produkcji BBC ogladałem . Jak angole i amerykanie (wojaki)
niewidza na teranach przez siebie okupowanych plantacjij  maku.
I bardzo dobrze "żyja " z lokalnymi królami tego biznesu.

Czasami biora TV i Afgańskich policjantów.  Do tego 0.5 hektara pola
jakiegos biedaka.
Pomachają kijkami.
I robią z tego wielki hałas na cały swiat. Szopke dla naiwnych.

A tak naprawde to sa "stróżami" tych plantacji.

MI6 - król światowego handlu narkot ykowego