MIAŁO MI SIE POLEPSZYĆ JAK BRONEK BEDZIE PREZYDENTEM !

Data: 2010-07-06 17:14:58
Autor: Alfo
MIAŁO MI SIE POLEPSZYĆ JAK BRONEK BEDZIE PREZYDENTEM !
I co? I guwno! Dalej mam debet na koncie i dalej zalegam z czynszem!

OSZUŚCI!

Data: 2010-07-06 17:22:05
Autor: awe

Użytkownik "Alfo" <alfo@interia.pl> napisał w wiadomości news:i0vhab$sei$1news.onet.pl...
I co? I guwno! Dalej mam debet na koncie i dalej zalegam z czynszem!

OSZUŚCI!
-- -- -- -- --
no ale moze zalapiesz sie na tanie przejazdy za pare lat jak skonczysz szkole, a ja juz sie nie uczysz to faktycznie wtopa. za to bronek za twoja kase bedzie mogl sie egzalotwac do woli
awe

Data: 2010-07-06 17:54:55
Autor: Coco Chanel

"Alfo" <alfo@interia.pl> wrote in message news:i0vhab$sei$1news.onet.pl...
I co? I guwno! Dalej mam debet na koncie i dalej zalegam z czynszem!

OSZUŚCI!

KURWY!

Data: 2010-07-06 19:00:58
Autor: Kostek Wycirowski

"Alfo" <alfo@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i0vhab$sei$1news.onet.pl...
I co? I guwno! Dalej mam debet na koncie i dalej zalegam z czynszem!

OSZUŚCI!

To weź się alfonsie do roboty, wypowiedz internet, zawsze trochę grosza zaoszczędzisz. A my twojej głupoty...

Data: 2010-07-06 19:56:47
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i0vngg$tr6$1news01.versatel.de...

[...]

nie na dlugo bronek obiecal darmowy internet
awe

Data: 2010-07-06 22:37:07
Autor: Krzysztof
[...]

Jak sie wiezmiesz do roboty to ci sie zaraz polepszy pisiaku - elektroacie roszczeniowy.
K.
Ps:
I nie klam, wiem ,ze glosowales na kaczora .

MIAŁO MI SIE POLEPSZYĆ JAK BRONEK BEDZIE PREZYDENTEM !