MIAŁO MI SIE POLEPSZYĆ JAK BRONEK BEDZIE PREZYDENTEM !

Data: 2010-07-06 17:22:05
Autor: awe
MIAŁO MI SIE POLEPSZYĆ JAK BRONEK BEDZIE PREZYDENTEM !

Użytkownik "Alfo" <alfo@interia.pl> napisał w wiadomości news:i0vhab$sei$1news.onet.pl...
I co? I guwno! Dalej mam debet na koncie i dalej zalegam z czynszem!

OSZUŚCI!
no ale moze zalapiesz sie na tanie przejazdy za pare lat jak skonczysz szkole, a ja juz sie nie uczysz to faktycznie wtopa. za to bronek za twoja kase bedzie mogl sie egzalotwac do woli
awe

MIAŁO MI SIE POLEPSZYĆ JAK BRONEK BEDZIE PREZYDENTEM !