MICHAŁ MROZOWSKI NOWYM REKORDZISTĄ POLSKI VICE MI STRZEM CZECH! - GRATULUJEMY

Data: 2009-06-29 02:24:33
Autor: snoork.pl
MICHAŁ MROZOWSKI NOWYM REKORDZISTĄ POLSKI VICE MI STRZEM CZECH! - GRATULUJEMY
MICHAŁ MROZOWSKI NOWYM REKORDZISTĄ POLSKI  VICE MISTRZEM CZECH! -
GRATULUJEMY
zawodnik "Freediving Team Warszawa" Michał Mrozowski sponsorowany
przez firmy Snoork.pl i Mares
zają II miejsce na międzynarodowych mistrzostwach freediving-owych
Czech w konkurencji "DNF" (dynamika bez płetw)
ustalając nowy rekord polski na 154m.
BRAVOOOOOOO! Trzymajmy kciuki za przygotowania Michała do tegorocznych
Mistrzostw Świata!
www.freediving-warszawa.pl

MICHAŁ MROZOWSKI NOWYM REKORDZISTĄ POLSKI VICE MI STRZEM CZECH! - GRATULUJEMY