MIDI CMI8738

Data: 2010-06-10 11:54:11
Autor: Wiktor S.
MIDI CMI8738
A teraz nie mam - tylko MS GS i jakis MPU-401, na ktory moge
przestawic, ale wtedy nic nie gra.

Prawdopodobnie to MPU-401 oznacza wyjscie cyfrowe MIDI na porcie joysticka (czy plyta ma takie gniazdo?)

O co tu chodzi - grzebac w setupie/cmosie i wlaczyc,

A zobacz i poszukaj - wszystkiego zwiazanego z MIDI albo MPU.

--
Azarien

Data: 2010-06-10 13:09:11
Autor: J.F.
MIDI CMI8738
On Thu, 10 Jun 2010 11:54:11 +0200,  "Wiktor S."
A teraz nie mam - tylko MS GS i jakis MPU-401, na ktory moge
przestawic, ale wtedy nic nie gra.

Prawdopodobnie to MPU-401 oznacza wyjscie cyfrowe MIDI na porcie joysticka (czy plyta ma takie gniazdo?)

Game port jest, czy z midi to nie wiem.

O co tu chodzi - grzebac w setupie/cmosie i wlaczyc,
A zobacz i poszukaj - wszystkiego zwiazanego z MIDI albo MPU.

Jest jedno ustawienie dotyczace midi, wtedy winda wykrywa drugi port
MPU-401. Chyba z innej kosci.

W sumie to by mnie nie zdziwilo gdyby ten wewnetrzny syntezator mial
taki sam interfejs programowy jak do zewnetrznych. Ale chyba tak nie bylo - dawniej chyba tez byly te MPU, i osobno ten
wewnetrzny.

J.

MIDI CMI8738