MIʦNIAK

Data: 2009-06-07 06:16:19
Autor: cirrus
MIʦNIAK
U¿ytkownik "Panslavista" <socjalpatriota.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h0e4mj$pk0$1inews.gazeta.pl...
Konowa³ powiedzia³, ¿e mam miê¶niaka w mózgu. Nie wierzê parchowi, uszy
wyrastaj± mu z szyi. Pojutrze idê na kontrolê do innej placówki.
POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW-S£OWIAN!

Cud, ¿e wogóle dopatrzyl siê mózgu. :)

--
stevep

Data: 2009-06-07 06:20:45
Autor: Panslavista
MIʦNIAK

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
> Konowa³ powiedzia³, ¿e mam miê¶niaka w mózgu. Nie wierzê parchowi, uszy
> wyrastaj± mu z szyi. Pojutrze idê na kontrolê do innej placówki.

Do pastowania wystarczy obieg rdzeniowy.

Data: 2009-06-07 06:32:14
Autor: cirrus
MIʦNIAK
U¿ytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h0ffqd$66$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Do pastowania potrzebna szczotka kretynie. :)

--
stevep

Data: 2009-06-07 07:22:03
Autor: Panslavista
MIʦNIAK

> [...]
> Do pastowania wystarczy obieg rdzeniowy.

Do pastowania potrzebna szczotka kretynie. :)

Rosnie na pipie twojej starej.

MIʦNIAK