MIKODA - tarcze

Data: 2010-07-15 14:49:55
Autor: Grzegorz
MIKODA - tarcze
Witam,

Jakoś te tarcze wymiotło ze "sklepików" ..... ale jest sklep internetowy. Jako że miałem dobre z nimi doświadczenia (130 tys km w ciężkim aucie), to zanabyłem. Co prawda za drugim podejściem, bo błąd w bazie mieli, ale są, i jak na razie OK. I na pewno tańsze od jakiś niewiadomego pochodzenia, które ostatnio po pół roku wyrzuciłem (20 tys km, bez bicia itd).

Ale doradzam dokładne sprawdzanie wymiarów, bywają błędy. Na szczęście wymiana bezproblemowa, zero kosztów.

Swoją drogą ciekawe, dlaczego hurtownie się wycofały z Mikody ???

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-07-15 14:57:59
Autor: Chris
MIKODA - tarcze

http://www.mikoda.pl/sklep/   można kupić bezpoÅ›rednio u nich .

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Data: 2010-07-25 18:22:34
Autor: Grzegorz
MIKODA - tarcze
Hello Chris !:
W dniu 2010-07-15 14:49, Grzegorz pisze:
Jakoś te tarcze wymiotło ze "sklepików" ..... ale jest sklep
internetowy.

http://www.mikoda.pl/sklep/ można kupić bezpośrednio u nich .

No właśnie ..... a może ejdnak przeczytaj dokładnie, zanim odpowiesz ?????

pzdrw.

--
Grzegorz

Data: 2010-07-15 17:29:50
Autor: to
MIKODA - tarcze
Grzegorz wrote:

Swoją drogą ciekawe, dlaczego hurtownie się wycofały z Mikody ???

U mnie Mikody starczyły na 10 tys. km i to też przy dużej dozie tolerancji dla jakości hamowania.

Data: 2010-07-16 08:41:12
Autor: WOJO
MIKODA - tarcze
U mnie Mikody starczyły na 10 tys. km i to też przy dużej dozie
tolerancji dla jakości hamowania.

To jak Ty hamujesz ?
Jeżdżę na tych tarczach od ~50tyś km i jak dotąd spokój.
WOJO

Data: 2010-07-16 07:46:45
Autor: to
MIKODA - tarcze
WOJO wrote:

U mnie Mikody starczyły na 10 tys. km i to też przy dużej dozie
tolerancji dla jakości hamowania.

To jak Ty hamujesz ?

Jeżdżę dynamicznie, ale hamuję poprawnie. Zazwyczaj hamuje silnikiem. Po tych 10 tys. tarcze mają rant, mikropęknięcia i biją. Może trafiłem na kiepską parę, nie wiem, ale okazały się tragiczne. Aha, chodzi o Mikodę GT. Te gładkie powinny być trochę trwalsze.

Jeżdżę na tych tarczach od ~50tyś km i jak dotąd spokój. Tarcze

W jakim aucie? Generalnie w mojej opinii na temat Mikod jeśli chodzi o moje auto nie jestem odosobniony. U dwóch znajomych było podobnie. --

Data: 2010-07-25 18:25:53
Autor: Grzegorz
MIKODA - tarcze
Hello to !:
WOJO wrote:

[...]

No właśnie, jakie macie autka ? Ja Scorpio Cosworth kombi. 207 KM, 1,7 tony niestety .. i jeżdżę raczej szybko ;-) !

A tarcze GT i zwykłe słą z tych samych odlewów, a odlew najważniejszy. Przetoczyć każdy potrafi.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-07-15 20:42:38
Autor: mirek
MIKODA - tarcze

bazie mieli, ale s±, i jak na razie OK. I na pewno tañsze od jaki¶
niewiadomego pochodzenia, które ostatnio po pó³ roku wyrzuci³em (20 tys

przecie¿ te mikoda to chiñszczyzna jest ...

Data: 2010-07-15 22:09:13
Autor: DoQ
MIKODA - tarcze
mirek pisze:
bazie mieli, ale s±, i jak na razie OK. I na pewno tañsze od jaki¶
niewiadomego pochodzenia, które ostatnio po pó³ roku wyrzuci³em (20 tys
przecie¿ te mikoda to chiñszczyzna jest ...

To juz w Polandii ich nie robia?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-16 07:54:04
Autor: to
MIKODA - tarcze
DoQ wrote:

To juz w Polandii ich nie robia?

Chodzą plotki, że przez jakiś czas sprowadzali z Chin, ale jakość okazała się beznadziejna i przestali. Nie wiem ile w tym prawdy. Generalnie moim zdaniem Mikoda (gładka!) jest ok do tanich aut bez zacięcia sportowego do normalnej, spokojnej jazdy. Myślę, że będzie lepsza od tanich tarcz niewiadomego pochodzenia. Ale do jakiegoś lepszego, cięższego, mocniejszego auta raczej bym nie polecał.

Data: 2010-07-18 17:55:03
Autor: Piotrek
MIKODA - tarcze
My¶lê, ¿e bêdzie  lepsza od tanich tarcz niewiadomego pochodzenia. Ale do jakiego¶
lepszego, ciê¿szego, mocniejszego auta raczej bym nie poleca³.

widze ze co czlowiek to opinia.
znajomy na mikodach robil po 50-60 tys km i nie mial zadnych problemow(a samochod ciezki i ponad 200 KM)
ja jezdzilem odkad pamietam na ATE, ale ostatnio jak mi sie na tyle ATE po 18 tys km skonczyly to eksperymentalnie kupilem sobie Mikode na tyl.

poki co jakies 3 tys km tylko wiec niemam porownania ale co mi tam.
tanie sa to sprawdzic mozna, jak zaczna bic to zmienie na ATE znowu :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2010-07-23 23:50:53
Autor: macyek
MIKODA - tarcze
On 18 Lip, 16:55, "Piotrek" <a...@b.ru> wrote:
> [...]

poki co jakies 3 tys km tylko wiec niemam porownania ale co mi tam.
tanie sa to sprawdzic mozna, jak zaczna bic to zmienie na ATE znowu :)

Podzielam opinie! do ciezkiego auta tez sie nadaja i robia swoje!
Plus mozna bezposrednio w wawie juz kupic mikoda.waw.pl

Data: 2010-07-25 10:41:14
Autor: to
MIKODA - tarcze
macyek wrote:

Podzielam opinie! do ciezkiego auta tez sie nadaja i robia swoje!

Chyba jeśli się nie hamuje. ;-) Zahamuj kilka razy pod rząd ze 150 km/h i powtórz powyższe.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-25 18:21:51
Autor: Grzegorz
MIKODA - tarcze
Hello to !:
macyek wrote:

Podzielam opinie! do ciezkiego auta tez sie nadaja i robia swoje!

Chyba jeśli się nie hamuje. ;-) Zahamuj kilka razy pod rząd ze 150 km/h i
powtórz powyższe.

Wiesz, ja na pierwszych Mikodach zrobiłem dobre 130 tys km, a na kolejnych ATE chyba z naście .....

A co do hamowania - masz rację, zahamuj choć tylko raz z 200 do 0 prawie 2-tonowym autem ..... I jak nie zaczną szarpać, to będą OK.

Ale nie pod rząd - tylko jeden raz. Muszą się wychłodzić.

I jeszcze jedno - miałem na prawej piaście bicie o,07 mm. Nioby dopuszczalne (max 0,15), ale coś mi się wydaje, że jednak za dużo. Teraz mam poniżej 0,03 i może będzie OK.

Inna sprawa, że po zdjęciu pomierzyłem, i obie (i lewa, na idealnie prostej piaście) też ma "schodki" ...

Zobaczymy za rok-dwa. Na razie mam ok. tysiąca km i dopiero się dotarły. Klocki Siffert, mam z nimi dobre doświadczenia, choć wielu je odradza ....

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-07-25 20:46:43
Autor: to
MIKODA - tarcze
Grzegorz wrote:

Wiesz, ja na pierwszych Mikodach zrobiłem dobre 130 tys km, a na
kolejnych ATE chyba z naście .....

To chyba były jakieś inne Mikody.

Ale nie pod rząd - tylko jeden raz. Muszą się wychłodzić.

Hamulce służą mi do hamowania, a nie do chłodzenia. ;-)

--
ignorance is bliss

MIKODA - tarcze