MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!

Data: 2020-02-24 09:17:36
Autor: Pechowiec
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
.... no chyba że ktoś musi, albo mi nie uwierzy.

Pierwsze wątpliwości co do Millenium miałem, gdy parę lat temu okazało się, że ich karta (Visa debitowa) nie zadziałała w podróży służbowej do Chin. Było przez chwile mrocznie, bo zatrzymałem się z porządnym hotelu, mając świadomość, że zleceniodawca pokryje wszystkie wydatki ponad zaliczkę. A tu nic nie działało, a na podróż na dwa dni jedynie nie brałem juanów. W efekcie musiałem pożyczać od kontrahentów, wstyd. A po powrocie bank z mruganiem oczkami idiotki powiedział, ze to przecież dla mojego dobra blokowali wszystkie transakcje poza UE. Tyle ze ja o tym nie wiedziałem, w US działo, w innych krajach też.

No dobra. "Bywajet", nie tylko karta Millenium nie działała w Chinach, żadna polska karta tam mi nie działała, inne banki podobnie się tłumaczyły, za to od razu odblokowały to, a Mille nie, u nich się ponoć nie dało, trzeba tuz przed wyjazdem. Natomiast parę tygodni temu ktoś się mi włamał na konto w Millenium. "Nieuprawnione użycie karty". Zgłosiłem, zablokowali, zgłosiłem na policję, a z policyjnym kwitem do banku. Ale miałem już dość, zwł, ze wchodzenie do mojego własnego konta było równie upierdliwe, jak włamywanie się do cudzego. Nie czekając na wynik reklamacji, zamknąłem więc konta i wszystkie subkonta. I dobrze zrobiłem, bo od E-włamywacza dostałem potem bardzo niepokojące maile, sugerujące, że u niego mam jakąś subskrypcję. Pewnie dalej usiłował doić tę kartę, ale karta i konto przestały istnieć. Reklamację oczywiście uwzględniono i przysłano SMS że przyjdzie list, oraz papierowy list, że mogę wyłudzoną kwotę odzyskać, albo przelewem przez Millenet (którego już przecież nie mam), albo przez infolinię, albo przez wizytę w banku. Do infolinii się nie dodzwoniłem. Ale dziś miałem czas, wziąłem książeczkę, kolę i poszedłem do banku.

Przy trzykrotnych wizytach (po godzinie-dwie) w banku nie zdołałem wszystkiego załatwić, bo wbrew listowi, nie da się tego "ot tak". Trochę się pośmiałem, przy trzech nasiadówach przeczytałem ze dwa rozdziały książeczki, odstałem swoje by odebrać resztkę (10zł!!! sic!) która zostawiłem na koncie na poczet kosztów rozwodu z bankiem, zdobyłem obietnicę, że albo przeleją te paręset, którego dotyczyła reklamacja, albo zginą próbując (przeurocza pracowniczka naprawdę bardzo się starała i była bardzo uprzejma, ale system banku jest taki, że opór materii ją pokonał, mimo jej niewątpliwego profesjonalizmu).

No. Więc jak macie czas i lubicie te klymaty, to się bawcie. Beze mnie.

Data: 2020-02-24 11:32:31
Autor: Dawid Rutkowski
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
Pomijając nominację do nagrody darwina za wyjazd na koniec świata z polską debetówką, to całkiem miła historia..
A i tak masz farta, że zdarzyła się w milku - oni mają portugalskie procedury, ale i portugalski sposób szkokenia personelu.
A i na ładną panią trafiłeś (z obserwacji - w milku powyżej średniej ;)
W skarbonce czy żubrze zajęłoby to 2-3 dnie, a nie godziny - jeślibyś w ogóle załatwił, a nie trafił na taką megierę, jaką w żubrze raz miałem.
No i powiedz, na co zmieniłeś?

Data: 2020-02-25 02:56:17
Autor: tom.chodnik
W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 20:32:33 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
[...]

Darwin za to? Jak masz pełne konto i kilka debitowych? Jak do tej pory wszędzie wszystko działało? Nie dam se zrobić kredytowej, mam rozrzutną rodzinę i się boję.

A detale odpisałem na mail, bo zaskoczyło mnie, że Google z automatu zrobiło mi subskrypcję tej grupy i każdy post podesłał też jako mail. Przepraszam cię za mailowanie. (Już to wyłączyłem. Jak ja loobię być tak zaskakiwanym, no rozkoszne..)

Data: 2020-02-25 05:34:12
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 25 lutego 2020 11:56:19 UTC+1 użytkownik tom.c...@gmail..com napisał:

Darwin za to? Jak masz pełne konto i kilka debitowych?

No, może aż tak źle nie było, bo miałeś od kogo pożyczyć, a i pewnie przez te dwa dni byś z głodu nie umarł - chyba że z hotelu by wyrzucili, spać musiałbyś na ulicy (bo np. nie byłoby czym zapłacić za dojazd na lotnisko, gdzie te dwie doby dałoby radę się przemęczyć, a przynajmniej pod dachem i w miarę bezpiecznie) - i w końcu by Cię porwali i wycięli organy do transplantacji ;)

Jak do tej pory wszędzie wszystko działało?

No ale to nie były aż takie końce świata.
Podobno państwa dzielą się na rozwinięte, rozwijające się i jakieś tam zupełnie prymitywne.
Letnie igrzyska olimpijskie były do tej pory 4 razy w krajach rozwijających się - w Meksyku, ZSRR, właśnie w Chinach oraz w Brazylii.
Podobno Polska też jest krajem rozwijającym się - a takie Czechy, Słowacja, Grecja i państwa bałtyckie (a nawet Islandia) - są rozwiniętymi.

Nie dam se zrobić kredytowej, mam rozrzutną rodzinę i się boję.

Ale kto każe od razu wyrabiać dodatkowe wszystkim członkom rodziny?
No chyba że zostanie to potraktowane jako zdrada małżeńska ;>

[...]

Nie musisz przepraszać, bo i tak tego maila nie dostałem, nawet w spamie sprawdzałem.
Więc jeśli to nie tajemnica to przekopiuj na grupę.

Data: 2020-02-25 17:18:13
Autor: cef
[...]

Już w 2018 nas przesunęli do rozwiniętych.

Data: 2020-02-25 09:38:16
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 25 lutego 2020 17:18:40 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> Podobno Polska też jest krajem rozwijającym się - a takie Czechy, Słowacja, Grecja i państwa bałtyckie (a nawet Islandia) - są rozwiniętymi.

Już w 2018 nas przesunęli do rozwiniętych.

To pewnie zależy kto ;)
Więc kto przesunął?
Ale wypić za to można ;>

Data: 2020-02-25 18:58:41
Autor: cef
[...]

Jakieś agencje, które klasyfikują.
Googiel podpowiada, że w 2017 (za Forbes):

Agencja indeksowa FTSE Russell ogłosiła w nocy z piątku na sobotę wyniki corocznej klasyfikacji krajów pod względem statusu rozwoju. Polska została przekwalifikowana z rynków rozwijających się (Emerging Markets) do rozwiniętych (Developed Markets). Decyzja wejdzie w życie we wrześniu 2018 r., zapewniając okres przejściowy na przystosowanie się do zmiany statusu.

Data: 2020-02-25 10:06:34
Autor: Dawid Rutkowski
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
"Rynki" to jeszcze nie "kraje".
Więc trzeba z wypiciem poczekać ;(

Data: 2020-02-25 19:32:40
Autor: cef
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
"Rynki" to jeszcze nie "kraje".
Więc trzeba z wypiciem poczekać ;(

Faktycznie nie zwróciłem uwagi, bo w większości mediów
stosują zamiennie tę informację.
Pobieżnie przeglądając internet widzę, że tych klasyfikacji "rozwiniętości"
jest więcej wg rozwoju społecznego, osobno gospodarki itp

Do wypicia proponuję inną okazję:
jest śledzik, czystą schłodziłem.
Wasze zdrowie!

Data: 2020-02-26 04:31:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!

"Dawid Rutkowski" 918808b1-bc3c-4462-a138-e38ffd2a45ee@googlegroups.com

: Pomijając nominację do nagrody darwina za wyjazd
: na koniec świata z polską debetówką, to całkiem miła historia.

Ogolnie -- z jedną debetówką...
Wczoraj kupowałem leki -- wielokrotne próby zapłacenia
debetówką PKO nie dały dobrego rezultatu... (cześć
zapłaciłem tą kartą, część inną -- Millego właśnie)

Jedna karta ZAWSZE może sprawić problemy.
(limit dzienny, limit transakcji limit inny;
blokada poza Polską, poza UE, poza Europą...
błąd systemu, ;) błąd łączy, błąd terminala, błąd czipa...
prace serwisowe banku czy czegokolwiek...)

: A i tak masz farta, że zdarzyła się w milku

: W skarbonce czy żubrze zajęłoby to 2-3 dnie, a nie godziny

W Getin zapewne trwałoby 2-3 stulecia, o ile Getin by tyle trwał... ;)
(Getin nie potrafi udzielać prostych odpowiedzi na proste pytania;
mowa kwiaty typu:
 - uprzejmie informuję
 - nadmienić należy
 - mieć na uwadze trzeba
 - dodać wypada
 - pamiętać musimy
 - uwzględniając, pomijając, nie ujmując,
   dodając, przejmując, wyjmując itd...
   (wyjąwszy)
i ZERO odpowiedzi na proste pytanie typu:
 - od którego dnia coś jest liczone...
ponawiane bezskutecznie wielokrotnie...

Nadto pojawiają się tam odpowiedzi mijające się z prawdą
a w razie wpadki -- zero przeprosin czy prostowań/tłumaczeń...

W Mille na proste (IMO proste) pytanie 'od kiedy'
dostałem prostą odpowiedź typu:
 od 10 września 2019 r.

uzupełnioną podpowiedzią:
 może Pan to sprawdzić w...

-=-

Wkrótce niewiele banków pozostanie w Polsce...

-=-

IMO należy dbać o dobre relacje z bankami (dobre
dla nas, nie dla banków) ale w efekcie tej dbałości
wkrótce zostanie w Polsce jeden bank... ;)

Później ten bank po prostu pęknie...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-02-26 09:40:19
Autor: z
[...]

Po co się tak męczyć. 500 zł w portfelu Ci ciąży? ;-)

PS. Ile kosztuje Twój smartfon?

Data: 2020-02-26 01:51:34
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 26 lutego 2020 09:40:49 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
> prace serwisowe banku czy czegokolwiek...)

Po co się tak męczyć. 500 zł w portfelu Ci ciąży? ;-)

Zapłać tym Sobieskim poza Polską, dowcipnisiu ;P

Data: 2020-02-26 11:25:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:82064ab3-ebca-4604-9680-b51034e2ddfb@googlegroups.com...
> [...]
> prace serwisowe banku czy czegokolwiek...)

Po co się tak męczyć. 500 zł w portfelu Ci ciąży? ;-)

Zapłać tym Sobieskim poza Polską, dowcipnisiu ;P

To dodatkowo 100 euro i 100$.

Niestety - karty moga przestac dzialac, trzeba sie z tym liczyc.

J.

Data: 2020-02-26 14:05:17
Autor: z
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
Obieżyświat się znalazł.

10 kart też Ci gwarancji nie da że na każdym zadupiu świata zapłacisz.

Data: 2020-02-26 05:55:52
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 26 lutego 2020 14:05:49 UTC+1 użytkownik z napisał:
Obieżyświat się znalazł.

10 kart też Ci gwarancji nie da że na każdym zadupiu świata zapłacisz.

Prędzej niż sobieskim.

A od samego początku piszę, że trochę waluty lokalnej - albo chociaż dolarów (bo np. z Turcji waluty wywozić nie wolno było - a może jest tak i nadal) - trzeba mieć - żeby starczyło na dojazd na lotnisko (zakładam, że bilet powrotny jest) i zupę.
I to szczególnie jak się jedzie na dwa dni - na dłuższe wyjazdy hotel będzie raczej opłacony z góry.

Na kartach polegać nie można - więc tym bardziej na jednej karcie, a jeszcze debetówce...

Data: 2020-02-26 20:46:55
Autor: z
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
Dobra już wszyscy wiemy że żeś obieżyświat ;-)

Kto bogatemu zabroni mieć 10 kart w portfelu.

A kto Kowalskiemu będzie wmawiał że 10 banknotów w portfelu to wielki ciężar.
Ty?

PS. a i jeszcze z 10% wisienek w kieszeni zostaje ;-)

Dobra. Nie będę się dalej znęcał.

Data: 2020-03-03 00:27:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!

"z" 5e56cb32$0$17346$65785112@news.neostrada.pl

Kto bogatemu zabroni mieć 10 kart w portfelu.

Bogatemu i biednemu... Koneserzy miewają setki kart...
Mille w temacie? -- zwykle mam ze sobą 4 karty Millego.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-03 02:44:12
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 3 marca 2020 00:28:41 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Kto bogatemu zabroni mieć 10 kart w portfelu.

Bogatemu i biednemu... Koneserzy miewają setki kart...
Mille w temacie? -- zwykle mam ze sobą 4 karty Millego.

Z setkami to przesadziłeś - chyba że chodzi o kolekcję kart nieważnych.

4 karty milka na raz przy sobie? Jakie to?
Hmm, sens bym widział w zestawie alfa, impresja, gold/platinum oraz debetówka.

Jak jeszcze miałem konto i ofertę na "klik", to zastanawiałem się nad testowaniem milka w temacie tego, ile kredytówek można u nich na raz mieć.
Jako że "klika" dawali na 50k - i, w przeciwieństwie do santandera, to było na poważnie (zaś po skorzystaniu na sumę niższą niż proponowana propozycja nie znikała, a jedynie zmniejszała się proponowana dalej suma) - a ich KK mają zwykle limit minimalny 1k (jedynie gold 5k i platyna 20k) - oraz że co miesiąc była nowa edycja promocji dającej bezpłatność na rok za 1pyk/mc, to można by się pobawić ;>
I właśnie zestaw alfa+impresja+gold mieć za darmo z wymaganiem w sumie 3 pyk/mc (a jak ktoś chciał, to mógł jeszcze impresję oraz gold mieć w wersjach visa oraz mc - w sumie 5 pyk/mc).
Ew. jeszcze, jak ktoś akurat kupuje, to cobrand piotr i paweł, albo jak komuś zależy, to cobrand WWF (i nie chodzi tu o World Wrestling Federation ;) - ale te już niestety wymagają 5 pyk/mc dla każdej z kart.
Reszta, poza platyną oczywiście, bez żadnych zysków, nawet potencjalnych.
A w sumie do wyboru 11 typów - byłoby 12, ale z tajemniczego powodu można mieć visę różową oraz visę srebrną - ale mc tylko albo różowy albo tylko srebrny.

Data: 2020-03-03 21:15:54
Autor: Waldek
[...]

Ja zostawiłem tylko 2 z milka
golda MC i płaską szarą vise do konta prestige
Z profitów impresji nie korzystałem więc poszła się paść
Blue KK też ubiłem bo żadna była z niej korzyść... no poza 2 stówkami ;)
-nie wiem czy dają jeszcze te czarne "moto"

Data: 2020-03-04 03:39:45
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 3 marca 2020 21:15:56 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

Blue KK też ubiłem bo żadna była z niej korzyść... no poza 2 stówkami ;)

O, a co to była za "blue KK"?
Może amex?
Ale ZTCP to już amexa dawno nie było w ofercie jak pojawiły się 2 stówki za wyrobienie KK - bo brałem udział oczywiście w pierwszej edycji tej promo ;)
Chyba że to, co uważam za pierwszą edycję, to był jakiś powrót tego, co było.
Bo cobrand piotr i paweł to nie mógł być, ta karta nigdy w promo nie była (zresztą w ogóle zniknęła całkowicie ze stron informacyjnych milka - choć w ST wciąż jest możliwa do zamówienia - pytanie tylko, czy takie zamówienie zrealizują?).
Zaś zwykłe KK milka są albo różowe albo srebrne.
Niebieska była debetówka - ale teraz do konta 360 wydają nowe, ze zdjęciem.

-nie wiem czy dają jeszcze te czarne "moto"

A to co za nowość? KK Alfa?
Czy jeszcze coś dawniejszego?

Data: 2020-03-03 23:21:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!

"Dawid Rutkowski" 4634c3c2-7d53-46cf-bd0e-c27b5cf710bc@googlegroups.com

Bogatemu i biednemu... Koneserzy miewają setki kart...
Mille w temacie? -- zwykle mam ze sobą 4 karty Millego.

: Z setkami to przesadziłeś - chyba że chodzi o kolekcję kart nieważnych.

Nieważnych to być może ja mam ze dwie setki...
I ~pół setki telefonicznych...

: 4 karty milka na raz przy sobie?

Naraz.

: Jakie to?

Rumiana impresjonistka, czarnulka Visa
i dwie (jedna mej matki) błękitne debetówki.

: Hmm, sens bym widział w zestawie alfa,
: impresja, gold/platinum oraz debetówka.

Nie mam goldów czy platyn.
Rumiana daje w Carrefourze, zaś czarna w LeroyMerlin -- takie
są moje wierzenia, ;) ale czarnej nie sprawdzam a rumianą zwykle
nie trafiam w stosowny dzień. Kiedyś to były -- piątek i niedziela;
później -- niedziela i poniedziałek, ale minęło sporo czasu, zanim
przyzwyczaiłem się; teraz to chyba -- sobota i niedziela, ale
kupowałem dziś... [papier do xupy 1740 g, 24 rolki i koszulę]

Carrefour lubi biedotę -- okołoCarrefourowe ,,butiki'' także.
[ale dziś powaliły mnie ceny koszul -- pełna dycha za bawełnianą
z krótkim rękawem... qpiłem tylko dlatego, że spodobała się mi,
ale cena szokująco wysoka!!!! raczej celuje w trzykroć tańsze...
dychę dać mogę za ciekawą -- dwie zapinane kieszenie, pagony,
hafty... lubię haftowane kwiaty na koszulach...]

: 1pyk/mc, to można by się pobawić ;>

IMO Mille dba o bezpłatność lepiej niż Klinet!

: 3 pyk/mc

Podczas normalnych zakupów dziś pyknąłem 7 razy...
Do tego drobiazgi z Chin, jakieś opłaty telefoniczne...
Rocznie pół tysiąca pyknięć to raczej niewiele...

Póki nie choruję całymi tygodniami -- nie mam problemów.
W 2018 r. rzadko byłem na nogach (od kwietnia do chyba
października ze trzy razy -- poza tym niemal stale
chorowałem, choć raczej nie miałem korony wirusowej)
więc miałem trudności...

: piotr i paweł,

Tanio tam nie jest.

: 5 pyk/mc dla każdej z kart.

Cóż to za trudność?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-04 03:46:56
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 3 marca 2020 23:26:25 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

[...]

Teraz masz impresją w carrefour w piątki i soboty (ciężko by było utrzymać niedziele).
Eh, leroy merlin - kiedyś stałem w kolejce do kasy, bo gość wyrabiał sobie ich KK - i nie skojarzyłem, że jako bonus była zniżka 10% na pierwsze zakupy, a akurat płaciłem za podłogi itp. do nowej chałupy. Stracona młodość... ;>

: piotr i paweł,

Tanio tam nie jest.

KK daje 5% zniżki - ale pewnie to nadal drogo.
I chyba się zwijają - w byłym sklepie koło mojej roboty ni stąd ni zowąd objawiło się niedawno przedszkole - i to publiczne, z zapisami od ręki, a nie na punkty (a przynajmniej tak to wygląda), jako że to połowa roku (szkolnego).
Inna sprawa, że sklep był zdecydowanie na boku.

: 5 pyk/mc dla każdej z kart.

Cóż to za trudność?

Jak ktoś robi zakupy, to pewnie nie. Ja nie robię za często. Dlatego tak cenię zmianę w TOiP santandera - 10 pyknięć wymaganych do bezpłatności karty głównej mogą wyrobić też dodatkowe - a one są darmowe bezwarunkowo. I nawet już użytkownika nie trzeba przyprowadzać do oddziału (jedynie trzeba panią w oddziale wyedukować w temacie tej zmiany).

Data: 2020-03-03 10:22:16
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5d9687$1$538$65785112@news.neostrada.pl...
"z" 5e56cb32$0$17346$65785112@news.neostrada.pl
Kto bogatemu zabroni mieć 10 kart w portfelu.

Bogatemu i biednemu... Koneserzy miewają setki kart...
Mille w temacie? -- zwykle mam ze sobą 4 karty Millego.

Jak przestana dzialac, to pewnie 4 naraz :-)

J.

Data: 2020-03-03 22:56:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!

"J.F." 5e5e228b$0$518$65785112@news.neostrada.pl

Mille w temacie? -- zwykle mam ze sobą 4 karty Millego.

Jak przestana dzialac, to pewnie 4 naraz :-)

Mam wtedy/tedy także inne...
Na razie, gdy któraś szwankuje, sięgam
po pewniaka którym jest plastyk Mille!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-03 00:26:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!

"z" 5e566d0f$0$545$65785112@news.neostrada.pl

10 kart też Ci gwarancji nie da że na każdym zadupiu świata zapłacisz.

IMO warto mieć: karty, gotówkę, suweniry... ;)
Ale do tego: GNSS, mapy, sprawy samochód paliwo, dobre ubranie...

Warto też pamiętać, że nago można chodzić
(zwłaszcza latem) ale boso -- niekoniecznie... ;)
(trochę głupio nago, ale przeżyć można, o ile
jest dostatecznie ciepło)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-03 00:21:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!

"z" 5e562ef3$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Po co się tak męczyć. 500 zł w portfelu Ci ciąży? ;-)

Nie jestem mocny w liczeniu...
[karty nie wymagają liczenia -- są przecież różnokolorowe]

PS. Ile kosztuje Twój smartfon?

Który?
 - SAce sprzedałem
 - PMonster potłukł się
 - tablet Overmaxa ledwo żuje
 - AMax zdechł
 - kolejnego nie qpiłem, bo:
   - czekam na Mi10 (nie dlatego, że chcę
     go qpić ale dlatego, że być może
     obniży ceny smartfonów z DF GNSS)
   - mam za mały budżet a na domiar złego
     stale wyskakuje coś, co muszę kupić

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-02-24 23:04:32
Autor: Grzexs
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
No. Więc jak macie czas i lubicie te klymaty, to się bawcie. Beze mnie.

Mnie wkurzyli, jak nie chcieli przyjąć banknotu 100 EUR, bo się którejś z pań nie podobał. Czy jest fałszywy? Nie. To proszę przyjąć. Nie. Dlaczego? Bo jest zgięty i jakiś dziwny. Taki był mniej więcej dialog. Banknot był oczywiście w porządku.

Oczywiście później założyłem konto, jak dawali chyba 300 PLN za założenie i szybciutko po wypłacie bonusu zamknąłem. Chociaż taka satysfakcja*)

___
*) satysfakcja najlepsza smażona

--
Grzexs

Data: 2020-02-25 18:38:46
Autor: z
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
Mam tam konto ze 20 lat.

Tak to h...y bank. Jak wszystkie inne ;-)

MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!