MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!

Data: 2020-02-24 23:04:32
Autor: Grzexs
MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
No. Więc jak macie czas i lubicie te klymaty, to się bawcie. Beze mnie.

Mnie wkurzyli, jak nie chcieli przyjąć banknotu 100 EUR, bo się którejś z pań nie podobał. Czy jest fałszywy? Nie. To proszę przyjąć. Nie. Dlaczego? Bo jest zgięty i jakiś dziwny. Taki był mniej więcej dialog. Banknot był oczywiście w porządku.

Oczywiście później założyłem konto, jak dawali chyba 300 PLN za założenie i szybciutko po wypłacie bonusu zamknąłem. Chociaż taka satysfakcja*)

___
*) satysfakcja najlepsza smażona

--
Grzexs

MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!