MILLENNIUM kurczowo trzyma sie AmEx'a

Data: 2009-02-27 21:54:49
Autor: finder24
MILLENNIUM kurczowo trzyma sie AmEx'a
MILLENNIUM: zrezygnowałem z American Express, golda z niewielkim limitem.
każdy z konsultantów (dwóch było) pytał o powód, każdemu tłumaczę, że zbyt często spotykam się z odmowami przyjęcia.
(rzeczywiste wszystkie powody: częste odmowy przyjęcia karty, niski limit, liczyłem na autoryzacje bez czekania, nie chcę płacić za kolejny rok, oraz chciałem wymienić na VISę)

Podaj jakieś konkretne przykłady gdzie cię odprawiali z kwitkiem, bo ja też
jestem użytkownikiem tej karty i nie mam z nią większych problemów. No może
poza punktami gdzie piszą, że obsługują, a jak co do czego, to nie przechodzi.
Ale wtedy nie popuszczam i ostatecznie udaje się u znajomego w punkcie obok :)
Może tak nie powinno być, ale to już sprawa honoru.... wezmę ale amexem :)

finder24

--

MILLENNIUM kurczowo trzyma sie AmEx'a