MILOSC

Data: 2009-08-28 06:59:06
Autor: Slavinka
MILOSC
Czy mężczyzna może kochać równolegle więcej kobiet?
Może, większość tak robi.
Tylko czy kobiety dają się kochać?
Mało która, nawet jeżeli jest jedyną w życiu tego mężczyzny.
To ona nas nie kochają. Większość tylko nas używa...

Data: 2009-08-27 23:56:36
Autor: Antenka
MILOSC
Czy mężczyzna może kochać równolegle więcej kobiet?

Poligamistyczna natura mężczyzn to sprawia, że lubi mieć harem, czyli
kilka partnerek seksualnych równolegle, co nie znaczy, że je kocha -
raczej traktuje każdą z nich bardzo przedmiotowo, a wystarczyłaby mu
dmuchana lala...:D Jeżeli, przepraszam za określenie, "obraca" w
krótkich odstępach czasu wiele kobiet okłamując je po kolei, jest
zwykłą świnią i nie ma zielonego pojęcia czym jest
miłość...Zaspokojenie popędu z wieloma kobietami niekoniecznie
nazywamy miłością, a raczej wspomnianym gdzieś używaniem.

Tylko czy kobiety dają się kochać?

Tak, prawdziwym mężczyzną pozwalają się kochać

Mało która, nawet jeżeli jest jedyną w życiu tego mężczyzny..

"Po wyjściu ze sklepu reklamacji nie uwzględnia się" - czasami czytamy
taki napis. Innymi słowy "wiedziały gały, co brały" haha
Jeśli wziąłeś sobie jakiegoś ograniczonego garkotłuka, z którym nie
porozmawiasz, nie macie wspólnych tematów, bez żadnej pasji, brakuje
wam wzajemnego zrozumienia i najważniejsze - nie łączy was przyjaźń,
tylko sex to się nie dziwię. Zauroczenie minie bardzo szybko, młodość
i uroda też, a sex stanie się tylko nudnym obowiązkiem. Wiekszość z
was panowie lubi "piękne opakowanie", ale po rozwiązaniu wstążeczki
okazuje się, że w środku jest puste pudełko :D. No cóż tak to jest jak
się wybiera na partnerkę życiową "lalkę Barbie" .

To ona nas nie kochają. Większość tylko nas używa...

"Lalka Barbie" zapewne tak, ale czy lalka jest prawdziwą kobietą? :)
 Różnica między kobietą a mężczyzną  polega na tym, że normalna
kobieta nie potrafi kochać równolegle wielu mężczyzn i nie potrzebuje
harem. Z natury kobiety są monogamiczne.

Radzę przeczytać książkę "Adamie, gdzie jesteś?"

Antenka

Data: 2009-08-28 11:38:14
Autor: Slavinka
MILOSC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

was panowie lubi "piękne opakowanie", ale po rozwiązaniu wstążeczki
okazuje się, że w środku jest puste pudełko

Raczej wypita butelka...

Data: 2009-08-28 02:45:41
Autor: Antenka
MILOSC
On 28 Sie, 11:38, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:d753c650-220f-4297-8ce5-004c7671cfe4q5g2000yqh.googlegroups.com...

was panowie lubi "piękne opakowanie", ale po rozwiązaniu wstążeczki
okazuje się, że w środku jest puste pudełko

Raczej wypita butelka...

No to na zdrowie! Butelka zwyciężyła z wielką, romantyczną miłością :D

Antenka

Data: 2009-08-28 14:54:57
Autor: Slavinka
MILOSC

[...]

ZAPODAJ,  JAKA  POZOSTAŁA  NIEWYPITA

Data: 2009-08-28 15:11:34
Autor:
MILOSC
On Fri, 28 Aug 2009 06:59:06 +0200, "Slavinka" <slavinka@wp.pl> wrote:

Czy mężczyzna może kochać równolegle więcej kobiet?
Może, większo¶ć tak robi.
Tylko czy kobiety daj± się kochać?
Mało która, nawet jeżeli jest jedyn± w życiu tego mężczyzny.
To ona nas nie kochaj±. Większo¶ć tylko nas używa...

 jerzy,

 lepiej grzeszyc i zalowac niz zalowac, ze sie nie grzeszylo.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-08-28 06:23:07
Autor: Antenka
MILOSC
 lepiej grzeszyc i zalowac niz zalowac, ze sie nie grzeszylo.

A jest ktoś taki co ni razu nie zgrzeszył? Nie znam nikogo takiego...

Antenka

Data: 2009-08-29 14:51:40
Autor:
MILOSC
On Fri, 28 Aug 2009 06:23:07 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

>  lepiej grzeszyc i zalowac niz zalowac, ze sie nie grzeszylo.

A jest ktoś taki co ni razu nie zgrzeszył? Nie znam nikogo takiego...

 czytaj ze zrozumieniem...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-08-29 07:20:38
Autor: Antenka
MILOSC
> A jest ktoś taki co ni razu nie zgrzeszył? Nie znam nikogo takiego....

 czytaj ze zrozumieniem...

Ty też

Antenka

Data: 2009-08-28 15:54:06
Autor: Slavinka
MILOSC

Użytkownik "<heRsk>" <ayway__bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]

 jerzy,

 lepiej grzeszyc i zalowac niz zalowac, ze sie nie grzeszylo.

Mosz rychtyg prawie, ale dziecisków też warto mieć...

Data: 2009-08-28 16:23:05
Autor: Vic
MILOSC
Slavinka пишет:
Mosz rychtyg prawie, ale dziecisków też warto mieć...

Co to za narzecze?
Nie miało być czasem "mosz recht" i nie "dzieciska" a "bajtle"? ;)

Slavinko, aby ci trochę pomóc, poniżej zamieszczam podstawowe śląskie powiedzonka grzecznościowe. Wykuj na blachę i często używaj!

Zarozki ci przilutuja - Miło mi cię widzieć
Ty pieroński chapolu - Szanowny Panie...
Jeronie! Jakiś ty je żodny! - O jej! Ale ślicznie wyglądasz!
Kajś ty ta franca znalos? Na hasioku? - Gdzie spotkałeś tę niezwykłą dziewczynę? W swoim mieście?
Raus pieroński giździe - Dzień dobry
Pizło ci w dekiel? - Czy wszystko w porządku?

(za nonsensopedia.wikia.com)

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 07:32:09
Autor: Antenka
MILOSC
On 28 Sie, 16:23, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Slavinka пишет:

> [...]

dziewczynę? W swoim mieście?
Raus pieroński giździe - Dzień dobry
Pizło ci w dekiel? - Czy wszystko w porządku?

Nic nie ma o meli? :D:D:D Ani o bambrze z Mosiny? :DDD

Antenka

Data: 2009-08-28 16:29:33
Autor: Piotr
MILOSC
Dnia Fri, 28 Aug 2009 16:23:05 +0200, Vic napisał(a):

Kajś ty ta franca znalos? Na hasioku? - Gdzie spotkałeś tę niezwykłą

U mnie sie godo "znod", a nie "znalos".
Piotr

Data: 2009-08-28 16:36:32
Autor: Vic
MILOSC
Piotr пишет:
U mnie sie godo "znod", a nie "znalos".

U mnie tez. Ale zostawilem tak jak bylo w nonsensopedii.

Byles kiedys w Piekarach albo w Radzionkowie? Ja jestem w stanie uwierzyc, ze tam sie mowi "znalos" :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 21:10:14
Autor: Piotr
MILOSC
Dnia Fri, 28 Aug 2009 16:36:32 +0200, Vic napisał(a):

U mnie tez. Ale zostawilem tak jak bylo w nonsensopedii.

Byles kiedys w Piekarach albo w Radzionkowie? Ja jestem w stanie uwierzyc, ze tam sie mowi "znalos" :)

Byłem, ale nie godołem bo serwis mojego auta robili jakieś gorole.
Natomiast kiedyś poznałem gościa z Rudy Ślunckij i tego częściowo nawet ja
nie rozumiałem.
Piotr

Data: 2009-08-28 22:28:02
Autor: plazoVic
MILOSC
Piotr пишет:
Byłem, ale nie godołem bo serwis mojego auta robili jakieś gorole.

A to kolega Fiacikiem jezdzi...

Natomiast kiedyś poznałem gościa z Rudy Ślunckij i tego częściowo nawet ja
nie rozumiałem.

Slaski jest bardzo zroznicowany terytorialnie :) Ja mam do Cidrow rzut beretem, a ludzie tam zupelnie inaczej godaja...

BTW, wiesz co to hicwela?

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 23:38:45
Autor: Piotr
MILOSC
Dnia Fri, 28 Aug 2009 22:28:02 +0200, plazoVic napisał(a):

Slaski jest bardzo zroznicowany terytorialnie :) Ja mam do Cidrow rzut beretem, a ludzie tam zupelnie inaczej godaja...

BTW, wiesz co to hicwela?

To ty z Bytomia?
Piotr
A hicwele, hm, to teraz wałkun ma. Nawet pałę ogolił w pogoni za młodością,
która dwano minęła...

Data: 2009-08-28 23:47:01
Autor: plazoVic
MILOSC
Piotr пишет:
A hicwele, hm, to teraz wałkun ma. Nawet pałę ogolił w pogoni za młodością,
która dwano minęła...

Boukun to mo tako ajnfachowo hicwela :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 17:11:40
Autor: Slavinka
MILOSC
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości

Źryj psinco jak żemły...

Data: 2009-08-28 17:29:32
Autor: Vic
MILOSC
Slavinka пишет:
Źryj psinco jak żemły...

Ty, ale tak powaznie, co to za gwara? Zainteresowalem sie.

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 17:30:39
Autor: Slavinka
MILOSC

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Slavinka ?????:
> Źryj psinco jak żemły...

Ty, ale tak powaznie, co to za gwara? Zainteresowalem sie.

Zmięszana...

Data: 2009-08-28 17:35:06
Autor: Vic
MILOSC
Slavinka пишет:
Zmięszana...

Iiii, czyli wytwor twej wyobrazni nie rzadzacy sie zadnymi prawidlami.
Zmieszana i wykoslawiona... W slaskim bulka to "żymła", a "żemla" to po słowacku...

--
plazoVic

MILOSC