MINI MAX

Data: 2013-06-14 20:14:46
Autor: PlaMa
MINI MAX
Hej, przyglądaliście się ofercie MINI MAX Playa?

Czytam ten ich regulamin, czytam i prawdę mówiąc to słabo jest - trochę szkoda, że sieć, która jeszcze niedawno przesuwała granice i inni musieli ją gonić, teraz ciągnie się w ogonie i nie jest w stanie odpowiedzieć na ofertę Orange.

Ale zróbmy podsumowanie mini max/nju:

1 Co jest podobnie
- darmowe połączenia po przekroczeniu 29 zł (wydanych na rozmowy)
- darmowe smsy po przekroczeniu 9 zł (wydanych na smsy)
- 0,09 zł za smsa

2 Co jest lepiej (+- lepiej)
- darmowe połączenia i smsy z play już od 0zł *
- darmowy internet po przekroczeniu 5 zł (wydanych na internet) [nju 19,00 zł **)
- prędkość darmowego internetu po przekroczeniu limitu ***

3 Co jest gorzej
- 0,29 zł za minutę
- brak rocznej ważności konta, więc by utrzymać połączenia wychodzące i tak trzeba wrzucić na konto minimum 25 zł co sprawia, że "darmowe" połączenia w sieci od 0 zł (*) to zwykły "chłyt martetingowy"
-  1zÅ‚ za 1MB [nju 0,19zÅ‚ za 1MB] i gorsze pakiety internetowe [tak ze 3 x gorsze]
- w przypadku mini max i nju czarowanie darmowym internetem to zwykła ściema, prędkość 8kB (64 kbps ?) w play i 16 kbps w nju pozwoli co najwyżej maila ściągnąć, więc i tak działać trzeba na pakietach
- *** play niby oferuje prędkość 8kB (na "jakąś" jednostkę czasu) ale podejrzewam, że ich stronę robi idiota, który nie odróżnia jednostek i pewnie miało być 8kb

Słowem tak jak Red Bull, mini max to niby coś podobnego do njju ale dużo słabiej.

Szkoda, gdyby play miał dokładnie te same ceny co nju i dorzucił do tego darmowe połączenia w sieci (z roczną lub chociaż miesięczną ważnością wychodzących) to oferta była by rzeczywiście dobra, a tak to zwykłe machanie szabelką "my też coś mamy" " my też coś pokazaliśmy"

pozdrawiam.

Data: 2013-06-14 21:14:38
Autor: zgred
MINI MAX
W dniu 2013-06-14 20:14, PlaMa pisze:
Hej, przyglądaliście się ofercie MINI MAX Playa?

Czytam ten ich regulamin, czytam i prawdę mówiąc to słabo jest -

Tnx
:)

(piwo dla tego pana, proszÄ™!)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-14 22:00:17
Autor: ALEX Alpha MR
MINI MAX
Dnia Fri, 14 Jun 2013 20:14:46 +0200, PlaMa napisał(a):

[...]

25 zł na rok?

-  1zÅ‚ za 1MB [nju 0,19zÅ‚ za 1MB] i gorsze pakiety internetowe [tak ze 3 x gorsze]

2gr za 100 kB czyli 20 gr za 1000kB/1MB(w zaokrągleniu) to 1zł za 1MB?

[...]

Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s.

[...]

Taaaa.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-06-14 22:54:19
Autor: PlaMa
MINI MAX
W dniu 2013-06-14 22:00, ALEX Alpha MR pisze:

[...]

wychodzi, że aby zachować połączenia wychodzące trzeba regularnie ładować skarbonkę, 25 zł miesięcznie to opcja która nam przedłoży konto o 30 dni. Oczywiście można wrzucać 50 zł lub 100 zł lub więcej, ale moim zdaniem takie zamrażanie pieniędzy trochę jest bez sensu.

-  1zÅ‚ za 1MB [nju 0,19zÅ‚ za 1MB] i gorsze pakiety internetowe [tak ze 3
x gorsze]
2gr za 100 kB czyli 20 gr za 1000kB/1MB(w zaokrągleniu) to 1zł za 1MB?

ja widzę 0,10 zł/100kb

http://img20.imageshack.us/img20/3070/zgsb.jpg

[...]

Cóż - podejrzewam, że to może się nie opłacać playowi. Po prostu jako użytkownik fresha i osoba, któa długo przyglądała się nju czy opłaca się przejść, jak zobaczyłem reklamę "max 29 zł i od 0 zł za darmo do play" to podjarałem się, że będę miał tak jak teraz ale za to za darmo do play i po 29 zł free do wszystkich. Szybko mnie ściągnęło na ziemię. Krótkie okresy ważności konta po doładowaniu, drogie minuty, drogi internet i ogólnie oferta słabsza niż u konkurencji.

Data: 2013-06-15 00:06:55
Autor: JoteR
MINI MAX
"PlaMa" napisał:

[...]

Na stronie Play jak byk stojÄ…... dwa byki ->
http://img841.imageshack.us/img841/4859/tc5v.jpg
A i tak wiążący jest nie taki czy inny obrazek, tylko oficjalny cennik:
http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Cennik-Oferty-FORMULA-MINI-MAX-na-Karte_14062013.pdf
punkt 1.3.

JoteR

Data: 2013-06-15 12:12:39
Autor: Maciej Bebenek
MINI MAX
PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> wrote:
[...]

Albo siÄ™ decydujesz na biedataryfÄ™ typu Fresh, albo na nolimit, jak Mini
Max

Tam wiele ciekawych rzeczy jest :-)

http://telcopl.wordpress.com/2013/06/11/cudny-cennik-i-regulaminy/

Data: 2013-06-15 16:42:45
Autor: ALEX Alpha MR
MINI MAX
Dnia Fri, 14 Jun 2013 22:54:19 +0200, PlaMa napisał(a):

[...]

Znaczy chcesz dzwonić TYLKO w sieci? To nie ma dobrej oferty.

-  1zÅ‚ za 1MB [nju 0,19zÅ‚ za 1MB] i gorsze pakiety internetowe [tak ze 3
x gorsze]
2gr za 100 kB czyli 20 gr za 1000kB/1MB(w zaokrągleniu) to 1zł za 1MB?

ja widzę 0,10 zł/100kb

A ja 0,02zł za 100 kB. ATSD czepiasz się że źle piszą, a sam piszesz
niechlujnie.

http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/formula-minimax-na-karte/?utm_expid=47119033-12&utm_referrer=http%3A%2F%2Fwww.play.pl%2F

http://tnij.org/v11s

[...]

Przecież tak właśnie jest.

Szybko mnie ściągnęło na ziemię. Krótkie okresy ważności konta po doładowaniu, drogie minuty, drogi internet i ogólnie oferta słabsza niż u konkurencji.

A kto ma lepszÄ… w PREPAID?

Data: 2013-06-16 14:39:23
Autor: PlaMa
MINI MAX
W dniu 2013-06-15 16:42, ALEX Alpha MR pisze:

[...]

chodzi o to, że reklamują Ci na raz darmowe w sieci oraz że zapłacisz tyle ile wygadasz do innych opów ale nie więcej niż 29. I masz zonk, bo jakbyś chciał wygadać 10 zł do innych sieci i tyle właśnie załadować to tracisz możliwość wykonywania rozmów razem z tymi darmowymi w sieci. No chyba, że będziesz doładowywał po 50 lub 100zł.

2gr za 100 kB czyli 20 gr za 1000kB/1MB(w zaokrągleniu) to 1zł za 1MB?
ja widzę 0,10 zł/100kb
A ja 0,02zł za 100 kB. ATSD czepiasz się że źle piszą, a sam piszesz
niechlujnie.

Touche... aczkolwiek ja nikomu nic nie sprzedajÄ™ :)

Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s.
Na stronie playa jak byk stoi 8kB.
Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s

Może można wybrać sobie, która opcja bardziej odpowiada?

[...]

No właśnie nie, a szkoda.

Szybko mnie ściągnęło na ziemię. Krótkie
okresy ważności konta po doładowaniu, drogie minuty, drogi internet i
ogólnie oferta słabsza niż u konkurencji.
A kto ma lepszÄ… w PREPAID?

Lepszy jest nju, nie wiem czemu upierasz się tak bardzo, że musi być prepaid?

Data: 2013-06-18 15:46:12
Autor: ALEX Alpha MR
MINI MAX
Dnia Sun, 16 Jun 2013 14:39:23 +0200, PlaMa napisał(a):

[...]

Obiecali Ci miesiąc za 10 zł, czy tak to sobie wymyśliłeś.

[...]

A Play siÄ™ nie czepia ;-)

Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s.
Na stronie playa jak byk stoi 8kB.
Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s

Może można wybrać sobie, która opcja bardziej odpowiada?

Zamknęli stronę?

[...]

Jest.

[...]

Bo porównywanie prepaid do abo jest kiepskim pomysłem.

Data: 2013-06-14 22:30:54
Autor: dizel
MINI MAX
On Fri, 14 Jun 2013 20:14:46 +0200, PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl>
wrote:

3 Co jest gorzej
- 0,29 z³ za minutê
- brak rocznej wa¿no¶ci konta, wiêc by utrzymaæ po³±czenia wychodz±ce i tak trzeba wrzuciæ na konto minimum 25 z³ co sprawia, ¿e "darmowe" po³±czenia w sieci od 0 z³ (*) to zwyk³y "ch³yt martetingowy"

Mo¿na do³adowaæ za 50z³ wtedy bêdzie konto wa¿ne 100 dni, ale  nie no
limit
-  1z³ za 1MB [nju 0,19z³ za 1MB]

cennikowo 10gr/100kB, ale teraz stawka promocyjna wynosi 2g/100kB
- w przypadku mini max i nju czarowanie darmowym internetem to zwyk³a ¶ciema, prêdko¶æ 8kB (64 kbps ?) w play i 16 kbps w nju pozwoli co najwy¿ej maila ¶ci±gn±æ, wiêc i tak dzia³aæ trzeba na pakietach
- *** play niby oferuje prêdko¶æ 8kB (na "jak±¶" jednostkê czasu) ale podejrzewam, ¿e ich stronê robi idiota, który nie odró¿nia jednostek i pewnie mia³o byæ 8kb

w play jest 8kb co daje 1kB/s
S³owem tak jak Red Bull, mini max to niby co¶ podobnego do njju ale du¿o s³abiej.

Nie jest tak ¼le bo z tego co by³o na konferencji to konto promocyjne
wlicza siê do no limitu, z tego co pisz± na telepolis dzia³a w tej
taryfie pakiet 10za5pln i 15% przy do³adowaniu wiêc je¶li kto¶ tylko
dzwoni to z tymi pakietami wyda mniej ni¿ 29z³ na rozmowy miesiêcznie.
Zreszt± t± ofertê raczej trzeba porównywaæ do nju na kartê bo to te¿
oferta na kartê wiêc zdecydowanie lepiej wypada, ³aduj±c co miesi±c za
50 z³  mamy praktycznie full no limit, minuty/smsy/500MB i darmowe
rozmowy i smsy w sieci i jeszcze jakie¶ grosze na koncie zostan±, wiêc
nie jest ¼le, problem jest wg mnie taki ¿e przeciêtny prepaidowiec nie
wydaje tyle miesiêcznie na do³adowania. ¦rednia dla prepaid to jakie¶
pewnie 15pln/ miesi±c wiêc raczej my¶lê ¿e ta oferta bêdzie
przeznaczona dla w±skiej grupy ludzi. No chyba ¿e kto¶ nie chce
dobijaæ do no limit co miesi±c to ma to samo praktycznie co w play na
kartê 0z³ w play tyle ¿e tam mamy 1g za 10pln.

Pozdrawiam

Data: 2013-06-14 22:59:16
Autor: PlaMa
MINI MAX
W dniu 2013-06-14 22:30, dizel pisze:

[...]

Nie jestem ogólnie zwolennikiem zamra¿ania pieniêdzy na kontach pre paid.

-  1z³ za 1MB [nju 0,19z³ za 1MB]
cennikowo 10gr/100kB, ale teraz stawka promocyjna wynosi 2g/100kB

ooo, nie zauwa¿y³em tego ani na ich stronie ani w regulaminie - mogê prosiæ o linka?

[...]

Bo¿e jestem we freshu i ledwo go ogarniam z tymi ³adowaniami przez facebooka i ró¿nymi pakietami a tutaj to samo.

Zreszt± t± ofertê raczej trzeba porównywaæ do nju na kartê bo to te¿
oferta na kartê wiêc zdecydowanie lepiej wypada,

hmm... my¶lê, ¿e oferta na kartê a abonament trwaj±cy miesi±c to praktycznie to samo.

[...]

My¶lê, ¿e uderzy³e¶ w sedno. 50 z³ to ju¿ za du¿o po prostu.

Data: 2013-06-15 00:51:23
Autor: dizel
MINI MAX
On Fri, 14 Jun 2013 22:59:16 +0200, PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl>
wrote:

Nie jestem ogólnie zwolennikiem zamra¿ania pieniêdzy na kontach pre paid.

50 z³otych na koncie to jakie to zamra¿anie.

-  1z³ za 1MB [nju 0,19z³ za 1MB]
cennikowo 10gr/100kB, ale teraz stawka promocyjna wynosi 2g/100kB

ooo, nie zauwa¿y³em tego ani na ich stronie ani w regulaminie - mogê prosiæ o linka?

bo do tego jest oddzielny regulamin, tu szczegó³y:
http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Niska-stawka-za-Internet_11062013.pdf

http://img20.imageshack.us/img20/3070/zgsb.jpg

To b³±d na ich stronie, jest tak jak napisa³em

Bo¿e jestem we freshu i ledwo go ogarniam z tymi ³adowaniami przez facebooka i ró¿nymi pakietami a tutaj to samo.

Jak chcesz mieæ taniej to musisz pomy¶leæ, te¿ mam fresha i jako¶ dajê
radê to ogarn±æ i to na 5 numerach w sumie:)

hmm... my¶lê, ¿e oferta na kartê a abonament trwaj±cy miesi±c to praktycznie to samo.

Mnie siê wydaje ¿e nie bo jednak nawet miesi±c to jest to jakie¶
uwi±zanie trzeba wypowiedzieæ umowê itd, a tu z dnia na dzieñ karta
idzie do kosza i nikt nie ma ¿adnych problemów

My¶lê, ¿e uderzy³e¶ w sedno. 50 z³ to ju¿ za du¿o po prostu.

Dla mnie za du¿o jak na ofertê na kartê, i my¶lê ¿e dla wiêkszo¶ci
prepaidowców te¿,  ale pewnie s± tacy dla których oferta jest ok.
Jakbym wiedzia³ ¿e bêdê wydawaæ 50pln na miesi±c to wola³bym jednak
wzi±æ abonament dopasowany do swoich potrzeb i nie kombinowaæ z
pamiêtaniem o pakietach, do³adowaniach itd.

Pozdrawiam

Data: 2013-06-15 16:59:46
Autor: ALEX Alpha MR
MINI MAX
Dnia Sat, 15 Jun 2013 00:51:23 +0200, dizel napisał(a):

Myślę, że uderzyłeś w sedno. 50 zł to już za dużo po prostu.

Dla mnie za dużo jak na ofertę na kartę,

Pozwól że dopytam bo nie bardzo chwytam: 25zł na miech = 75zł na 3 miechy
to ok, a 50zł na 100 dni = ~16zł na miech to za dużo?

i myślę że dla większości
prepaidowców też,  ale pewnie sÄ… tacy dla których oferta jest ok.

Bo jest całkiem sensowna. Karta + Nolimits.

Jakbym wiedział że będę wydawać 50pln na miesiąc to wolałbym jednak
wziąć abonament dopasowany do swoich potrzeb i nie kombinować z
pamiętaniem o pakietach, doładowaniach itd.

A skąd wytrzasnąłeś 50zł/miesiąc?

Data: 2013-06-15 18:02:56
Autor: dizel
MINI MAX
On Sat, 15 Jun 2013 16:59:46 +0200, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us>
wrote:

Pozwól ¿e dopytam bo nie bardzo chwytam: 25z³ na miech = 75z³ na 3 miechy
to ok, a 50z³ na 100 dni = ~16z³ na miech to za du¿o?

No nie jest ale wtedy nie masz no limit, to lepiej w takim wypadku
zostaæ w ofercie play na kartê gdzie w³a¶ciwie masz to samo i pakiet
netu kosztuje 10pln za 1GB , tu masz 500MB za 9pln

Bo jest ca³kiem sensowna. Karta + Nolimits.

Co kto lubi

A sk±d wytrzasn±³e¶ 50z³/miesi±c?

No bo je¶li chcesz mieæ na wszsytko ca³y czas no limit to wychodzi
tak: 29 rozmowy + 9 smsy + 9pln pakiet netu 500MB to wychodzi 47 pln
za no limit na wszystko wiêc trzeba by wydaæ co miesi±c 50pln.
Wa¿no¶æ konta na wychodz±ce a no limit to s± zupe³nie inne niezale¿ne
rzeczy. No limit jest wa¿ny do koñca miesi±ca a potem od pocz±tku
zabawa. Wiêc jak wydasz na rozmowy w danym miesi±cu tylko 28 z³. To w
nastêpnym ¿eby mieæ no limit musisz zaczynaæ od 0 do 29.

Pozdrawiam

Data: 2013-06-15 18:21:35
Autor: ALEX Alpha MR
MINI MAX
Dnia Sat, 15 Jun 2013 18:02:56 +0200, dizel napisał(a):

Pozwól że dopytam bo nie bardzo chwytam: 25zł na miech = 75zł na 3 miechy
to ok, a 50zł na 100 dni = ~16zł na miech to za dużo?

No nie jest ale wtedy nie masz no limit,

To doładuj tyle by wystarczyło, najkorzystniejszym doładowaniem.

to lepiej w takim wypadku
zostać w ofercie play na kartę gdzie właściwie masz to samo i pakiet
netu kosztuje 10pln za 1GB , tu masz 500MB za 9pln

A na co Ci 1 GB netu w smarcie? No i nie masz Nolimits.

Bo jest całkiem sensowna. Karta + Nolimits.

Co kto lubi

Nie da się ukryć.

A skąd wytrzasnąłeś 50zł/miesiąc?

No bo jeśli chcesz mieć na wszsytko cały czas

A w czym problem? Njumobile kosztuje jeszcze drożej.

no limit to wychodzi
tak: 29 rozmowy + 9 smsy + 9pln pakiet netu 500MB to wychodzi 47 pln
za no limit na wszystko więc trzeba by wydać co miesiąc 50pln.

Niech będzie.

Ważność konta na wychodzące a no limit to są zupełnie inne niezależne
rzeczy. No limit jest ważny do końca miesiąca a potem od początku
zabawa. Więc jak wydasz na rozmowy w danym miesiącu tylko 28 zł. To w
następnym żeby mieć no limit musisz zaczynać od 0 do 29.

No popatrz, zupełnie jak w innych Nolimits. Też od nowego okresu
rozliczeniowego zaczynasz od zera.

Data: 2013-06-15 18:42:24
Autor: dizel
MINI MAX
On Sat, 15 Jun 2013 18:21:35 +0200, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us>
wrote:

No popatrz, zupe³nie jak w innych Nolimits. Te¿ od nowego okresu
rozliczeniowego zaczynasz od zera.

Zgadza siê, ja nie mówiê ¿e ta nowa oferta play jest z³a, dobrze ¿e
jest bo ka¿dy ma inny profil dzwonienia i dopasuje sobie ofertê tak±
jaka bêdzie dla niego najkorzystniejsza je¶li umie liczyæ:)

Pozdrawiam

Data: 2013-06-15 12:52:19
Autor: J.F.
MINI MAX
Dnia Fri, 14 Jun 2013 20:14:46 +0200, PlaMa napisa³(a):
1 Co jest podobnie
- darmowe po³±czenia po przekroczeniu 29 z³ (wydanych na rozmowy)
- darmowe smsy po przekroczeniu 9 z³ (wydanych na smsy)
- 0,09 z³ za smsa

2 Co jest lepiej (+- lepiej)
- darmowe po³±czenia i smsy z play ju¿ od 0z³ *
- darmowy internet po przekroczeniu 5 z³ (wydanych na internet) [nju 19,00 z³ **)
- prêdko¶æ darmowego internetu po przekroczeniu limitu ***

3 Co jest gorzej
- 0,29 z³ za minutê

Zalezy ile kto gada - jak wiecej, to i tak interesuje go tylko 29zl.
Jak mniej ... decydujace moze byc "darmowe" w sieci.

-  1z³ za 1MB [nju 0,19z³ za 1MB]

Jak komus zalezy na internecie, to sie sprowadza do tego ze zaplacilby
te 5zl, wiec moze od razu kupic pakiet. Ale faktycznie - ja korzystam sporadycznie i taryfe nju jest
odpowiednia.

- w przypadku mini max i nju czarowanie darmowym internetem to zwyk³a ¶ciema, prêdko¶æ 8kB (64 kbps ?) w play i 16 kbps w nju pozwoli co

Ale w nju to po przekroczeniu 1GB. I nikt tam nie pisze "darmowy
internet" tylko "19 zl za internet". Nalezaloby dodac ze za 1GB :)

Szkoda, gdyby play mia³ dok³adnie te same ceny co nju i dorzuci³ do tego darmowe po³±czenia w sieci (z roczn± lub chocia¿ miesiêczn± wa¿no¶ci± wychodz±cych) to oferta by³a by rzeczywi¶cie dobra, a tak to zwyk³e machanie szabelk± "my te¿ co¶ mamy" " my te¿ co¶ pokazali¶my"

Ale identyczna taryfa jest niewlasciwa z marketingowego punktu
widzenia. Najlpiej sciagac klienta haslem "u nas niewiele drozej, ale
znacznie lepiej" :-)
Ta taryfa moze powstrzymac odplyw do nju.

P.S. Jest jakis raport przenosin numerow ? Juz sie zaczelo odchodzenie
z Play ?

J.

MINI MAX