MINI MAX

Data: 2013-06-14 22:00:17
Autor: ALEX Alpha MR
MINI MAX
Dnia Fri, 14 Jun 2013 20:14:46 +0200, PlaMa napisał(a):

Hej, przyglądaliście się ofercie MINI MAX Playa?

Czytam ten ich regulamin, czytam i prawdę mówiąc to słabo jest - trochę szkoda, że sieć, która jeszcze niedawno przesuwała granice i inni musieli ją gonić, teraz ciągnie się w ogonie i nie jest w stanie odpowiedzieć na ofertę Orange.

Ale zróbmy podsumowanie mini max/nju:

1 Co jest podobnie
- darmowe połączenia po przekroczeniu 29 zł (wydanych na rozmowy)
- darmowe smsy po przekroczeniu 9 zł (wydanych na smsy)
- 0,09 zł za smsa

2 Co jest lepiej (+- lepiej)
- darmowe połączenia i smsy z play już od 0zł *
- darmowy internet po przekroczeniu 5 zł (wydanych na internet) [nju 19,00 zł **)
- prędkość darmowego internetu po przekroczeniu limitu ***

3 Co jest gorzej
- 0,29 zł za minutę
- brak rocznej ważności konta, więc by utrzymać połączenia wychodzące i tak trzeba wrzucić na konto minimum 25 zł co sprawia, że "darmowe" połączenia w sieci od 0 zł (*) to zwykły "chłyt martetingowy"

25 zł na rok?

-  1zÅ‚ za 1MB [nju 0,19zÅ‚ za 1MB] i gorsze pakiety internetowe [tak ze 3 x gorsze]

2gr za 100 kB czyli 20 gr za 1000kB/1MB(w zaokrągleniu) to 1zł za 1MB?

- w przypadku mini max i nju czarowanie darmowym internetem to zwykła ściema, prędkość 8kB (64 kbps ?) w play i 16 kbps w nju pozwoli co najwyżej maila ściągnąć, więc i tak działać trzeba na pakietach
- *** play niby oferuje prędkość 8kB (na "jakąś" jednostkę czasu) ale podejrzewam, że ich stronę robi idiota, który nie odróżnia jednostek i pewnie miało być 8kb

Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s.

Słowem tak jak Red Bull, mini max to niby coś podobnego do njju ale dużo słabiej.

Szkoda, gdyby play miał dokładnie te same ceny co nju i dorzucił do tego darmowe połączenia w sieci (z roczną lub chociaż miesięczną ważnością wychodzących) to oferta była by rzeczywiście dobra, a tak to zwykłe machanie szabelką "my też coś mamy" " my też coś pokazaliśmy"

Taaaa.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-06-14 22:54:19
Autor: PlaMa
MINI MAX
W dniu 2013-06-14 22:00, ALEX Alpha MR pisze:

[...]

wychodzi, że aby zachować połączenia wychodzące trzeba regularnie ładować skarbonkę, 25 zł miesięcznie to opcja która nam przedłoży konto o 30 dni. Oczywiście można wrzucać 50 zł lub 100 zł lub więcej, ale moim zdaniem takie zamrażanie pieniędzy trochę jest bez sensu.

-  1zÅ‚ za 1MB [nju 0,19zÅ‚ za 1MB] i gorsze pakiety internetowe [tak ze 3
x gorsze]
2gr za 100 kB czyli 20 gr za 1000kB/1MB(w zaokrągleniu) to 1zł za 1MB?

ja widzę 0,10 zł/100kb

http://img20.imageshack.us/img20/3070/zgsb.jpg

[...]

Cóż - podejrzewam, że to może się nie opłacać playowi. Po prostu jako użytkownik fresha i osoba, któa długo przyglądała się nju czy opłaca się przejść, jak zobaczyłem reklamę "max 29 zł i od 0 zł za darmo do play" to podjarałem się, że będę miał tak jak teraz ale za to za darmo do play i po 29 zł free do wszystkich. Szybko mnie ściągnęło na ziemię. Krótkie okresy ważności konta po doładowaniu, drogie minuty, drogi internet i ogólnie oferta słabsza niż u konkurencji.

Data: 2013-06-15 00:06:55
Autor: JoteR
MINI MAX
"PlaMa" napisał:

[...]

Na stronie Play jak byk stojÄ…... dwa byki ->
http://img841.imageshack.us/img841/4859/tc5v.jpg
A i tak wiążący jest nie taki czy inny obrazek, tylko oficjalny cennik:
http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Cennik-Oferty-FORMULA-MINI-MAX-na-Karte_14062013.pdf
punkt 1.3.

JoteR

Data: 2013-06-15 12:12:39
Autor: Maciej Bebenek
MINI MAX
PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> wrote:
[...]

Albo siÄ™ decydujesz na biedataryfÄ™ typu Fresh, albo na nolimit, jak Mini
Max

Tam wiele ciekawych rzeczy jest :-)

http://telcopl.wordpress.com/2013/06/11/cudny-cennik-i-regulaminy/

Data: 2013-06-15 16:42:45
Autor: ALEX Alpha MR
MINI MAX
Dnia Fri, 14 Jun 2013 22:54:19 +0200, PlaMa napisał(a):

[...]

Znaczy chcesz dzwonić TYLKO w sieci? To nie ma dobrej oferty.

-  1zÅ‚ za 1MB [nju 0,19zÅ‚ za 1MB] i gorsze pakiety internetowe [tak ze 3
x gorsze]
2gr za 100 kB czyli 20 gr za 1000kB/1MB(w zaokrągleniu) to 1zł za 1MB?

ja widzę 0,10 zł/100kb

A ja 0,02zł za 100 kB. ATSD czepiasz się że źle piszą, a sam piszesz
niechlujnie.

http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/formula-minimax-na-karte/?utm_expid=47119033-12&utm_referrer=http%3A%2F%2Fwww.play.pl%2F

http://tnij.org/v11s

[...]

Przecież tak właśnie jest.

Szybko mnie ściągnęło na ziemię. Krótkie okresy ważności konta po doładowaniu, drogie minuty, drogi internet i ogólnie oferta słabsza niż u konkurencji.

A kto ma lepszÄ… w PREPAID?

Data: 2013-06-16 14:39:23
Autor: PlaMa
MINI MAX
W dniu 2013-06-15 16:42, ALEX Alpha MR pisze:

[...]

chodzi o to, że reklamują Ci na raz darmowe w sieci oraz że zapłacisz tyle ile wygadasz do innych opów ale nie więcej niż 29. I masz zonk, bo jakbyś chciał wygadać 10 zł do innych sieci i tyle właśnie załadować to tracisz możliwość wykonywania rozmów razem z tymi darmowymi w sieci. No chyba, że będziesz doładowywał po 50 lub 100zł.

2gr za 100 kB czyli 20 gr za 1000kB/1MB(w zaokrągleniu) to 1zł za 1MB?
ja widzę 0,10 zł/100kb
A ja 0,02zł za 100 kB. ATSD czepiasz się że źle piszą, a sam piszesz
niechlujnie.

Touche... aczkolwiek ja nikomu nic nie sprzedajÄ™ :)

Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s.
Na stronie playa jak byk stoi 8kB.
Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s

Może można wybrać sobie, która opcja bardziej odpowiada?

[...]

No właśnie nie, a szkoda.

Szybko mnie ściągnęło na ziemię. Krótkie
okresy ważności konta po doładowaniu, drogie minuty, drogi internet i
ogólnie oferta słabsza niż u konkurencji.
A kto ma lepszÄ… w PREPAID?

Lepszy jest nju, nie wiem czemu upierasz się tak bardzo, że musi być prepaid?

Data: 2013-06-18 15:46:12
Autor: ALEX Alpha MR
MINI MAX
Dnia Sun, 16 Jun 2013 14:39:23 +0200, PlaMa napisał(a):

[...]

Obiecali Ci miesiąc za 10 zł, czy tak to sobie wymyśliłeś.

[...]

A Play siÄ™ nie czepia ;-)

Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s.
Na stronie playa jak byk stoi 8kB.
Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s

Może można wybrać sobie, która opcja bardziej odpowiada?

Zamknęli stronę?

[...]

Jest.

[...]

Bo porównywanie prepaid do abo jest kiepskim pomysłem.