MIX PLUS - podwyżki cen telefonów

Data: 2009-04-14 12:29:19
Autor: Bebe
MIX PLUS - podwyżki cen telefonów
Widze że kolejna sieć podniosła znacznie cenę aparatów telefonicznych.

nie dalej jak 1,5 tygodnia temu zakupiłem LG etna w promocji dla przedłużaj±cych umowę za 49 zł... leciała reklama mixa w tv więc wszedłem zerkn±ć co teraz ciekawego bym dostał... i oto widze że telefon ten w tej samej promocji czyli 36 zasileń po 30 i super cena 199 zł...

1. cieszę się że zd±żyłem bo telefon mi się podobał
2. ciekawa moda na te podwyżki kiedy wypadałoby próbować ZDOBYWAĆ odchodz±cych klientów

Data: 2009-04-14 13:27:03
Autor: Końrad N.S.
Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs1oh9$690$1inews.gazeta.pl...

Widze że kolejna sieć podniosła znacznie cenę aparatów telefonicznych.
ciekawa moda na te podwyżki kiedy wypadałoby próbować ZDOBYWAĆ odchodz±cych klientów

podobnie zrobił plus w abonamencie z interesującą mnie nokia 6500classic - w X/XI'2008 kosztowała bodajże 199 przy abo 40pln, obecnie 399 przy abo 55pln...

Data: 2009-04-14 13:46:43
Autor: Krzysztof
MIX PLUS - podwyżki cen telefonów
Coz trzeba sobie jakos odbic koszt glupkowatych reklam w tivi :D:D

K.

MIX PLUS - podwyżki cen telefonów