MJ znowu uderza - Okafor za Chandlera.

Data: 2009-07-27 22:42:29
Autor: Leszczur
MJ znowu uderza - Okafor za Chandlera.
Podobno wymiana jest dogadana zaklepana i zaraz zostanie ogloszona.
To ja sie pytam - po co Jordan decydowal sie na taki ruch? Finanse?
Zamienil 5 sezonow i 61M$ Kalafiora na 2 sezony i 24M$ Chandlera?
Bo przeciez nie jest to wymiana z powodow sportowych - ostatnie trzy
sezony obaj zawodnicy mieli podobne z punktu widzenia efektywnosci,
ale i indywidualnych zdobyczy. Z tym, ze Okafor gral z Feltonem, a
Chandler z Paulem - a to powinna byc wskazowka w ktorym kierunku pojda
ich statsy po zmianie klubu.
W dodatku Chandler mial ostatnio przewlekle klopoty zdrowotne, a
Okafor nie opuscil zadnego spotkania w ostatnich dwoch sezonach.
No to po co?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-28 00:42:57
Autor: sooobi
On 28 Lip, 07:42, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Podobno wymiana jest dogadana zaklepana i zaraz zostanie ogloszona.
To ja sie pytam - po co Jordan decydowal sie na taki ruch? Finanse?
Zamienil 5 sezonow i 61M$ Kalafiora na 2 sezony i 24M$ Chandlera?

Wiec chyba tylko finanse.

Bo przeciez nie jest to wymiana z powodow sportowych - ostatnie trzy
sezony obaj zawodnicy mieli podobne z punktu widzenia efektywnosci,
ale i indywidualnych zdobyczy.

No i tu mamy zgubnosc statystyk. Patrzac tylko na cyfry obaj sa
podobni. Ale skoro wiesz jak graja chyba w 100 sytuacjach na 100
wybralbys Kalafiora, prawda?

Z tym, ze Okafor gral z Feltonem, a
Chandler z Paulem - a to powinna byc wskazowka w ktorym kierunku pojda
ich statsy po zmianie klubu.

Kipujesz?

W dodatku Chandler mial ostatnio przewlekle klopoty zdrowotne, a
Okafor nie opuscil zadnego spotkania w ostatnich dwoch sezonach.
No to po co?

Nie wiem co robi MJ, serio.

Data: 2009-07-28 00:51:58
Autor: L'e-szczur
On 28 Lip, 09:42, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> To ja sie pytam - po co Jordan decydowal sie na taki ruch? Finanse?
> Zamienil 5 sezonow i 61M$ Kalafiora na 2 sezony i 24M$ Chandlera?

Aaaaa. Bo w zeszlym roku Kalafior byl warty 70M$ a w tym juz nie?
Please.

> [...]

No i tu mamy zgubnosc statystyk. Patrzac tylko na cyfry obaj sa
podobni. Ale skoro wiesz jak graja chyba w 100 sytuacjach na 100

Nie wiem. Okafor gra bez pasji - robi swoje i idzie do domu. Chandler
jakby wkladal w gre nieco wiecej serca.
Ale jedno jest pewne - o ile Kalafior niewiele potrafi zrobic z pilka,
o tyle Chandler nie umie prawie nic.

> Z tym, ze Okafor gral z Feltonem, a
> Chandler z Paulem - a to powinna byc wskazowka w ktorym kierunku pojda
> ich statsy po zmianie klubu.

Kipujesz?

Na razie nie chce sie podniecac, ale jezeli do wymiany faktycznie
dojdzie to sie powaznie nad tym zastanowie.
Samo to jest juz krokiem do przodu, bo po sezonie wykluczalem taki
ruch.

> W dodatku Chandler mial ostatnio przewlekle klopoty zdrowotne, a
> Okafor nie opuscil zadnego spotkania w ostatnich dwoch sezonach.
> No to po co?

Nie wiem co robi MJ, serio.

Wlasnie przeczytalem opinie, ze byc moze MJ nie mial z tym nic
wspolnego, a cala operacja ma na celu zlikwidowanie dlugotermiowych
zobowiazan, co podobno moze pomoc w sprzedazy klubu.
To by tez wyjasnialo czemu Bobki tak pieprza sie z kontraktem dla
Feltona.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-28 10:07:47
Autor: s
[...]

Mozliwe.
Wiesz, kryzys, kiepskie wyniki Bobkow, zmiana kursu przez wlasciciela...

[...]

Taa, tak ponoc twierdzi Brown.
Zobaczymy, moze po zmianie teamow im sie odmieni :-)i

Inna bajka, ze tez nie bardzo wierze, jakoby Chandler mial jeszcze serce do gry w NOH po akcji wyprzedazowej.

Ale jedno jest pewne - o ile Kalafior niewiele potrafi zrobic z pilka,
o tyle Chandler nie umie prawie nic.

W NOH wyjatkowo duzo nie musi robic.
Tam strzelcow nie brak.

Pismaki twierdza, ze Bobki wyplukuja sie z zobowiazania dlugoterminowego, a Hornets zyskuja krotkoterminowo, bo Kalafior zarabiac w najblizszych sezonech bedzie nieco mniej (oszczednosci x2, bo ida w LT). Oczywiscie, bedzie im Kalafior wisial w ksiegach dluzej, ale jakby gila ich to, bo w 2011 schodza im Mo i Peja.

Wiec jezeli Okafor spasi - moze byc jakims tam remedium na zdolowanie Paula.

Pozdr

Data: 2009-07-28 02:00:32
Autor: L'e-szczur
On 28 Lip, 10:07, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Aaaaa. Bo w zeszlym roku Kalafior byl warty 70M$ a w tym juz nie?
> Please.

Mozliwe.
Wiesz, kryzys, kiepskie wyniki Bobkow, zmiana kursu przez wlasciciela...

Mysle, ze nie kazda glupia decyzje mozna tlumaczyc kryzysem.

> [...]
do gry w NOH po akcji wyprzedazowej.

> Ale jedno jest pewne - o ile Kalafior niewiele potrafi zrobic z pilka,

Pod koszem? IMHO cienizna. Masz Westa za bardzo lubiacego grac na
poldystansie i Chandlera, ktoremu najlepiej bylo podac pilke tuz nad
obrecz. Reszta to w najlepszym razie role-players.

Wiec jezeli Okafor spasi - moze byc jakims tam remedium na zdolowanie Paula.

I tak Hornets maja pod gorke. Dalej zero glebokosci skladu. Ot
kosmetyczna zmiana etykiety na jednej szafce w szatni.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-19 14:10:18
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Podobno wymiana jest dogadana zaklepana i zaraz zostanie ogloszona.
To ja sie pytam - po co Jordan decydowal sie na taki ruch? Finanse?
Zamienil 5 sezonow i 61M$ Kalafiora na 2 sezony i 24M$ Chandlera?

Nie wiem skad ta krytyka Bobcats. Salary cap idzie w dol, a lige byc
moze czekaja powazne zmiany w zasadach odnosnie kontraktow.
Ergo zdecydowanie lepiej miec wygasajacy za 2 lata kontrakt niz wlokace
sie monstrum [BTW, nie ma to jak przyznac, ze extension bylo bledem] tym
bardziej gdy mocne strony zawodnikow sa wlasciwie identyczne.

--
pzdr
wiLQ

MJ znowu uderza - Okafor za Chandlera.