MJ znowu uderza - Okafor za Chandlera.

Data: 2009-08-19 14:10:18
Autor: wiLQ
MJ znowu uderza - Okafor za Chandlera.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Podobno wymiana jest dogadana zaklepana i zaraz zostanie ogloszona.
To ja sie pytam - po co Jordan decydowal sie na taki ruch? Finanse?
Zamienil 5 sezonow i 61M$ Kalafiora na 2 sezony i 24M$ Chandlera?

Nie wiem skad ta krytyka Bobcats. Salary cap idzie w dol, a lige byc
moze czekaja powazne zmiany w zasadach odnosnie kontraktow.
Ergo zdecydowanie lepiej miec wygasajacy za 2 lata kontrakt niz wlokace
sie monstrum [BTW, nie ma to jak przyznac, ze extension bylo bledem] tym
bardziej gdy mocne strony zawodnikow sa wlasciwie identyczne.

--
pzdr
wiLQ

MJ znowu uderza - Okafor za Chandlera.