MK 25/D400

Data: 2010-09-07 17:04:59
Autor: info
MK 25/D400
mam pytanie czy kto¶ z forumowiczów nurkuje lub nurkował na automacie scubapro
MK25/D400. prosiłbym o podzielenie się opini± o tym automacie. jest to stary
model automatu, ale nigdy nie nurkowałem na nim. może być na priv.
Mariusz

Data: 2010-09-07 22:59:27
Autor: news.onet.pl
MK 25/D400
witam,    w stałym użytku miałem D400 i DS4 Apeksa-do użytku wakacyjnego (ciepłe wody) - bez najmniejszych zastrzeżeń.
Pozdrawiam.
Użytkownik <info@ida-octopus.pl> napisał w wiadomo¶ci news:499a.00000250.4c86549bnewsgate.onet.pl...

Data: 2010-09-07 23:19:33
Autor: deepdiver
MK 25/D400

[...]

Mam dwa takie automaty, nurkowałem z nimi wiele lat,w zasadzie w każdych warunkach.
Praktycznie żadnych problemów.
Teraz przesiadłem się na apeksy Tec3/XTX50 jednak komfort użytkowania lepszy był w Scubapro.

Pozdrawiam
Artur

Data: 2010-09-08 13:06:53
Autor: tomq100
MK 25/D400
Dnia 2010-09-07 17:04, Użytkownik info@ida-octopus.pl napisał:
mam pytanie czy ktoś z forumowiczów nurkuje lub nurkował na automacie scubapro
MK25/D400. prosiłbym o podzielenie się opinią o tym automacie. jest to stary
model automatu, ale nigdy nie nurkowałem na nim. może być na priv.
Mariusz

Konstrukcyjnie II stopień lepszy od x650 chociaż wizualnie podobny.
PorzÄ…dny automat.

MK 25/D400