MK Bike w Jaworznie - omijać z daleka! [wspomnienia serwisanta-amatora]

Data: 2009-06-17 19:49:52
Autor: tymoon
MK Bike w Jaworznie - omijać z daleka! [wspomnienia serwisanta-amatora]
Mi kiedyś przysłali mosiężne zamiast aluminiowych i wciskali, że to na bank jest aluminium a ja nie wiem co w ręku trzymam. Ale wymienili w końcu.

Data: 2009-06-17 20:00:46
Autor: budfox
tymoon pisze:
Mi kiedyś przysłali mosiężne zamiast aluminiowych i wciskali, że to na bank jest aluminium a ja nie wiem co w ręku trzymam. Ale wymienili w końcu.

to to nic, kiedyś jechałem w góry na długi weekend i o 4 rano zacząłem wymieniać zepsutą korbę i patrzę, a tu prawa jest, lewej nie ma. Ale się wk.. i to znany sklep, wszyscy u niego kupowaliście

MK Bike w Jaworznie - omijać z daleka! [wspomnienia serwisanta-amatora]