MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?

Data: 2010-02-10 15:55:16
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?
Witam,

przegapiłem, że 8 lutego wyszła nowa wersja MK RP, bo nie było żadnej
informacji. No i w efekcie nie mogę zaktualizować programu. Czy ktoś z
Was ma może tę płytkę i mógłby się podzielić? Producent kazał spadać na
drzewo i zdobyć tę płytkę. Podobno można kupić na sklep.rp.pl, ale tam
niestety dupa:

http://sklep.rp.pl/advanced_search_result.php?keywords=ma%C5%82a+ksi%C4%99gowo%C5%9B%C4%87&osCsid=5db0bf90a6f28b0e802de3188f9a937d&x=83&y=5

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-10 08:21:42
Autor: Jarek Andrzejewski
On 10 Lut, 15:55, Przemysław Adam Śmiejek <niec...@spamu.pl> wrote:
Witam,

przegapiłem, że 8 lutego wyszła nowa wersja MK RP, bo nie było żadnej

poszukaj na stoiskach z przeterminowaną prasą. Tam widziałem
poprzednią wersję, więc możliwe, że i ta z wczoraj wkrótce się pojawi.
BTW: szkoda, że RP nie zapowiada płytek na swojej stronie www.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-02-10 17:29:25
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
[...]

A gdzie są takie stoiska?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-10 10:17:11
Autor: Jarek Andrzejewski
On 10 Lut, 17:29, Przemysław Adam Śmiejek <niec...@spamu.pl> wrote:

> poszukaj na stoiskach z przeterminowaną prasą.

A gdzie są takie stoiska?

Na przykład: Central II, Dworzec Łódź Fabryczna, Carrefour na
Przybyszewskiego. W Łodzi (jeśli ktoś się nie domyślił :-).
MK RP widziałem chyba w tym ostatnim.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-02-10 19:30:25
Autor: 'Tom N'
MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?
Jarek Andrzejewski w

[...]

Ależ pliki z obrazami płyt są do znalezienia w 10 sekund w googlu, tylko
licencje sie łamie bez kupienia gazety przy korzystaniu, co raczej
Tristanowi nie przeszkadza. P.S. a program jest chyba zrobiony dla masochistów, szybciej się chyba KPiR
wydzierga w notepadzie ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-10 19:58:47
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lut ego?
W dniu 2010-02-10 19:30, 'Tom N' pisze:
Jarek Andrzejewski w
[...]

No to taniej mi jednak zamówić na allegro, niż zasuwać do Łodzi.

Ależ pliki z obrazami płyt są do znalezienia w 10 sekund w googlu, tylko
licencje sie łamie bez kupienia gazety przy korzystaniu, co raczej
Tristanowi nie przeszkadza.

przeszkadza, ale kurde,  jak się prowadzi jednodniową sprzedaż.... A jak
wydam 40zł na wersję z Allegro, to specjalnie producent i tak nie
zarobi. Dziwna to fizolofia dystrybucji.

P.S. a program jest chyba zrobiony dla masochistów, szybciej się chyba KPiR
wydzierga w notepadzie ;-)

Chyba żartujesz? Może nie tak wygodny jak produkty StreamSoftu, które są
w ogóle wzorcem wygody, ale całkiem logiczny i sprawnie działający.
Brakuje mi kilku rzeczy, jak np. niedrukowanie daty płatności na
fakturze, ale ogólnie plasuje się w przeciętnej wygodzie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-10 22:36:57
Autor: sensor
MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lut ego?
Dnia Wed, 10 Feb 2010 19:58:47 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) w
wiadomości <news:hkuu1d$ha6$1news.interia.pl>:

Brakuje mi kilku rzeczy, jak np. niedrukowanie daty płatności na
fakturze, ale ogólnie plasuje się w przeciętnej wygodzie.

U mnie drukuje. :)

Data: 2010-02-10 22:47:51
Autor: 'Tom N'
sensor w <news:1cr5l7aw7uxev$.1qmw5rsvlsfra$.dlg40tude.net>:

[...]

Problem z prostym zaprzeczeniem? To jak Ty sie w ustawach orientujesz? ;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-11 00:00:07
Autor: sensor
MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lut ego?
Dnia Wed, 10 Feb 2010 22:47:51 +0100, 'Tom N' napisał(a) w wiadomości

Problem z prostym zaprzeczeniem?

Fakt, podwójne zaprzeczenie! :)

Data: 2010-02-11 08:46:35
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-10 22:36, sensor pisze:
[...]

No. A mam kontrahenta, który wymaga niedrukowania. I nie idzie tego
wyłączyć, więc muszę generować osobno faktury dla tegoż kontrahenta i
panować nad numeracją oraz księgować ręcznie. Co gorsza, potencjalni
nowi kontrahenci z Gliwic też by mieli podobne wymagania, bo to Wytyczna
Urzędu. Zgłaszałem do producenta, ale nie przewidują na razie takiej
funkcji.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 11:16:26
Autor: Piotrek
On 2010-02-11 08:46, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...] Co gorsza, potencjalni
nowi kontrahenci z Gliwic też by mieli podobne wymagania, bo to Wytyczna
Urzędu.

A co ma US do nieobowiązkowych elementów na fakturze?

Jeszcze rozumiem, gdyby to były jakieś obraźliwe treści.

Ale data płatności?

Albo jeśli na fakturze zechcesz dopisać pozdrowienia dla wszystkich krewnych to też się przyczepią?

IMHO albo coś źle zrozumiałeś, albo tym urzędnikom w dup*** się poprzewracało.

Piotrek

Data: 2010-02-11 11:44:28
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

On 2010-02-11 08:46, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...] Co gorsza, potencjalni
nowi kontrahenci z Gliwic też by mieli podobne wymagania, bo to Wytyczna
Urzędu.
A co ma US do nieobowiązkowych elementów na fakturze?

nie US, a UM.

IMHO albo coś źle zrozumiałeś, albo tym urzędnikom w dup*** się
poprzewracało.

Nie, chodzi o to, że UM Gliwice (a świadczę usługi dla podmiotów, dla
których organem prowadzącym jest UM Gliwice) wymusza na podmiotach
zawieranie umów korzystnych dla podmiotów i niosących im oszczędności
każdego grosza. Więc musiałem podpisać umowę na termin płatności 14 dni
od daty OTRZYMANIA FAKTURY przez podmiot, a nie od daty wystawienia.
Więc jednostka zależna od Urzędu pisze sobie na fakturze sama
,,otrzymano 1 stycznia, płatność 14 stycznia'' i tak płaci. Mi to nie
przeszkadza, ale musiałem usunąć datę z faktury, a to oznacza, że nie
mogę używać MK RP do generowania faktur dla nich.

W ogóle z UM Gliwice jest wiecznie jakiś cyrk. A to tramwaje zlikwidują,
a to cuda robią z płatnościami. Np. przez lata księgowe miały zakaz
płacenia przed terminem, bo to może i z 2 grosze można na odsetkach
zaoszczędzić. Więc chciały, żeby im wystawiać faktury z datą typu 3 dni
czasami nawet. Bo chciały płacić od razu i mieć z głowy. No to UM se
wymyślił, ze to niegospodarne i ukarał je finansowo. Więc teraz chcą 14
dni. Ale to mało, bo przy usługach stałych, tam gdzie mamy podpisywane
umowy, mają obowiązek podpisywać umowy właśnie z klauzulą 14 dni od
otrzymania.

Oczywiście wszyscy w UM mają w dupie skrajną niegospodarność niektórych
jednostek i debilizm wielu zakupów (np. wymiana podłóg w szkole za kwotę
5 razy większą niż kosztuje renowacja starych zabytkowych parkietów --
efekt: zamiast wytrzymujących 60 lat parkietów, które po renowacji
wytrzymają kolejne 60, pojawiają się gumolity o trwałości optymistycznie
licząc 10 lat, a których położenie kosztuje 5 razy drożej niż renowacja
i które estetycznie wołają o pomstę do nieba).

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 13:18:19
Autor: sensor
MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lut ego?
Dnia Thu, 11 Feb 2010 11:44:28 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) w
wiadomości <news:hl0leh$jq0$1news.interia.pl>:

każdego grosza. Więc musiałem podpisać umowę na termin płatności 14 dni
od daty OTRZYMANIA FAKTURY przez podmiot, a nie od daty wystawienia.

A nie możesz im dawać powiedzmy 17 dni od daty wystawienia?

Data: 2010-02-11 20:08:38
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-11 13:18, sensor pisze:
[...]

Nie. Bo wtedy urząd powie, że skoro tak, to mogłem dać 17 dni od
dostarczenia :D

Im generalnie chodzi chyba też o to, żebym nie wystawił dzisiaj, zawiózł
za 2 tygodnie i domagał się odsetek.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 20:14:17
Autor: Piotrek
On 2010-02-11 20:08, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
Im generalnie chodzi chyba też o to, żebym nie wystawił dzisiaj, zawiózł
za 2 tygodnie i domagał się odsetek.

No to przecież od tego mają umowę z Tobą ("Więc musiałem podpisać umowę na termin płatności 14 dni od daty OTRZYMANIA FAKTURY przez podmiot, a nie od daty wystawienia. ") a nie jakieś (durne) napisy na fakturze.

Piotrek

Data: 2010-02-11 20:38:59
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-11 20:14, Piotrek pisze:
On 2010-02-11 20:08, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...]

Ale czemu to MI mówisz? Z powodu mnie, se mogą płacić po miesiącu i też
ich nie będę pozywał. Więcej kłopotu mam z generowaniem faktur, których
nie idzie wygenerować z MK RP.
--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 23:36:25
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 11 Feb 2010, Piotrek wrote:

On 2010-02-11 20:08, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...]

  Ale ten "durny napis" powoduje, że faktura jest sprzeczna w umową.
  I pojawia się kołowrotek: nie można *już* powiedzieć, że "podpis na
fakturze wynika z obowiązku potwierdzenia jej otrzymania a nie dotyczy
treści" (bo podpisów się nie wymaga), a w takiej jednostce jakieś
podpisy "do akceptacji" muszą się na niej pojawić.
  I masz PISEMNĄ umowę oraz PISEMNY aneks do tej umowy na fakturze :P
  No to nie dziw, że urzędnicy "na wszelki słuszny i niesłuszny
wypadek" wolą nie podpisywać nic, co jest z umową niezgodne.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-02-12 11:54:20
Autor: Piotrek
On 2010-02-11 23:36, Gotfryd Smolik news wrote:

[...]

IMHO są to sztuczne problemy.

Zawsze podpisywacz może dopisać "zgodnie z umową ... płatność w ciągu 14 dni od daty wpływu" i się podpisać.

Albo Tristan może przekreślić datę płatności i parafować zmianę.

Piotrek

Data: 2010-02-13 00:45:54
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 12 Feb 2010, Piotrek wrote:

IMHO są to sztuczne problemy.

Zawsze podpisywacz może dopisać "zgodnie z umową ... płatność w ciągu 14 dni od daty wpływu" i się podpisać.

  Podpisywacz może w myśl zasady "na wszelki wypadek" powiedzieć że boi się
naruszyć par.12.6 rozporządzenia o KPiR bądź adekwatnego przepisu opartego
o ustawę o rachunkowości (o ile taki istnieje, ale sądzę że tak).

Albo Tristan może przekreślić datę płatności i parafować zmianę.

  A to zdecydowanie może.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-02-13 08:44:08
Autor: Piotrek
On 2010-02-13 00:45, Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Przecież klient nie będzie poprawiał błędu tylko złoży oświadczenie.
A że nośnikiem oświadczenia będzie faktura to już inna sprawa.

Ale oczywiście rozumiem, że to klient płaci Tristanowi (i wymaga) a nie na odwrót. Tak wiec pozostaje sposób #2.

Piotrek

Data: 2010-02-13 09:51:58
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lut ego?

Albo Tristan może przekreślić datę płatności i parafować zmianę.

 A to zdecydowanie może.

Wolę nie kombinować. Chcą mają. Najlepszy byłby sposób 3: Możliwość
usunięcia daty w programie... :D

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 19:36:54
Autor: pawelj
[...]

Tak działają wszystkie urzędy, które chcą prawa przestrzegać.
A dokładniej to działają tak, że na fakturze od dostawcy przybijają "wpływówkę" i od daty wpływu liczą 14 dni.
To podobno jest zgodne z czymś tam czym się te urzędy kierują.
A pewne jest, że rio nie kwestionują takich księgowań.

Tak więc raczej nie jest problemem, że na f-rze jest jakiś termin płatności. Ważny jest ten wyliczony przez urząd.

--
PawełJ

Data: 2010-02-11 19:57:36
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-11 19:36, pawelj pisze:
Tak więc raczej nie jest problemem, że na f-rze jest jakiś termin płatności. Ważny jest ten wyliczony przez urząd.

Nie mnie to mów, ale Urzędowi. Urząd odmawia przyjęcia faktury z datą
płatności i tyle.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 19:48:12
Autor: 'Tom N'

On 2010-02-11 08:46, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...] Co gorsza, potencjalni
[...]

No to pozostało doręczenie w dniu wystawienia...

Więc jednostka zależna od Urzędu pisze sobie na fakturze sama
,,otrzymano 1 stycznia, płatność 14 stycznia''

Jeśli tak piszą to liczyć nie potrafią: 1+14==15

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-11 19:59:07
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-02-11 19:48, 'Tom N' pisze:
[...]

To nie rzutuje. Księgowej to wali. Urzędowi przeszkadza i tak wymaga.

Więc jednostka zależna od Urzędu pisze sobie na fakturze sama
,,otrzymano 1 stycznia, płatność 14 stycznia''
Jeśli tak piszą to liczyć nie potrafią: 1+14==15

Czepiasz się. Nie wiem co piszą. chciałem przedstawić obrazowo i cośtam
napisałem

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-10 17:38:20
Autor: 'Tom N'

<http://www.dodatkidogazet.pl/pl/dodatki>

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-10 10:41:12
Autor: Jarek Andrzejewski
On 10 Lut, 17:38, 'Tom N' <n...@int.dyndns.org.invalid> wrote:
Jarek Andrzejewski w

> [...]

Przydatny link, dzięki.

A w temacie: po co podzielili to na 2 części? Przecież to jeden
program (a i instalka o ile pamiętam też nie jest wielka).

http://www.dodatkidogazet.pl/programy/rid,16902,dd,mala-ksiegowosc-plyta-cd-12.html
http://www.dodatkidogazet.pl/programy/rid,16903,dd,mala-ksiegowosc-plyta-cd-22.html

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-02-10 19:55:31
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
[...]

Bo jedno to MK RP, a drugie to kadry i płace. Dwa oddzielne programy.

http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/
http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/kp.html

MK RP była przez lata, a Kadry i Płace pojawiły się pod koniec 2009 i
teraz jest druga wersja.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-10 16:05:15
Autor: Liwiusz
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
Witam,

przegapiłem, że 8 lutego wyszła nowa wersja MK RP, bo nie było żadnej
informacji. No i w efekcie nie mogę zaktualizować programu. Czy ktoś z

   A coś się w prawie zmieniło, czy moĹźna jechać na poprzedniej wersji?

--
Liwiusz

Data: 2010-02-10 17:21:08
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-10 16:05, Liwiusz pisze:
[...]

No pewnie można, ale ja bym chciał nowe wersje, bo poprawiają błędy i
dodają nowe możliwości.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-10 16:38:50
Autor: 'Tom N'
Przemysław Adam Śmiejek w <news:hkufoo$vq5$1news.interia.pl>:

[...]

Use google luke :)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-11 15:37:15
Autor: wspolna-flaszka.pl
MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lu tego?
Nie chce sie czepiac ale to pytanie w stylu kto ma na sprzedaz kradziony samochod. Udostepnienie
Ci plyty bedzie przesteswem a Ty do tegoi wlasnie podzegasz.

Niezbyt madrym jest zamieszczanie tego typu prosb na grupach dyskusyjnych.

Data: 2010-02-11 20:41:23
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-11 15:37, wspolna-flaszka.pl pisze:
Nie chce sie czepiac ale to pytanie w stylu kto ma na sprzedaz kradziony
samochod. Udostepnienie
Ci plyty bedzie przesteswem a Ty do tegoi wlasnie podzegasz.

Dlaczego? Jest tam zakaz odsprzedaĹźy?

Niezbyt madrym jest zamieszczanie tego typu prosb na grupach dyskusyjnych.

A pisanie nie po polsku jest mądre?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-12 14:07:27
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hl1kt6$8eb$2news.interia.pl...

[...]

myslisz ze ktos Ci wysle plyte pozbawiajac sie jednoczesnie jej i mozliwosci korzystania?
Zreszta zdanie "Czy ktoś z
Was ma może tę płytkę i mógłby się podzielić?" sugeruje ze chcesz by ktos skopiowal ze swojej plyty i Ci przeslal czy to elekronicznie
czy na plycie zielonej a to juz przestepstwo

Niezbyt madrym jest zamieszczanie tego typu prosb na grupach dyskusyjnych.

A pisanie nie po polsku jest mądre?

jestem TROLLEM wiec niektore rzeczy trzeba mi wybaczyc :)

Data: 2010-02-13 08:06:09
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-02-12 14:07, wspolna-flaszka.pl pisze:
Dlaczego? Jest tam zakaz odsprzedaĹźy?
myslisz ze ktos Ci wysle plyte pozbawiajac sie jednoczesnie jej i
mozliwosci korzystania?

No płyta była do gazety. Więc może ktoś ma, a nie korzysta.

Zreszta zdanie "Czy ktoś z
Was ma może tę płytkę i mógłby się podzielić?" sugeruje ze chcesz by
ktos skopiowal ze swojej plyty i Ci przeslal czy to elekronicznie
czy na plycie zielonej a to juz przestepstwo

Ano może i faktycznie źle się wyraziłem. Chodzi mi o legalne wersje.
Jakbym kradł, to lepsze produkty :D

Nie trzeba.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-13 08:20:49
Autor: Liwiusz
[...]

   Płyta była dodatkowo płatna, więc jak ktoś ją kupił, to pewnie uĹźywa.

--
Liwiusz

Data: 2010-02-13 09:54:07
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-13 08:20, Liwiusz pisze:
[...]

A to nie pamiętałem...

Niekoniecznie, mógł kupić do testów. Ja np. mam Kadry Płace 2009. Ale w
sumie nie używam, tylko chciałem zobaczyć co to i jak wygląda.

No nic, zamówię na Allegro. Tanio nie jest, ale co poradzić... Tak
wygląda w powalonym świecie jednodniowych sprzedaży. Parę filmów i
innych takich też mi uciekło sprzed nosa tym trybem.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-14 00:22:42
Autor: Zygmunt
MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?
No płyta była do gazety. Więc może ktoś ma, a nie korzysta.
Czy to o tę gazetę i program chodzi:
http://sklep.rp.pl/

Data: 2010-02-14 11:04:21
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-14 00:22, Zygmunt pisze:
No płyta była do gazety. Więc może ktoś ma, a nie korzysta.
Czy to o tę gazetę i program chodzi:
http://sklep.rp.pl/

tak, wczoraj się pojawiła jednak. Tylko, że niestety chcą danych w
zamian :(

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-15 09:31:05
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 14 Feb 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

  Hm... rzeczywiscie w regulaminie nie napisali w jakich celach

  Czy to ma być odnośnik do dyskusji o owym sklepie?
  Objaśniam, że chwilowo nie mam jak poszukać po msgid, google
się psuje coraz bardziej i szukanie po msgid nie działa,
a AFAIK innej wyszukiwarki nie ma - mógłbyś podać jakieś
inne dane lokalizujące post?
(grupa, temat, data, autor)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-02-15 17:40:40
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
[...]

No w ptaszku piszą, że w celach markietingowych.

 Czy to ma być odnośnik do dyskusji o owym sklepie?
 Objaśniam, że chwilowo nie mam jak poszukać po msgid, google
się psuje coraz bardziej i szukanie po msgid nie działa,

Ano owszem, klienty też są zjebane. Za czasów Forte Agenta można było
wszystko. Potem w KNode też szło jakoś (choć już nie tak wygodnie
szukać). A teraz w dobie Thunderbirdów i innych badziewi, to już
pozostają gogle :(

http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_thread/thread/36281792b6ff524c

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-15 21:33:06
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 15 Feb 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

No w ptaszku piszą, że w celach markietingowych.

  A, zacząłem od "papierów", bo zwyczajowo tam są teksty
pica 2 :]

A teraz w dobie Thunderbirdów i innych badziewi, to już
pozostają gogle :(

  Żeby to one działały nie gorzej jak DejaNews, to by
nie było problemu.

http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_thread/thread/36281792b6ff524c

  Thx.
  Fakt, "strzał w stopę", wykorzystanie nie jest konsumenckie....

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-02-11 15:49:36
Autor: Wredna Zofia
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hkufoo$vq5$1news.interia.pl...
[...]

Wystarczy do nich zadzwonić. Płytka będzie do kupienia przes sklep rp od przyszłego tygodnia.

MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?