MKS Kluczbork - Górnik Zabrze

Data: 2009-09-15 12:31:24
Autor: Andrzej Bogacki
MKS Kluczbork - Górnik Zabrze

Dużo dobrego dopingu, bez wyzwisk, jedynie w strone pilkarzy,
którym pokazano, że minimalizm to raczej nie w tej drużynie.

Oglądam te mecze i z kazdym nastepnym mam coraz bardziej mieszane uczucia. Tzn. niby punktowo jest całkiem przyzwoicie ale jak widze te gre to mnie skreca. Reszta kibicow ma chyba podobne odczucia, niemniej jednak druzyna wygrywa, jest liderem a przewaga rosnie.
Mam jednak obawe, ze jesli to jest ich apogeum mozliwosci to przy lekkim kryzysie, który musi nastapic wczesniej czy pozniej bedzie bardzo zle. Tym bardziej, ze terminarz nam nie sprzyja bo na koncu gramy duzo meczow wyjzadowych z trudnymi przeciwnikami np. Widzew, ŁKS, Znicz itd

Data: 2009-09-15 12:53:56
Autor: UGI

Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości

[...]

Ale wiekszosc kibiców, co jest dość zrozumiale, patrzy na Górnika już w kontekscie gry w Ekstraklasie w przyszlym sezonie. Dyspozycja, którą "popisuja sie" pilkarze, niczym nie rozni sie od tej z zeszlego sezonu, przynajmniej jesli chodzi o zaangazowanie. Jesli oni bardzo szczesliwie pokonuja klub zalozony w 2003 roku, który nie ma absolutnie zadnego ogrania z zespolami pokroju Górnika, to powrot do elity nie ma wlasciwie zadnego sensu.
Ja bylbym w stanie zrozumiec brak stylu gdyby kadra byla niestabilna, gdyby zarzad robil jakies dziwne numery. Ale tak nie jest. Podstawowi zawodnicy maja pewne miejsce w skladzie i zamiast isc w góre to oni oburzaja sie ze kibicom nie podoba sie styl gry z Kluczborka. Totalny brak przyszlosciowego myslenia. Tymbardziej ze I liga swietnie nadaje sie do scalenia zespolu i wypracowania stylu, który wykorzystaja po awansie.

Data: 2009-09-15 13:13:04
Autor: Andrzej Bogacki
[...]

No dobra ale gdzie w takim razie jest rola trenera?? Czy w Gorniku pozycja lidera nie przysłania czasem słabosci druzyny i... sztabu szkoleniowego.
Zeby była jasność, nie jestem ani zwolennikiem teorii, ze Komornicki jest słabym trenerem ani tym bardziej nie jestem za tym, zeby go szybko zwalniac ale... jak druzyna gra zle i to w dłuzszym okresie to cos trzeba by zrobić.
Inna sprawa, ze Flota (niedawny lider) nie gra jakoś specjalnie lepiej. Tzn. na podstawie meczu Flota - Stal moge powiedziec, ze Flota tez gra słabo ale Widzew troche lepiej niż Gornik. Mieli 2-3 słabsze mecze ale nasi mieli 1-2 mecze wmiare przyzwoite (KSZO i GKS). Wydaje sie, ze nieżle gra Pogoń (choc w kratkę) i najbliższy mecz w Zabrzu moze wyjasni nam troche na co dzis stac Gornika

Data: 2009-09-15 17:01:57
Autor: UGI
[...]

Wiesz, każdego nowego trenera przez kilka miesiecy broni parasol ochronny w postaci "zaznajomienia sie" z klubem i druzyna. Poza tym o Komornickim nie mozna wiele powiedziec bo to strasznie tajemniczy czlowiek, ciezko wyczuc co na boisku jest jego pomyslem a co nie. Ale sama polityka kadrowa zarzadu, jego reakcja po spadku i transfery bardzo mi przypadly do gustu dlatego prawie cala wine za dyspozycje zrzucam na pilkarzy. Tymbardziej ze bardzo wiele osob widzi jak u nich dziala psychika. Prawie przy kazdym meczu to podkreslam, że jak zaczynaja czuc presje to ni z tego ni z owego dobrze graja (jak np. z KSZO). Po prostu nie widze razacych błędów gdzie indziej.

[...]

Zobaczymy po tym dluzszym okresie. Tak jak pisalem, poki co jest pod parasolem ochronnym.

Inna sprawa, ze Flota (niedawny lider) nie gra jakoś specjalnie lepiej. Tzn. na podstawie meczu Flota - Stal moge powiedziec, ze Flota tez gra słabo ale Widzew troche lepiej niż Gornik.

W Polsce coraz ciezej znalezc druzyne ktora regularnie gra ladna pilke :) ale poki co nie tego wymagaja kibice Gornika, chodzi przede wszystkim o zaangazowanie i ambicje, od tego trzeba zaczac a potem mozna myslec o ladnej grze.

MKS Kluczbork - Górnik Zabrze