MLE dla Gortata

Data: 2009-06-07 13:55:43
Autor: wiLQ
MLE dla Gortata
Striker napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tak sobie czytam te przerozne fora (Detroit, Orlando, Toronto), i widze, ze
jednak sporo ludzi (fanow, of course) mowi o pelnym MLE dla Gortata. W swietle
ostatniej wypowiedzi Stana ("Gortat had the best all-around game last night" i
ze beda probowac gry Twin Towers), przy dobrej serii finalowej, ja tam bym sie
nie zdziwil jakby Marcin tyle dostal. Tak gadaliscie, ze jak polowe z MLE
dostanie to bedzie wszystko na co moze liczyc. Czy nie czas zweryfikowac te
opinie?

Wg mnie kilka lat temu w ciemno moznaby stawiac na MLE dla Marcina, ale
niestety dla niego niekorzystnie zmienily sie okolicznosci finansowe, a
do tego zdarzyla sie fala wpadek MLEowskich typu Jerome James, ktore
moga skutecznie zniechecac do rozdawania tego typu kontraktow. Do tego
stopnia, ze AFAIR bedzie mowa o zniesieniu MLE przy nastepnych
negocjacjach odnosnie CBA. --
pzdr
wiLQ

MLE dla Gortata