MLM i podatki.

Data: 2010-03-07 08:34:33
Autor: mag32
MLM i podatki.
Witam.
Nie prowadzę działalności gospodarczej lecz jestem pracownikiem w
firmie, ale zacząłem również w tym roku pozyskiwać dochód z
działalności MLM, nie wiem jak ten przychód rozliczać w PITach i jakie
są legalne sposoby ograniczenia bądź odroczenia od zapłaty podatku?

Data: 2010-03-07 12:40:03
Autor: Jarek Andrzejewski
MLM i podatki.
On 7 Mar, 17:34, mag32 <sq7...@gmail.com> wrote:

Nie prowadzę działalności gospodarczej /.../

to może okazać się nieprawdą po kontroli U.S. Uważaj...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-08 03:08:52
Autor: mag32
MLM i podatki.
On 7 Mar, 21:40, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:
On 7 Mar, 17:34, mag32 <sq7...@gmail.com> wrote:

> Nie prowadzę działalności gospodarczej /.../

to może okazać się nieprawdą po kontroli U.S. Uważaj...

Rozumiem, gdzie więc mam szukać odpowiedzi?
Umowa, jest raczej jasno sformułowana, nawet, jak dla mnie.

Data: 2010-03-08 05:27:23
Autor: Jarek Andrzejewski
MLM i podatki.
On 8 Mar, 12:08, mag32 <sq7...@gmail.com> wrote:

> to może okazać się nieprawdą po kontroli U.S. Uważaj...

Rozumiem, gdzie więc mam szukać odpowiedzi?
Umowa, jest raczej jasno sformułowana, nawet, jak dla mnie.

Skoro jest jasno sformułowana, to może w tej umowie? Ewentualnie po
prostu zapytaj w swoim US.
Dla mnie MLM to dziwny twór i nie kojarzę żadnej jegodefinicji w
ustawach podatkowych. Z umowy chyba wynika, za co Ci płacą; od tego
bym zaczął.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski (BTW: SP7SZM)

Data: 2010-03-09 18:14:59
Autor: Wasyl
MLM i podatki.
pozostaje CI  umowa o dzielo z jakims "zwierzchnikiem"
albo wlasna firma

pozdro
Wasyl

MLM i podatki.