MŁOTEK

Data: 2018-07-04 05:35:59
Autor: przemek.jedrzejczak
MŁOTEK
Data: 2018-07-04 12:41:38
Autor: Marcin Debowski
MŁOTEK
On 2018-07-04, przemek.jedrzejczak@gmail.com <przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
https://www.tvn24.pl/dwuletnia-amelka-zamknela-sie-w-samochodzie-straz-wybila-okno,851059,s.html

wydacie 15 zeta i oszczedzicie strazakom wyjazdu https://allegro.pl/mlotek-ratowniczy-do-auta-samochodu-autobusu-i5525625200.html#imglayer

I będziesz go nosił ze sobą w sakwojażyku czy portmonetce?

--
Marcin

Data: 2018-07-04 06:10:47
Autor: przemek.jedrzejczak
MŁOTEK
Krzątającą się nerwowo przy aucie kobietę zauważył pan Dominik, który właśnie miał odjeżdżać po zakupach. Dowiedział się, co się stało i próbował wybić szybę w aucie pani Agaty. Jednak bez skutku, nie miał ostrego narzędzia. ja mam kup i ty :-)

Data: 2018-07-04 13:35:51
Autor: Marcin Debowski
MŁOTEK
On 2018-07-04, przemek.jedrzejczak@gmail.com <przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
[...]

Myślę sobie, że pan Dominik coś kiepsko kombinował.
ja mam kup i ty :-)

Lepiej namów Dominika.

--
Marcin

Data: 2018-07-04 06:45:32
Autor: przemek.jedrzejczak
MŁOTEK
-- Myślę sobie, że pan Dominik coś kiepsko kombinował.

minimum programowe wykonal czyli pozyczyl telefon

-- Lepiej namów Dominika.

jeden Dominik wiosny nie czyni wiec apeluje do szerszego grona :-)

Data: 2018-07-04 16:23:48
Autor: RadoslawF
MŁOTEK
W dniu 2018-07-04 o 15:45, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

-- Myślę sobie, że pan Dominik coś kiepsko kombinował.

minimum programowe wykonal czyli pozyczyl telefon

-- Lepiej namów Dominika.

jeden Dominik wiosny nie czyni wiec apeluje do szerszego grona :-)

Ja tam szybę w aucie to rozbijam kluczem od zamku gerda.
Ale to nie nabije kasy handlarzom więc kupujcie te młotki. :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-07-04 18:08:06
Autor: nadir
MŁOTEK
W dniu 2018-07-04 o 15:10, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Na 99,9% miał w bagażniku swojego samochodu gaśnicę i/lub klucz do kół.

ja mam kup i ty :-)

Młotek lub inny dynks do rozbijania szyb jest dobry gdy sami się zatrzaśniemy w samochodzie, z różnych powodów, i warto coś takiego mieć na wyposażeniu samochodu. Ale z zewnątrz, to można nawet pierwszym lepszym kamieniem przypierdolić.;)

Data: 2018-07-04 19:15:29
Autor: J.F.
MŁOTEK
Użytkownik "nadir"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b3cf0e5$0$620$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To sie pare razy rozejrzyj, gdzie najblizszy kamien odpowiedniej wielkosci lezy :-)

J.

Data: 2018-07-04 21:26:29
Autor: Myjk
MŁOTEK
Wed, 4 Jul 2018 19:15:29 +0200, J.F.
To sie pare razy rozejrzyj, gdzie najblizszy kamien odpowiedniej wielkosci lezy :-)

Swoją drogą strażaki chcieli narobić najmniej szkód, ale wstawienie takiej
szybki to chyba bardziej kosztowne będzie niż wstawienie zwykłego
"ruchomego" okna. Inna sprawa, że pewnie szybciej, taniej i mniej szkodowo
byłoby wezwać ślusarza co otwiera samochody na uchylenie drzwi. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-07-04 21:43:38
Autor: Robert Wańkowski
MŁOTEK
W dniu 2018-07-04 o 21:26, Myjk pisze:
  wstawienie takiej
szybki to chyba bardziej kosztowne będzie niż wstawienie zwykłego
"ruchomego" okna.
Znajomy w Zafirze też zrobił taki błąd, wybijając tą mała trójkątną szybkę. :-)

Robert

Data: 2018-07-05 10:14:04
Autor: viktorius
MŁOTEK
[...]

Ja dzwoniłem do zaprzyjaźnionego sklepu z pytaniem która szyba jest najtańsza. Dopiero wtedy biłem, boczną kierowcy. Jest najczęściej wymieniana, podaż największa, to i ceny najlepsze.
Trójkątne w tylnych drzwiach to najczęściej tylko na szrotach używki, do tego trzeba znaleźć magika, który to wymieni. Przednia kierowcy to żadna filozofia, najtrudniej zdjąć boczki, potem z górki.

--
viktorius

Data: 2018-07-05 11:46:21
Autor: Miroo
MŁOTEK
W dniu 2018-07-05 o 10:14, viktorius pisze:
[...]

Ale z wybitą szybą kierowcy ciężko się jeździ.
Kumpel zatrzasnął kluczyki w Niemczech i wybicie szyby kierowcy odpadało. Stłukł "trójkącik", zakleił, ale potem i tak każdy patrol po drodze do Polski go zatrzymywał :)

Pozdrawiam

Data: 2018-07-05 12:01:54
Autor: viktorius
MŁOTEK
W dniu 2018-07-05 o 11:46, Miroo pisze:

Ale z wybitą szybą kierowcy ciężko się jeździ.
Kumpel zatrzasnął kluczyki w Niemczech i wybicie szyby kierowcy odpadało. Stłukł "trójkącik", zakleił, ale potem i tak każdy patrol po drodze do Polski go zatrzymywał :)

Bilans zysków i strat.
Jaka masz daleko do domu, to wybijesz najmniejszą, żeby jak najmniej przeszkadzała w jeździe. Jak masz relatywnie blisko, to wybijesz tę, która najmniej walnie po kieszeni.

Ja miałem 150km do domu, w lato, jakoś przeżyłem podróż.

--
viktorius

Data: 2018-07-05 12:14:33
Autor: Myjk
MŁOTEK
Thu, 5 Jul 2018 11:46:21 +0200, Miroo
Ale z wybitą szybą kierowcy ciężko się jeździ.

Wiem coś o tym po tym jak mi pod Płockiem tirowiec z białorusi wybił boczną
szybę kierowcy... pięścią. Co prawda wspólnie z policją go dorwałem i za
szybę zapłacił na miejscu, ale powrotu do Wawy, gdy jeszcze zaczęło lać a i
ciepło nie było, i w następstwie późniejszej choroby jak mi wydymało ucho,
w opłacie nie uwzględniłem. ;P Lame.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-07-05 03:21:38
Autor: przemek.jedrzejczak
MŁOTEK
ten przycisk faktycznie jest na konsoli srodkowej ? ma ktos sportage ?

Data: 2018-07-05 12:50:29
Autor: Michal Jankowski
MŁOTEK
W dniu 2018-07-05 o 12:21, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
ten przycisk faktycznie jest na konsoli srodkowej ?

To jest coś dziwnego?

U mnie w Fabii na przykład jest koło rączki biegów, o tu widać na zdjęciu, między lewarkiem a uchwytami na napoje:
https://img.chceauto.pl/arts/trzy-miliony-skody-fabii-398-2323_v1.jpg

   MJ

Data: 2018-07-05 07:20:53
Autor: przemek.jedrzejczak
MŁOTEK
-- To jest coś dziwnego?

no raczej zwlaszcza w koncernie vw gdzie od 20 lat (lub lepiej) byl po lewej stronie:
https://allegro.pl/panel-przyciski-szyb-lewy-vw-golf-iv-4-passat-b5-i6977372621.html
tak samo jest w B7 wiec zastanawia mnie co za tym przemawialo ? mialem Polo w zeszlym tygodniu ale nie kojarze moze tak jest tylko w maluchach ?

Data: 2018-07-05 13:29:00
Autor: Piotrek Paradysz
MŁOTEK
Po lewej kierowcy, przynajmniej w roczniku 2018 z automatyczna skrzynia.

Data: 2018-07-06 01:26:21
Autor: przemek.jedrzejczak
MŁOTEK
-- Po lewej kierowcy, przynajmniej w roczniku 2018 z automatyczna skrzynia.

na filmie jest chyba starszy model bo automat zajmuje wiecej miejsca i skoro wtedy przycisk blokady miesci sie na drzwiach to musi tez sie miescic przy manualu no chyba ze projektanta razilo puste miejsce i mowi wsadzimy ten przycisk z lewej strony moze nikt sie nie zorientuje :-)

Data: 2018-07-05 09:52:14
Autor: J.F.
MŁOTEK
Dnia Wed, 4 Jul 2018 21:26:29 +0200, Myjk napisał(a):
Wed, 4 Jul 2018 19:15:29 +0200, J.F.
[...]

Przy dziecku zamknietym w aucie na sloncu - niekoniecznie.

Chyba, ze strazacy woda beda polewac ...

J.

Data: 2018-07-04 22:30:51
Autor: Marcin Debowski
MŁOTEK
On 2018-07-04, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Wymienione, klucz do kół, gaśnica, czasami trójkąt się nada lub np. pręt do podtrzymywania maski. A odpowoiedni kamień zdecydowanie znaleźć łatwiej, niż kogoś z młotkiem. Generalnie są dwie sytuacje (jak sam nic nie masz): albo się jest na zadupiu i wtedy łatwiej o kamień, albo wśród ludzi (np. innych kierowców), gdzie łatwo o narzędzia.

Zresztą nie zdziwiłbym się, gdyby pan Damian zawezwał strażaków co by potem nie musieć się użerać, gdyby się okazało, że ona jednak nie godziła się na zbicie tej szyby.

--
Marcin

Data: 2018-07-05 09:19:41
Autor: J.F.
MŁOTEK
Dnia Wed, 04 Jul 2018 22:30:51 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
On 2018-07-04, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

W samochodzie cos sie tam znajdzie, ale jak nie jestes samochodem ?
Lub jedyny samochod to twoj ?

O kamien juz nie tak latwo.

Zresztą nie zdziwiłbym się, gdyby pan Damian zawezwał strażaków co by potem nie musieć się użerać, gdyby się okazało, że ona jednak nie godziła się na zbicie tej szyby.

Ot niedawny przypadek - dwoch ludzi kolo auta, silnik pracuje,
kluczyki w srodku ... bo ono ma automatyczne zamykanie drzwi.

J.

Data: 2018-07-05 11:07:16
Autor: Uncle Pete
MŁOTEK
Ot niedawny przypadek - dwoch ludzi kolo auta, silnik pracuje,
kluczyki w srodku ... bo ono ma automatyczne zamykanie drzwi.

Mam teraz taki samochód, a w poprzednim niby tej funkcji nie było, ale w upał zamkowi centralnemu potrafiło odbić i on ryglował drzwi. W związku z tym nigdy nie domykam do końca drwi, kiedy zostawiam samochód z pracującym silnikiem.

Data: 2018-07-04 15:21:00
Autor: Myjk
MŁOTEK
Wed, 04 Jul 2018 12:41:38 GMT, Marcin Debowski
I będziesz go nosił ze sobą w sakwojażyku czy portmonetce?

Dobrze że kastetu nie zaproponował, a przecież mógł!

BTW każda kijanka ma blokadę WSZYSTKICH drzwi załączaną po stronie pasażera? Po co?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-07-04 06:28:41
Autor: przemek.jedrzejczak
MŁOTEK
-- BTW każda kijanka ma blokadę WSZYSTKICH drzwi załączaną po stronie pasażera? Po co?

raczej na srodkowej konsoli ?

Data: 2018-07-04 13:31:28
Autor: sczygiel
MŁOTEK
W dniu środa, 4 lipca 2018 08:21:00 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
Wed, 04 Jul 2018 12:41:38 GMT, Marcin Debowski > I będziesz go nosił ze sobą w sakwojażyku czy portmonetce?

Dobrze że kastetu nie zaproponował, a przecież mógł!

BTW każda kijanka ma blokadę WSZYSTKICH drzwi załączaną po stronie pasażera? Po co?

Taka logika, w czym ona gorsza od wyznaczenia glownych drzwi blokujacych reszte albo autmatycznego blokowania drzwi po jakims czasie?
Albo ryglowania bagaznika po zatrzasnieciu go.

Ty wiesz ile ja sie nastresowalem aby przypadkiem klucza w bagazniku nie zostawic przy jakichs przeladunkach?

Do tego jakis fordowski patent na kody guzikowe i milion opcji jak to sie ma zachowywac.

Widac sie starzeje bo nie ogarniam tego :)

A najbardziej mi pasowalo jak drzwi kierowcy dalo sie zaryglowac tylko kluczykiem. Mialem tak we fiescie. Nawet ze srodka sie nie dalo ryglowac.
To nie byl ficzer, cos w zamku bylo nie tak.
I mnie to cieszylo bo moglem zamknac auto tylko od zewnatrz.
Jak chcialem od srodka to moglem otworzyc szybe, zamknac sie i szybe podniesc.
Nigdy slusarza mi nie trzeba bylo ;)

Data: 2018-07-04 15:35:52
Autor: J.F.
MŁOTEK
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1ewb5dg6u4qjt$.dlg@myjk.org...
Wed, 04 Jul 2018 12:41:38 GMT, Marcin Debowski
I będziesz go nosił ze sobą w sakwojażyku czy portmonetce?
Dobrze że kastetu nie zaproponował, a przecież mógł!

Kastety ponoc zakazane.

A pani nie miala pierscionka z brylantem ?

J.

Data: 2018-07-04 06:43:01
Autor: przemek.jedrzejczak
MŁOTEK
-- A pani nie miala pierscionka z brylantem ?

Rozowa Pantera to fikcja a nie real :-)

Data: 2018-07-04 20:28:28
Autor: Adam
MŁOTEK
W dniu 2018-07-04 o 15:43, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- A pani nie miala pierscionka z brylantem ?

Rozowa Pantera to fikcja a nie real :-)

Przy jednowarstwowej szybie to by zdało egzamin. Przy laminatach nic nie da.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-07-05 08:58:30
Autor: tck
MŁOTEK

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:phj3k9$432$2$Adamnews.chmurka.net...
[...]

przy klejonej to i młotkiem trzeba by się namachac żeby wybic...

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-07-05 11:45:58
Autor: Myjk
MŁOTEK
Thu, 5 Jul 2018 08:58:30 +0200, tck
przy klejonej to i młotkiem trzeba by się namachac żeby wybic...

https://www.youtube.com/watch?v=Jm2FDpNAY5A ;P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-07-04 15:09:06
Autor: elmer radi radisson
MŁOTEK
On 2018-07-04 14:35, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

https://www.tvn24.pl/dwuletnia-amelka-zamknela-sie-w-samochodzie-straz-wybila-okno,851059,s.html

wydacie 15 zeta i oszczedzicie strazakom wyjazdu

jak ktos nie umie tego zrobic gasnica, lyzka do opon lub kamieniem to
i mlotek za pietnastaka sam moze z rozpaczy zadzwonic po strazakow.

--

memento lorem ipsum

Data: 2018-07-04 06:12:36
Autor: przemek.jedrzejczak
MŁOTEK
-- jak ktos nie umie tego zrobic gasnica, lyzka do opon lub kamieniem to
i mlotek za pietnastaka sam moze z rozpaczy zadzwonic po strazakow.

wiemy tylko ze mial telefon :-)

Data: 2018-07-04 18:29:52
Autor: yabba
MŁOTEK
W dniu 04-07-2018 o 14:35, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Instrukcja wybijania szyby:

https://www.youtube.com/watch?v=NhOcninORnw

yabba

Data: 2018-07-04 21:52:16
Autor: Irek.N.
MŁOTEK
Instrukcja wybijania szyby:

https://www.youtube.com/watch?v=NhOcninORnw

Tia... szkoda że nie z rozpędu.
Mnie uczono, że należy ukruszyć krawędź a nie walić siłowo.
Znalazłem za to ciekawostkę przy okazji tego filmu

https://www.youtube.com/watch?v=WRbR2fynp1o

Pamiętam, że nawet rzucane małe kulki z łożyska robią śliczne dziurki w szybach. Może więc nie siłowo. :)

Irek.N.

Data: 2018-07-05 09:43:54
Autor: viktorius
MŁOTEK
W dniu 2018-07-04 o 21:52, Irek.N. pisze:
[...]

My za dzieciaka rzucaliśmy odłupaną porcelanką ze świecy zapłonowej.
Masa znikoma, ale krawędź ostra jak pieron i nie było szyby bocznej w samochodzie, która by się oparła takiej próbie.

--
viktorius

Data: 2018-07-05 20:52:53
Autor: Marek S
MŁOTEK
W dniu 2018-07-04 o 14:35, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

I co dalej z nim robić? Zamknąć w bagażniku? :-) Przymocować do karoserii na zewnątrz? A może nosić na smyczy jak identyfikator?

Moim zdaniem lepiej kluczyki nosić ze sobą niż młotek :-D I taniej i wygodniej.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-07-06 01:08:56
Autor: przemek.jedrzejczak
MŁOTEK
-- I co dalej z nim robić? Zamknąć w bagażniku? :-) Przymocować do karoserii na zewnątrz? A może nosić na smyczy jak identyfikator?

to rada dla Dominokopodobnych -- Moim zdaniem lepiej kluczyki nosić ze sobą niż młotek :-D I taniej i wygodniej.

ciekawe jak zachowa sie kessy w takiej sytuacji choc mozliwe ze reczne wcisniecie blokady deaktywuje nadzor wnetrza i auto sie zamknie

MŁOTEK