MM vs. ECN

Data: 2011-04-13 13:45:06
Autor: skippy
MM vs. ECN
Czy oni grają z klientem, czy nie?

http://trader.aliorbank.pl/

Data: 2011-04-13 14:15:33
Autor: root
MM vs. ECN
Dnia Wed, 13 Apr 2011 13:45:06 +0200, skippy napisał(a):

http://trader.aliorbank.pl/

Nareszcie robi sie infrastruktura w tym kraju. Czekałem na Alior i mam
zamiar sprawdzić jak to działa w realu. Zobaczy sie czy grają czy nie.

Data: 2011-04-13 14:37:46
Autor: skippy
MM vs. ECN

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:1rpis693r3v4c.i3sth36fbuja$.dlg40tude.net...
[...]

Ale jak to zobaczysz?

Data: 2011-04-13 16:38:53
Autor: root
MM vs. ECN
Dnia Wed, 13 Apr 2011 14:37:46 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Wiesz teraz jestem u MM i wlasciwie nie stosuje normalnych stopów, bo tak
się dziwnie składa że po nocy jestem wyautowany - na wykresie pojawia się
nienaturalny spike a cena po sekundzie wraca do punktu wyjścia. Co prawda
uwzględniają reklamacje ale i tak podnosi mi sie adrenalina. Teraz stosuje
skrypt w ktorym ustawiam ukryty stop loss a całość zapuszczam na
zewnętrznym serwerze. Takie oto cudaczne techniki trzeba stosować u MM.
Jeśli czegoś takiego nie będzie to ja będę zadowolony.

Data: 2011-04-13 17:13:25
Autor: skippy
MM vs. ECN

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:7snzs4k6okh0$.1kewnwqhbahn7.dlg40tude.net...

[...]

No tak, chyba najardziej chodzi o takie numery właśnie.
Zobaczymy.

Data: 2011-04-13 17:44:55
Autor: root
MM vs. ECN
Dnia Wed, 13 Apr 2011 17:13:25 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Pobawiłem się z godzinkę na demo i bez przerwy zrywa się połączenie. Mam
nadzieje ze na realnym tak to nie wygląda.

p.s.
Zarobiłem mnóstwo forsy ;-)))

Data: 2011-04-13 21:33:43
Autor: skippy
MM vs. ECN

sprawdziłem, nie ma w liceum pochodnych ani całek
od niedawan podobno
niesłychane, przynajmniej co do pochodnych

Data: 2011-04-13 22:05:01
Autor: root
MM vs. ECN
Dnia Wed, 13 Apr 2011 21:33:43 +0200, skippy napisał(a):

sprawdziłem, nie ma w liceum pochodnych ani całek
od niedawan podobno
niesłychane, przynajmniej co do pochodnych

A mówiłem że matematyka jest za trudna ;)

Data: 2011-04-13 17:24:03
Autor: Przemek
MM vs. ECN

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:io42c8$91c$1news.onet.pl...
Czy oni grają z klientem, czy nie?

http://trader.aliorbank.pl/

Moze wam sie przyda....
Lista (pewnie nie pelna) brokerow ECN.
http://www.earnforex.com/ecn-forex-brokers/

W Polsce brokerem ECN ogolnie sa tez na WGT ale na WGT jest jeden minus- zlecenia tylko telefonicznie bo nie ma platformy internetowej...
Ale jesli ktos potrzebuje kupic waluty z fizyczna dostawa po kursach z miedzybanku to WGT jest dobrym miejscem.
Przemek

Data: 2011-04-14 18:22:28
Autor: root
MM vs. ECN
Dnia Wed, 13 Apr 2011 13:45:06 +0200, skippy napisał(a):

Czy oni grają z klientem, czy nie?

http://trader.aliorbank.pl/

To jest ECN. Aczkolwiek nie dla CFD. Mankamentem jest stosunkowo duża
prowizja w porównaniu z innymi, ale coż się dziwić, skoro konkurencji u nas
nie ma.

MM vs. ECN