MMM...

Data: 2009-05-06 08:18:42
Autor: Panslavista
MMM...
    Senat czeski ma zagwozdkę i szansę. Czesi mogą odrzucić mimo Mobbingu,
Molestowania i Manipulacji prowadzonych przez Jewroidiotów nieważny z mocy
innych ustaleń tzw. traktat lizboński czyli zapisany bełkotem jawny dokument
zdrady swoich narodów przez ich politykierów.
    Chcę przypomnieć kunktatorską pozycję Kaczyńskich, którzy mają obowiązek
wobec Narodu Polskiego moralny i prawny pilnować przed dalszą utratą
suwerenności przez Polskę.
    Jakże daleko hołocie do Irlanczyków - ten dzielny Naród, mały
liczebnością, ale duży sercem i milością wolności i swojej ojczyzny nie
wystraszyl się powiedzieć bolszewikom i masonerii  NIE !!!  Mam nadzieję, że
bolszewia nie zdoła zafałszować nielegalnego przecież powtórnego referendum
w tej sprawie.

MMM...