MMS -podstawowe pytanie

Data: 2014-08-16 14:09:20
Autor: Trybun
MMS -podstawowe pytanie
W dniu 2014-08-16 13:46, Mania pisze:
Proszę o pomoc.
Co należy zrobić żeby na komórce Nokia E51,
na kartę w Orange, móc odbierać i wysyłać
MMSy?
Potrzebna jest mi instrukcja dla nowicjuszki.

Pozdrawiam
Mania

Włączyć transfer danych, i skonfigurować wg. instrukcji znajdującej się na www.orange.pl.

http://ustaw.orange.pl/manual.aspx

Tak właściwie to po włożeniu karty i włączeniu telefonu, od Orange powinien przyjść SMS konfiguracyjny. Wystarczy kliknąć "instaluj".

Data: 2014-08-16 14:24:30
Autor: Mania
MMS -podstawowe pytanie
http://ustaw.orange.pl/manual.aspx
Bardzo dziękuję.

Tak właściwie to po włożeniu karty i włączeniu telefonu, od Orange powinien przyjść SMS konfiguracyjny. Wystarczy kliknąć "instaluj".
Pewnie kiedyś przyszedł, ale wtedy mnie to nie interesowało.

Pozdrawiam
Mania

MMS -podstawowe pytanie