MMS-y w Play a biling

Data: 2009-10-26 12:54:20
Autor: Irk
MMS-y w Play a biling
Witam,
Wysyłam MMS-y w Play ale nie widzę ich w bilingu (na stronie www).
Wygląda na to, że albo nie są liczone w ogóle albo są trakowane jak
czysta transmisja danych i zawierają się w wykupionych pakietach
danych (u mnie 5MB). Czy to standard, czy może tylko u mnie to tak
wygląda? A może ja czegoś jeszcze nie zauważam?

Data: 2009-10-27 07:56:54
Autor: Piotr M
MMS-y w Play a biling
Pewnego razu Irk tak oto obwieścił(a):

Wysyłam MMS-y w Play ale nie widzę ich w bilingu (na stronie www).

Bo widzą tylko Ci co zasłużyli? ;)
http://img2.pict.com/32/32/65/1847538/0/800/qqq.jpg

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-27 01:51:47
Autor: Ircys
MMS-y w Play a biling
On 27 Paź, 07:56, Piotr M <x...@xxx.pl> wrote:
> Wysyłam MMS-y w Play ale nie widzę ich w bilingu (na stronie www).

Bo widzą tylko Ci co zasłużyli? ;)http://img2.pict.com/32/32/65/1847538/0/800/qqq.jpg

Faktycznie są. Ale ślepy byłem :)
Mam pakiet SMS-ów i myślałem, że MMS-y są liczone oddzielnie
(dodatkowo)
więc szukałem ich w "saldo poza abonamentem".
Dzięki za informację

MMS-y w Play a biling