MMSy do pre-paidów

Data: 2009-03-08 09:48:44
Autor: Czarek
MMSy do pre-paidów
W dniu 2009-03-08 09:38, Wojciech "Spook" Sura napisał:
Witam!

Próbowałem kiedyś wysłać do Mamy MMSa (z 6230i na 3510i - obie
obsługują), ale dostała tylko SMSa z informacją, że nadszedł MMS i że
może go obejrzeć na takiej to a takiej stronie internetowej.

Było to kilka lat temu, a w międzyczasie nie miałem potrzeby wysyłać
MMSów. Czy coś zmieniło się w kwestii wysyłania MMSów na pre-paidy?

W jakiej sieci jest telefon odbierający? Czy ma prawidłowo skonfigurowaną obsługa MMS? Czy jest na numerze odbierającym aktywna transmisja GPRS?

--
Cz.

Data: 2009-03-08 10:03:32
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
MMSy do pre-paidów
Czarek wrote:
[...]

Wysyłane z Plusa abonamentowego na simplusa.

Czy ma prawidłowo skonfigurowaną obsługa MMS?

Tak, byłem wcześniejszym użytkownikiem tego telefonu i skonfigurowałem wszystko jak trzeba.

Czy jest na numerze odbierającym aktywna
transmisja GPRS?

Tu musisz powiedzieć mi więcej, bo nie wiem, o co pytasz.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2009-03-08 10:21:21
Autor: Czarek
MMSy do pre-paidów
W dniu 2009-03-08 10:03, Wojciech "Spook" Sura napisał:
  odbierający?

[...]

Możesz z tego simplusa wysłać MMS? Jeśli nie to znaczy, że masz w nim wyłączoną transmisję GPRS a ona musi być załączona dla wysyłania/odbierania MMS. Wejdź www.ebok.pl i zalącz GPRS, lub:

Cytat ze strony simplusa:
"Aktywacji GPRS możesz dokonać za pomocą usługi "Krótkim Kodem".
Aby włączyć GPRS wpisz w telefonie: *101*11*02# i naciśnij przycisk 'zadzwoń'.
Uwaga! Jeżeli wcześniej był aktywny Roaming należy go deaktywować (kody: *101*00*01# lub *101*00#) przed aktywacją GPRS
Aby wyłączyć GPRS wpisz w telefonie: *101*00*02# i naciśnij przycisk 'zadzwoń'."

--
Cz.

MMSy do pre-paidów