MOIM FANOM

Data: 2009-09-06 10:26:35
Autor: Slavinka
MOIM FANOM
BĄDŹCIE  POLAKAMI  WIERNYMI  OJCZYŹNIE,  RODZINIE  I  SOBIE

http://www.youtube.com/watch?v=0TgrHXa2kE0

Data: 2009-09-06 02:41:13
Autor: Antenka
MOIM FANOM
On 6 Wrz, 10:26, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
BĄDŹCIE  POLAKAMI  WIERNYMI  OJCZYŹNIE,  RODZINIE  I  SOBIE

http://www.youtube.com/watch?v=0TgrHXa2kE0

Dziewczyna o perłowych włosach...:-)

Antenka

Data: 2009-09-06 12:39:09
Autor: Slavinka
MOIM FANOM

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Bratanki z Magyarországról...

Data: 2009-09-06 04:38:08
Autor: Antenka
MOIM FANOM
Bratanki z Magyarországról...

Bardzo lubię Magyarów - mam przyjaciół niedaleko Gyor. Gościli mnie
kiedyś u siebie - uroczy ludzie, bardzo przyjaźni Polakom :)

Antenka

Data: 2009-09-06 14:24:43
Autor: Piotr
MOIM FANOM
Dnia Sun, 6 Sep 2009 04:38:08 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Bardzo lubię Magyarów - mam przyjaciół niedaleko Gyor. Gościli mnie
kiedyś u siebie - uroczy ludzie, bardzo przyjaźni Polakom :)

Tylko sposób porozumiewania mają paskudny. :-)
Piotr

Data: 2009-09-06 07:31:05
Autor: Antenka
MOIM FANOM
Tylko sposób porozumiewania mają paskudny. :-)
Piotr

Piotruś, pełna zgoda! Kurczę, chyba nie skłamię, kiedy postawię tezę,
że węgierski ( ugro-fiński)  należy do jednych z najtrudniejszych
języków na świecie :D. Noo i właśnie, będąc na Węgrzech u przyjaciół
mojej rodziny ( długa historia) byłam zdana na porozumiewanie się z
nimi po niemiecku ha ha ha  prze 2 tygodnie. Szczęka mi opadła, kiedy
jakiś Magyar podsumowałam mnie mówiąc, że mój niemiecki jest doskonały
- ubawiłam się nieźle. Co by nie powiedzieć - najepiej uczyć się
języka będąc całkowicie odciętym od swego rodzimego. Węgrzy doskonale
znają niemiecki - szczególnie to starsze pokolenie.

Antenka

Data: 2009-09-06 16:34:07
Autor: Tzva Adonai
MOIM FANOM
Szczęka mi opadła, kiedy jakiś Magyar podsumowałam mnie mówiąc, że mój niemiecki jest doskonały

Pewnie chciał cię wybzykać...

Data: 2009-09-06 15:38:08
Autor: mund
MOIM FANOM
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xirfrma81pv2.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ze starymi madziarami zawsze można po niemiecku poszwargolić.

Data: 2009-09-06 10:31:27
Autor: Tzva Adonai
MOIM FANOM
BĄDŹCIE  POLAKAMI  WIERNYMI  OJCZYŹNIE,  RODZINIE  I  SOBIE

Zrezygnuj z esbeckiej emeryturki, to staniesz się bardziej wiarygodny...

Data: 2009-09-06 10:36:35
Autor: Slavinka
MOIM FANOM

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości
> BĄDŹCIE POLAKAMI WIERNYMI OJCZYŹNIE, RODZINIE I SOBIE

Zrezygnuj z esbeckiej emeryturki, to staniesz się bardziej wiarygodny...

Otóż to kłamliwy parchu - nie mam renty, nie mam emerytury i nie pobieram
zasiłków.
Nie obciążam panstwa i rodaków.

Data: 2009-09-06 10:46:21
Autor: Tzva Adonai
MOIM FANOM
Otóż to kłamliwy parchu - nie mam renty, nie mam emerytury i nie pobieram
zasiłków.

Jasne, ciekawe z czego opłacasz rachunki i za co kupujesz żarcie.. Twoja esbecka
przeszłość została tu udowodniona po wielokroć przy pomocy dokumentów z IPN...

Data: 2009-09-06 12:41:34
Autor: Slavinka
MOIM FANOM

> [...]

esbecka
przeszłość została tu udowodniona po wielokroć przy pomocy dokumentów z

Nie moja - nigdy nie byłem, ani też nie współpracowałem z ss-manami.
Mam dzieci i żonę - i niezwykle małe potrzeby.

Data: 2009-09-06 12:43:00
Autor: Tzva Adonai
MOIM FANOM
Nie moja - nigdy nie byłem, ani też nie współpracowałem z ss-manami.
Mam dzieci i żonę - i niezwykle małe potrzeby.

A co z twoimi życiorysami przytaczanymi na łamach tej grupy?... Dlaczego nigdy
nie odniosłeś się do informacji tam zawartych?...

Data: 2009-09-06 13:17:49
Autor: Slavinka
MOIM FANOM

> [...]

nigdy
nie odniosłeś się do informacji tam zawartych?...

    Wygląda na to, że to ty je rozpowszechniasz, gdyż to ty robisz mi Black
PR, a moje uwagi na temat kłamliwych i oszczerczych "życiorysów" szybko
znikały z serwerów. I tu jak zwykle żydokomuna z szabesgojami wiedzie prym w
antypolskich działaniach...
    Aty jesteś albo bliskim współpracownikiem albo samym Jonkaurem.

Data: 2009-09-06 14:27:26
Autor: Piotr
MOIM FANOM
Dnia Sun, 6 Sep 2009 13:17:49 +0200, Slavinka napisał(a):

[...]

Tak czytam i się Jurek zastanawiam dlaczego ty się tej kupie kału
tłumaczysz? Piotr

Data: 2009-09-06 14:41:18
Autor: Slavinka
MOIM FANOM

> [...]
>     Aty jesteś albo bliskim współpracownikiem albo samym Jonkaurem.

Tak czytam i się Jurek zastanawiam dlaczego ty się tej kupie kału

Nie jemu (jej) lecz moim przyszłym fanoim!  :-)))))))))

MOIM FANOM