MOJA PORADA NA ZIMĘ...

Data: 2009-10-22 10:24:46
Autor: Prawusek
MOJA PORADA NA ZIMĘ...
.... i inne pory roku.

Dlaczego nie całuje się pewnych kobiet w usta?
Ponieważ mog± mieć wargi oblodzone.

Data: 2009-10-22 05:30:19
Autor: J-23
MOJA PORADA NA ZIMĘ...
On 22 PaĽ, 10:24, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
... i inne pory roku.

Dlaczego nie całuje się pewnych kobiet w usta?
Ponieważ mog± mieć wargi oblodzone.

wazne ze d***a goraca

j-23 itede

Data: 2009-10-22 10:40:19
Autor: jadrys
MOJA PORADA NA ZIMĘ...
Prawusek pisze:
... i inne pory roku.

Dlaczego nie całuje się pewnych kobiet w usta?
Ponieważ mog± mieć wargi oblodzone.

A czy twoja porada odnosi sie również do facetów? Wiesz  - nie wszyscy gustuj± w kobitkach..

Data: 2009-10-22 11:03:33
Autor: Prawusek
MOJA PORADA NA ZIMĘ...

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:hbp5pk$mla$1news.onet.pl...
Prawusek pisze:
> [...]
> Ponieważ mog± mieć wargi oblodzone.

A czy twoja porada odnosi sie również do facetów? Wiesz  - nie wszyscy

Nie praktykowałem, ale my¶lę, że pedały maj± tak samo u ciot.

MOJA PORADA NA ZIMĘ...