MON

Data: 2010-01-20 09:33:09
Autor: Jacek
MON
Witam!

Dlaczego dziś dla MONarii nie jest jeszcze rozpoczeta gra... tylko ciagle toretyczny kurs otwarcia.
Czy ktos umie to wytlumaczyc?
Gdzie mozna samodzielnie sprawdzić czemu spolka jest zablokowana?

Data: 2010-01-20 09:43:46
Autor: DJ\(Dominik\)
MON
Monnari jest na dwóch fixach.
DJ

Data: 2010-01-20 11:16:48
Autor: Jacek
MON
DJ(Dominik) pisze:
Monnari jest na dwóch fixach.
DJ
Co to znaczy?

Data: 2010-01-20 11:51:00
Autor: DJ\(Dominik\)
MON
To znaczy, że transakcje nie odbywają się przez cały dzień, tylko popyt i podaż mają okazję zrobić deal dwa razy dziennie.

Warto czasem poszukać:

http://lmgtfy.com/?q=notowania+z+dwoma+fixingami

DJ

Data: 2010-01-20 12:33:25
Autor: kroovka
MON i inne uwagi
To znaczy, że transakcje nie odbywają się przez cały dzień, tylko popyt i podaż mają okazję zrobić deal dwa razy dziennie.

To jest forma karania spolek-po ojcowsku. Ma to np spowodowac by mialy wieksze obroty i sie "generalnie bardziej staraly"-choc, widac ze konczy sie to spadkiem ich obrotow.

Rozumowanie biegnie tak:
-gdy spolke przeniesiemy na podwojny fixing to inwestorzy nie popelnia bledu kupujac jej akcje, bo widza, ze to bardzooooo ryzykowne...lawina idzie dalej i juz nikt ich nie kupuje i lawina idzie dalej...i tu mamy cel koncowy:

uda sie te spolki-ku (nie)watpliwej ich radosci -przeniesc na New Connect, a jak i to nie pomoze, to niech ida ponownie do garazu - skad pewnie kiedys wyszly-lub na lozko polowe, na placu-- zima to dosc "zimna perspektywa".

oby takich spolke jak najmniej.

jesli powstanie w europie liga giedl i bedzie tam wykazywanie ile spolek jest karanych to byc moze tez bedziemy mieli palme pierwszenstwa..

Dobrz, ze pilnujemy ze wszystkich sil "Good Investment Practice" :-)
kroovka

Data: 2010-01-20 12:41:20
Autor: kigam
MON i inne uwagi

Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

karanych to byc moze tez bedziemy mieli palme pierwszenstwa..

Dobrz, ze pilnujemy ze wszystkich sil "Good Investment Practice" :-)

Ja nie bardzo rozumiem taki pomysł karania spółek, jeśli chodzi o mnie to
nie ma najmniejszego sensu. Wygląda to tak jak opisałeś tylko po co to
robić. Giełda gotuje na wolnym ogniu posiadaczy akcji w przeświadczeniu że
co?

MON