Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   MON: Antoni Macierewicz k艂amie.

MON: Antoni Macierewicz k艂amie.

Data: 2010-07-26 16:02:28
Autor: precz z PO
MON: Antoni Macierewicz k艂amie.
mka艂rwan jest debilem pisze:
Ministerstwo Obrony Narodowej odpiera kolejne zarzuty Antoniego Macierewicza.


A co innego mo偶e robi膰 to stado baran贸w pod fachowym kierownictwem
psychologa Klicha? Przecie偶 nikt nie oczekuje, 偶e tusek konusek i
jego dru偶yna pata艂ach贸w potrafi przyzna膰 si臋 do czegokolwiek. Kto
jest odpowiedzialny za bezpiecze艅stwo przewozu najwa偶niejszych
os贸b w Polsce? Pomy艣l k艂amecki albo przeczytaj podpis na koncu
tego cytatu:

"DECYZJA Nr 40/MON
MINISTRA OBRONY NARODOWEJ
z dnia 3 lutego 2010 r.

w sprawie zwi臋kszenia mo偶liwo艣ci transportu lotniczego dla najwa偶niejszych os贸b w pa艅stwie w okresie przej艣ciowym Na podstawie 搂 1 pkt 8 lit. a i d oraz 搂 2 pkt 14 rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 9 lipca 1996 r. w sprawie szczeg贸艂owego zakresu dzia艂ania Ministra
Obrony Narodowej (Dz. U. Nr 94, poz. 426), ustala si臋, co nast臋puje:

搂 1. Celem zapewnienia w艂a艣ciwego wykonywania
przez konstytucyjne organa pa艅stwowe przedsi臋wzi臋膰,
zwi膮zanych z realizacj膮 polityki zagranicznej podczas
podr贸偶y s艂u偶bowych jak i realizacji zada艅 przez osoby
pe艂ni膮ce te funkcje, zachodzi pilna potrzeba zapewnienia
na wysokim poziomie bezpiecze艅stwa przewozu najwa偶niejszych
os贸b w pa艅stwie oraz maj膮c na wzgl臋dzie
aktualn膮 sytuacj臋 floty 36 splt, w oparciu o kt贸r膮 nie
ma mo偶liwo艣ci zapewnienia na wymaganym poziomie
przewoz贸w i bezpiecze艅stwa realizacji zada艅 przez konstytucyjne
organa pa艅stwowe,polecam przeprowadzi膰
post臋powanie maj膮ce na celu zawarcie umowy, kt贸rej
przedmiotem b臋dzie udost臋pnienie dw贸ch samolot贸w
Embraer 175 od Polskich Linii Lotniczych 鈥濴OT鈥 S.A.
w latach 2010-2013, uwzgl臋dniaj膮ce koszty eksploatacji
samolot贸w i przygotowania personelu.
搂 2. Podsekretarz Stanu do spraw Uzbrojenia
i Modernizacji:
1) powo艂a komisj臋 do przeprowadzenia post臋powania
w sprawie udost臋pnienia dw贸ch samolot贸w,
zwan膮 dalej 鈥濳omisj膮鈥;
2) wyst膮pi do Prezesa Urz臋du Zam贸wie艅 Publicznych
o uzyskanie opinii odno艣nie trybu post臋powania
w sprawie pozyskania samolot贸w;
3) zaprosi do udzia艂u w posiedzeniach Komisji, jako
obserwator贸w, przedstawicieli S艂u偶by Kontrwywiadu
Wojskowego i 呕andarmerii Wojskowej oraz
w razie potrzeby powo艂a ekspert贸w komisji;
4) zatwierdzi regulamin pracy Komisji oraz zapewni
nadz贸r nad jej pracami.
搂 3. W sk艂ad Komisji wchodz膮:
1) Przewodnicz膮cy 鈥 przedstawiciel Departamentu
Zaopatrywania SZ ;
2) Zast臋pcy Przewodnicz膮cego 鈥 przedstawiciel
Biura Pe艂nomocnika MON 鈥 Dyrektora
Programu Wdra偶ania Na Wyposa偶enie SZ RP
Samolotu Wielozadaniowego oraz jednostki
wojskowej, o kt贸rej mowa w 搂 7 ppkt 2);
3) Sekretarz 鈥 przedstawiciel jednostki wojskowej,
o kt贸rej mowa w 搂 7 ppkt 2);
4) Cz艂onkowie Zespo艂u 鈥 przedstawiciele:
a) Dow贸dcy Si艂 Powietrznych,
b) Dyrektora Departamentu Bud偶etowego,
c) Dyrektora Departamentu Prawnego,
d) Dyrektora Departamentu Zaopatrywania Si艂
Zbrojnych,
e) Szefa Inspektoratu Wsparcia Si艂 Zbrojnych,
f) Szefa Sztabu Generalnego Wojska Polskiego.
搂 4. Przewodnicz膮cy Komisji za po艣rednictwem
Podsekretarza Stanu do spraw Uzbrojenia i Modernizacji
przedstawi do akceptacji Ministrowi Obrony
Narodowej protok贸艂 z post臋powania.
搂 5. Dyrektor Departamentu Bud偶etowego zabezpieczy
艣rodki fi nansowe na realizacj臋 przedsi臋wzi臋cia
w bud偶ecie resortu obrony narodowej, w wysoko艣ci:
1) 50 mln z艂 w 2010 r.;
2) 35 mln z艂 rocznie w latach 2011-2013.
搂 6. Szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego
spowoduje:
1) wydzielenie personelu lataj膮cego i technicznego
posiadaj膮cego odpowiednie kwalifikacje do
uzyskania uprawnie艅, obs艂ugi i u偶ytkowania samolot贸w
b臋d膮cych przedmiotem umowy, o ile
b臋dzie to uzasadnione;
2) wyznaczenie jednostki wojskowej, kt贸ra b臋dzie
odpowiedzialna w imieniu Ministra Obrony
Narodowej za zawarcie umowy i realizacj臋
jej postanowie艅;
3) wprowadzenie samolot贸w b臋d膮cych przedmiotem
umowy do wojskowego rejestru statk贸w
powietrznych i ewidencji;
4) zapewnienie 艣rodk贸w na eksploatacj臋 samolot贸w
b臋d膮cych przedmiotem umowy.
搂 7. Nadz贸r nad post臋powaniem poprzez udzia艂
w pracach w komisji sprawowa膰 b臋dzie Biuro do
Spraw Procedur Antykorupcyjnych.
Dziennik Urz臋dowy 鈥 331 鈥
Ministra Obrony Narodowej z 2010 r. Nr 3
Poz. 25, 26
搂 8. Trac膮 moc decyzje:
1) decyzja Nr 220/MON Ministra Obrony Narodowej
z dnia 2 lipca 2009 r. w sprawie powo艂ania
zespo艂u odpowiedzialnego za zapewnienie
przewozu wa偶nych os贸b w pa艅stwie;
2) decyzja Nr 287/MON Ministra Obrony Narodowej
z dnia 20 sierpnia 2009 r. w sprawie kontynuowania
prac zespo艂u odpowiedzialnego
za zapewnienie przewozu wa偶nych os贸b
w pa艅stwie.
搂 9. Decyzja wchodzi w 偶ycie z dniem og艂oszenia.
Minister Obrony Narodowej: B. Klich"

Data: 2010-07-26 16:16:43
Autor: precz z PO
MON: Antoni Macierewicz k砤mie.
precz z PO pisze:
mka硆wan jest debilem pisze:
Ministerstwo Obrony Narodowej odpiera kolejne zarzuty Antoniego Macierewicza.


A co innego mo縠 robi to stado baran體 pod fachowym kierownictwem
psychologa Klicha? Przecie nikt nie oczekuje, 縠 tusek konusek i
jego dru縴na pata砤ch體 potrafi przyzna si do czegokolwiek. Kto
jest odpowiedzialny za bezpiecze駍two przewozu najwa縩iejszych
os骲 w Polsce? Pomy秎 k砤mecki albo przeczytaj podpis na koncu
tego cytatu:

"DECYZJA Nr 40/MON
MINISTRA OBRONY NARODOWEJ
z dnia 3 lutego 2010 r.

w sprawie zwi阫szenia mo縧iwo禼i transportu lotniczego dla najwa縩iejszych os骲 w pa駍twie w okresie przej禼iowym Na podstawie 1 pkt 8 lit. a i d oraz 2 pkt 14 rozporz眃zenia Rady Ministr體 z dnia 9 lipca 1996 r. w sprawie szczeg蟪owego zakresu dzia砤nia Ministra
Obrony Narodowej (Dz. U. Nr 94, poz. 426), ustala si, co nast阷uje:

1. Celem zapewnienia w砤禼iwego wykonywania
przez konstytucyjne organa pa駍twowe przedsi陊zi赕,
zwi眤anych z realizacj polityki zagranicznej podczas
podr罂y s硊縝owych jak i realizacji zada przez osoby
pe硁i眂e te funkcje, zachodzi pilna potrzeba zapewnienia
na wysokim poziomie bezpiecze駍twa przewozu najwa縩iejszych
os骲 w pa駍twie oraz maj眂 na wzgl阣zie
aktualn sytuacj floty 36 splt, w oparciu o kt髍 nie
ma mo縧iwo禼i zapewnienia na wymaganym poziomie
przewoz體 i bezpiecze駍twa realizacji zada przez konstytucyjne
organa pa駍twowe

Dla przypomnienia, oszust tusek i pata砤ch klich, dwa lata
wcze秐iej opowiadali dok砤dnie to samo, a dzisiaj winnych
jak zawsze nie ma:

"Po tym, jak rz眃owy samolot TU-154 zamarz na lotnisku w U砤n Bator, sta硂 si jasne, 縠 tym sprz阾em nie da si ju lata. Zapad砤 wi阠 decyzja: w najbli縮zym czasie rz眃 kupi nowe maszyny.

Jak powiedzia premier Donald Tusk, samoloty zostan kupione w ci眊u kilku, kilkunastu tygodni, ale prawdopodobnie nie w drodze przetargu,
a na podstawie decyzji Rady Ministr體, 縠by by硂 szybciej. Ostateczne decyzje w tej sprawie maj zapa舵 po powrocie prezydenta Lecha Kaczy駍kiego z wizyty w Azji.

- Rozmawiali秏y z panem ministrem Klichem w nomen omen samolocie marki Jak o tym, 縠 niewykluczone, 縠 po powrocie prezydenta - poniewa on tak縠 musi by wsp蟪uczestnikiem tej decyzji z oczywistych wzgl阣體, jako g丑wny u縴tkownik samolot體 specjalnych - podejmiemy decyzj o nadzwyczajnej procedurze, takiej bardzo przyspieszonej - powiedzia Tusk.

Zakup, jak t硊maczy premier, nie b阣zie szczeg髄nie imponuj眂y, ale taki, kt髍y "zapewni elementarne bezpiecze駍two, szczeg髄nie prezydentowi"."

MON: Antoni Macierewicz k艂amie.

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona