MON dementuje słowa św. Antoniego Smoleńskiego

Data: 2017-03-31 22:41:41
Autor: Tomasz Chmielewski
MON dementuje słowa św. Antoniego Smoleńskiego
On 03/29/2017 12:28 PM, Tomasz Chmielewski wrote:
    Na pojawiające się w mediach informacje o wyprowadzeniu Polski
    z Eurokorpusu przez Antoniego Macierewicza odpowiedziało
    Ministerstwo Obrony Narodowej. Resort w wydanym komunikacie
    informuje, że Polska nie wycofuje się z międzynarodowej
    struktury, a jedynie zrezygnowała z ubiegania się o status
    państwa ramowego w dowództwie oraz stopniowo zredukuje swój
    wkład w organizacji w perspektywie 3-4 lat.

Coś jak "Brexit to nie wyprowadzanie Wielkiej Brytanii z Europy, a
jedynie stopniowa redukcja wkładu w organizacji w perspektywie 3-4 lat".

No ale UK graniczy co najwyżej z Królestwem Posejdona...

Co dalej? Polska tworzy Korpus Euroazjatyzki razem z Rosją i Białorusią?

Macierewicz po prostu kłamie odruchowo, to u niego proces automatyczny, samoczynny, jak oddychanie:

http://www.rp.pl/Rzad-PiS/170339820-Pismo-SG-WP-Wycofanie-z-Eurokorpusu-w-ciagu-2-lat.html

Już w grudniu 2016 roku szef Sztabu Generalnego poinformował
Eurokorpus o decyzji szefa MON Antoniego Macierewicza
dotyczącej wycofania polskiego personelu.

Z dokumentu datowanego na 18.01.2017, do którego dotarł Onet,
wynika, że podczas grudniowego posiedzenia Komitetu Wspólnego
Eurokorpusu w Madrycie szef Sztabu Generalnego WP poinformował
o "planach stopniowego wycofywania z Eurokorpusu polskiego
personelu wraz ze sprzętem w ciągu dwóch lat".

Wcześniej decyzję tę miał podjąć Antoni Macierewicz.

A jeszcze kilka dni temu napisał:

"Nie jest prawdą, że PL wycofuje się z #Eurokorpusu" - napisał
szef MON na Twitterze, odnosząc się do informacji agencji AFP,
która podała, że Polska chce się wycofać z Eurokorpusu w ciągu
trzech lat.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-31 15:53:42
Autor: A. Filip
MON dementuje
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
[...]

Czyli europka odważnie sprawdziła "blef Macierewicza" skoro wcześniej
nie podnoszono rabanu i nie poszczuto totalnej opozycji?

Macierewicz dostosowuje zaangażowanie w eurokorpus do rezygnacji z
planów bycia "członkiem pierwszej kategorii", planów _zwiększania_
zaangażowania w eurokorpusik.