MON nie będzie mógł zestrzelić

Data: 2010-07-08 20:46:14
Autor: Negro
MON nie będzie mógł zestrzelić
Data: 2010-07-08 21:05:51
Autor: lady mutant
MON nie będzie mógł zestrzelić
Negro pisze:
ja bym strzelała

jk

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8118518,MON_nie_bedzie_mogl_zestrzelic_porwanego_samolotu.html

zbędna papierkologia, przecież całkiem oficjalnie patrioty z Morąga są
z tektury (wersja dla prasy: Obecność Patriotów nie
zagraża naszym sąsiadom)... więc z definicji niczego nie zestrzelą

-- lm

Data: 2010-07-12 10:02:24
Autor: J.F.
MON nie będzie mógł zestrzelić
Użytkownik "lady mutant" <lady.mutant@mutants.org>
Negro pisze:
ja bym strzelała
[...]

Ale kiedys moze beda prawdziwe, albo dojda rakiety chroniace baterie Patriotow.
To by w kazdym badz razie rozwiazywalo problem - nasi przyjaciele Amerykanie zestrzela, a potem przeprosza :-)

A tak swoja droga - trzeba strzelac ? Kiedys czytalem ze wychodzi MiG przed samolot, wlacza dopalacze, i temu z tylu silniki gasna.
Powiesc byla sensacyjna, ale pomysl nie taki glupi na pierwszy rzut oka.

Mozna tez rozpylic pyl wulkaniczny :-)

J.

Data: 2010-07-30 21:47:09
Autor: Tomasz Finke
J.F. pisze:

Mozna tez rozpylic pyl wulkaniczny :-)

Sadysta! :-)  Ja jako potencjalny pasażer takiego samolotu domagam
się porządnego zestrzelenia na dużej wysokości, nie chcę na żywca
spadać przez wiele minut na ziemię.

T.

Data: 2010-07-31 22:50:35
Autor: witi
> [...]

Powiesc byla sensacyjna, ale pomysl nie taki glupi na pierwszy rzut oka.

Matko Ty moja, na tej grupie połowa piszących, to debile.

Data: 2010-08-03 10:28:57
Autor: GK
On Jul 8, 1:46 pm, "Negro" <347...@wp.pl> wrote:
ja bym strzelała

jk

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8118518,MON_nie_bedzie...

- A po co mialby ktos Polski samolot porywac? Rzad RP ma tak gleboko w
tyle swoich obywateli ze nawet z nikim gadal nie bedzie na temat
potencjalnego okupu czy wypuszczenia. Wleciec w Polsce tez nie ma w
co, chyba ze w ulice wiejska w warszawce...ale to mijalo by sie z
celem propagandowym, bo wiekszosc obywateli RP bylo z tego powodu
wdziecznych. Rakiet do strzelania i tak nie ma bo sa albo Izraelsie na
sznurkach, ktorych nikt na swiecie poza Polska nie uzywa - koszerny
interes ktoregos rzadu, albo sa atrapy...

MON nie będzie mógł zestrzelić