MON wie, kto zniszczy³ meldunki zwi±zane z katastrof± smoleñsk±

Data: 2016-02-05 03:03:26
Autor: zenek5534
MON wie, kto zniszczy³ meldunki zwi±zane z katastrof± smoleñsk±
Data: 2016-02-05 13:18:09
Autor: Marek
MON wie, kto zniszczy³ meldunki zwi±zane z katastrof± smoleñsk±
W dniu pi±tek, 5 lutego 2016 12:03:29 UTC+1 u¿ytkownik zene...@gmail.com napisa³:
http://niezalezna.pl/75869-mon-wie-kto-zniszczyl-meldunki-zwiazane-z-katastrofa-smolenska

Pan Antoni sie juz tym zajmie.

Data: 2016-02-06 02:09:56
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 22:18 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

W dniu pi±tek, 5 lutego 2016 12:03:29 UTC+1 u¿ytkownik zene...@gmail.com  napisa³:
http://niezalezna.pl/75869-mon-wie-kto-zniszczyl-meldunki-zwiazane-z-katastrofa-smolenska

Pan Antoni sie juz tym zajmie.

Wyniki bêd± jak z pêkaj±cymi parówkami.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-06 07:56:01
Autor: Obsrywator
MON wie, kto zniszczy³ meldunki zwi±zane z katastrof± smoleñsk±

U¿ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:d3f1b3d2-8d47-478e-8b3c-d932a6e2705egooglegroups.com...
W dniu pi±tek, 5 lutego 2016 12:03:29 UTC+1 u¿ytkownik zene...@gmail.com napisa³:
http://niezalezna.pl/75869-mon-wie-kto-zniszczyl-meldunki-zwiazane-z-katastrofa-smolenska

Pan Antoni sie juz tym zajmie.

Wyra¼ny trop prowadzi do Araba.

Data: 2016-02-06 08:10:36
Autor: A. Filip
MON wie, kto zniszczył meldunki związane z katastrofą smoleńską
"Obsrywator" <lord@donek.ru> pisze:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
W dniu piątek, 5 lutego 2016 12:03:29 UTC+1 użytkownik
zene...@gmail.com napisał:
http://niezalezna.pl/75869-mon-wie-kto-zniszczyl-meldunki-zwiazane-z-katastrofa-smolenska

Pan Antoni sie juz tym zajmie.

Wyraźny trop prowadzi do Araba.

A kto to zeznał pod przysięgą z sankcją za składanie fałszywych zeznań
lub oświadczył publicznie pod groźbą cywilnego procesu za zniesławienie?

Ja jestem przekonany że rządów PO da się "czepnąć" bez naciągania.
Ty chcesz mi udowodnić że wszystko na co "PiSland" stać to pomówienia na
poziomie niemal plotek z magla?  Aż tak marne "dowody" ma nieÅ›wiÄ™ty Antoni?

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Gdy kwiecień chmurny, a maj z wiatrami - dobry rok przed nami.

Data: 2016-02-06 02:35:25
Autor: A. Filip
MON wie, kto zniszczył meldunki związane z katastrofą smoleńską (ale "dlaczegoś" nie powie)
zenek5534@gmail.com pisze:
http://niezalezna.pl/75869-mon-wie-kto-zniszczyl-meldunki-zwiazane-z-katastrofa-smolenska

A wiesz co przeważnie znaczy "wiem ale nie powiem"?

Jak do kurwy nędzy mamy to traktować poważnie to niech osoby rzucające
publicznie takie poważne zarzuty zachowują się poważnie _i konsekwentnie_.
Niech siÄ™ wystawiajÄ… na konsekwencje _karne_ "frywolnego" formalnego
zgłaszania zawiadomień o przestępstwie do prokuratury.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Światło wiedzy silniejsze jest od słońc: noc go nie zaćmi, chmura nie

MON wie, kto zniszczy³ meldunki zwi±zane z katastrof± smoleñsk±