MON wie, kto zniszczył meldunki zwi±zane z katastrof± smoleńsk±

Data: 2016-02-05 13:18:09
Autor: Marek
MON wie, kto zniszczył meldunki zwi±zane z katastrof± smoleńsk±
W dniu pi±tek, 5 lutego 2016 12:03:29 UTC+1 użytkownik zene...@gmail.com napisał:
http://niezalezna.pl/75869-mon-wie-kto-zniszczyl-meldunki-zwiazane-z-katastrofa-smolenska

Pan Antoni sie juz tym zajmie.

Data: 2016-02-06 02:09:56
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 22:18 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

W dniu pi±tek, 5 lutego 2016 12:03:29 UTC+1 użytkownik zene...@gmail.com  napisał:
http://niezalezna.pl/75869-mon-wie-kto-zniszczyl-meldunki-zwiazane-z-katastrofa-smolenska

Pan Antoni sie juz tym zajmie.

Wyniki będ± jak z pękaj±cymi parówkami.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-06 07:56:01
Autor: Obsrywator
MON wie, kto zniszczył meldunki zwi±zane z katastrof± smoleńsk±

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d3f1b3d2-8d47-478e-8b3c-d932a6e2705egooglegroups.com...
W dniu pi±tek, 5 lutego 2016 12:03:29 UTC+1 użytkownik zene...@gmail.com napisał:
http://niezalezna.pl/75869-mon-wie-kto-zniszczyl-meldunki-zwiazane-z-katastrofa-smolenska

Pan Antoni sie juz tym zajmie.

WyraĽny trop prowadzi do Araba.

Data: 2016-02-06 08:10:36
Autor: A. Filip
MON wie, kto zniszczył meldunki związane z katastrofą smoleńską
"Obsrywator" <lord@donek.ru> pisze:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
W dniu piÄ…tek, 5 lutego 2016 12:03:29 UTC+1 uĹĽytkownik
zene...@gmail.com napisał:
http://niezalezna.pl/75869-mon-wie-kto-zniszczyl-meldunki-zwiazane-z-katastrofa-smolenska

Pan Antoni sie juz tym zajmie.

WyraĹşny trop prowadzi do Araba.

A kto to zeznał pod przysięgą z sankcją za składanie fałszywych zeznań
lub oświadczył publicznie pod groźbą cywilnego procesu za zniesławienie?

Ja jestem przekonany że rządów PO da się "czepnąć" bez naciągania.
Ty chcesz mi udowodnić że wszystko na co "PiSland" stać to pomówienia na
poziomie niemal plotek z magla?  AĹĽ tak marne "dowody" ma nieĹ›wiÄ™ty Antoni?

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Gdy kwiecień chmurny, a maj z wiatrami - dobry rok przed nami.

MON wie, kto zniszczył meldunki zwi±zane z katastrof± smoleńsk±