MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?

Data: 2010-10-03 13:11:49
Autor: fReLuZ
MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?
Czy taki samochod do sprzedania za okolo 4000 PLN?

http://allegro.pl/show_item.php?item=1251161423

bo jakos sie z nim bujam i bujam.....

handlarze daja 3000 PLN... i jak niektorzy mowia, ze musza zarobic przynajmniej 2000

opychac za te 3000, czy czekac na kupca poza handlarzem?

Data: 2010-10-03 12:28:44
Autor: to
MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?
begin fReLuZ
opychac za te 3000, czy czekac na kupca poza handlarzem?

Proponuję:

- Umyć samochód do zdjęć
- Nie eksponować tak bardzo defektów, wiadomo, że prawie każde Mondeo z tego rocznika je ma, ale u Ciebie zajmują połowę ujęć
- Dodać zdjęcie gdzie widać fotel kierowcy

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-03 14:52:24
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?
W dniu 2010-10-03 14:28, to pisze:
begin fReLuZ

opychac za te 3000, czy czekac na kupca poza handlarzem?

Proponuję:

- Umyć samochód do zdjęć
Do tego 1-2 godzinki na wypolerowanie pastą Tempo.
Wyczyszczenie dywaników wewnątrz + spryskanie wnętrza Plak-iem.
Zdjęcia robić w pełnym słońcu - aby przyciągały wzrok odblaski...
- Nie eksponować tak bardzo defektów, wiadomo, że prawie każde Mondeo z
tego rocznika je ma, ale u Ciebie zajmują połowę ujęć
:( - zbyt uczciwe postawienie sprawy.
- Dodać zdjęcie gdzie widać fotel kierowcy
I do tego wnętrze bagażnika - to co jest jest zbyt ciemne :( - może z lampą?

Niestety - oferta wygląda jak z mobile.de, czy ebay.uk a nie z kraju, gdzie podstawowym narzędziem handlarza jest photoshop, korektor liczników i motordoktor.

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2010-10-03 13:26:50
Autor: Marcin Jan
W dniu 2010-10-03 13:11, fReLuZ pisze:
[...]

imho 3000 kafle to trochę mało. Ja opyliłem latem br brave 95 r 1.8 benzyna bez lpg, klima, progi do zrobienia. za 3.500. Sprzedawała się 3 miesiące. Więc jeśli Cię nie pili to czekaj. Sprzedałem nie handlarzowi.
Pozdrawiam MB

Data: 2010-10-03 15:54:10
Autor: P_ablo
Użytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisał w wiadomości news:i89odg$5h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ogloszenie przedstawia (glownie zdjecia) ten samochod tak jakbys nie chcial go sprzedac... Przynajmniej na zdjeciach musi byc czysty i spolerowany, glebsze rysy zamalowac kredka, odpadajaca rdze wyczyscic i przynajmniej pedzlem pod kolor "zaciapac". Takie staruszki niestety wymagaja troche zabawy przez niektorych zwanej picowaniem...

--
Picasso

Data: 2010-10-03 20:38:47
Autor: Sylwester Łazar
MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?
W latach osiemdziesiątych stosowałem taką prostą metodę na sprawdzenie czy
licznik nie był cofany:
Jeżeli cyfry na liczniku (poza ostatnią) sa lekko przesunięte w górę i w dół
to przyjmowałem, że cofany.
To jest sztandarowy przykład:
http://hmotoryzacji.sisco.pl/ford/42.jpg
W liczniku który kręcił w jedną stronę cyfry nie mają prawa
być nawet lekko poprzestawiane.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematĂłw
i projektowania PCB

Data: 2010-10-03 21:08:46
Autor: jerzu
MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?
On Sun, 3 Oct 2010 20:38:47 +0200, Sylwester Łazar <info@alpro.pl>
wrote:

To jest sztandarowy przykład:
http://hmotoryzacji.sisco.pl/ford/42.jpg

http://jerzu.waw.pl/trash/transit_200000.jpg - tu też był
przestawiany?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-04 08:52:21
Autor: Sylwester Łazar
MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?
http://jerzu.waw.pl/trash/transit_200000.jpg - tu też był
przestawiany?
Nie wydaje mi się.
Wszystkie są w linii prostej.
S.

Data: 2010-10-03 21:09:14
Autor: MadMan
Dnia Sun, 3 Oct 2010 20:38:47 +0200, Sylwester Łazar napisał(a):

W liczniku który kręcił w jedną stronę cyfry nie mają prawa
być nawet lekko poprzestawiane.

Gdyż?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-04 08:56:28
Autor: Sylwester Łazar
MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?
Gdyż?
Przy ciągłej jeździe luzy są kasowane zawsze w tą samą stronę.
Jeżeli licznik był cofany luzy są kasowane w dół.
Jeżeli pojazd przejedzie już parę kilometrów - luzy każdej cyfry są znów
kasowane w górę.
Powoduje to widoczne różnice na wskazaniach.
Chodzi o to, że przy cofanym liczniku niektóre cyfry są lekko przesunięte w
górę - inne w dół.
Każdy, kto choć raz rozebrał i widział jak to jest zbudowane - nie powinien
mieć wątpliwości.
S.

Data: 2010-10-04 09:00:38
Autor: MadMan
Dnia Mon, 4 Oct 2010 08:56:28 +0200, Sylwester Łazar napisał(a):

[...]

OK, dzięki za wyjaśnienie. Tak sobie pomyślałem analogicznie o liczniku
w magnetofonie szpulowym, w którym cyferki były zdaje się jedne wyżej
drugie niżej, no ale skojarzyłem że ten licznik się przecież kasowało
przyciskiem :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-03 23:58:32
Autor: BearBag
On 3 Paź, 20:38, Sylwester Łazar <i...@alpro.pl> wrote:
[...]

Ogólnie w skrócie to bzdury piszesz.
Cyfry mogą mieć odchyłki w każdą stronę, nawet pierwsza od lewej która
najrzadziej zmienia położenie może mieć bardzo duże przesunięcie
wzgledem pozostałych. Licznik najmniejsze odchyłki ma gdy wskazuje 555
555 5. Wtedy mozna by żądać od niego żeby był idealnie równy, W innych
przypadkach nie ma to sensu zbyt dużego, szczegolnie jak kreci sie od
kilku i więcej lat. Czasem cyfra nie wskakuje do końca przy zmianie
stanu, czasem gdy zbliża się  już następne wskazanie cyfra pomału
przesuwa się na następną pozycje. To nie jest licznik cyfrowy gdy
wskazanie zmienia się automatycznie i niestopniowo.

Data: 2010-10-04 09:18:01
Autor: Sylwester Łazar
MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?
wzgledem pozostałych. Licznik najmniejsze odchyłki ma gdy wskazuje 555
555 5. Wtedy mozna by żądać od niego żeby był idealnie równy, W innych
Dla mnie to liczą się fakty, a nie opinie.
Powiedziałem, jak sprawdzałem i tyle.
Są 2 grupy ludzi, jeżeli stają przed dylematem, czy licznik był cofany,
bo ma przestawione cyfry - każda w inna stronę:
1) tacy co kupuja ten wóz,
2) tacy co go nie kupią.

Każdy musi podjąć własną decyzję.
Może się okazać, że licznik co prawda był cofany, ale tylko z 320 000 km na
190 000 km,
a silnik ok, bo był szlif wszystkich cylindrów, nowa głowica z wałkiem
rozrządu
i do tego przykręcona dynamometrem według właściwej kolejności przez
pedanta.
Wtedy nie ma co się przejmować cyferkami :-)
S.

Data: 2010-10-03 22:00:33
Autor: huri_khan
Dnia Sun, 03 Oct 2010 13:11:49 +0200, fReLuZ napisał(a):

opychac za te 3000, czy czekac na kupca poza handlarzem?

Czekaj na kupca, chyba że potrzebujesz szybko gotówki. Ja sprzedałem Astrę z podpisu w ciągu 2 dni od wystawienia ogłoszenia. Najpierw pojechałem na giełdę i do paru komisów zobaczyć ceny z tego
rocznika, rozpiętość była od 9 do 13 tyś, ja wystawiłem i sprzedałem za 12
tyś. nawet bez targowania.
Handlarz którego się pytałem za ile kupi jak słyszał, że chcę 11 tyś to
mówił że nawet się nie będzie targował bo ja nie zejde na tyle żeby on
zarobił. Natomiast było paru maruderów, którzy przychodzili z linijkami, miernikami
lakieru i oferowali śmieszne kwoty. Na słowa "mogę dać 8-9 tyś" zamykałem
samochód, mówiłem życzę miłego dnia i obracałem się na pięcie nie zwracjąc
uwagi na dalsze komentarze i wołania, udawałem się do domu. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-10-03 23:40:32
Autor: J.F.
On Sun, 03 Oct 2010 13:11:49 +0200,  fReLuZ wrote:
Czy taki samochod do sprzedania za okolo 4000 PLN?
http://allegro.pl/show_item.php?item=1251161423
bo jakos sie z nim bujam i bujam.....

Trudno powiedziec .. w styczniu on juz bedzie 13 letni, ale moze
przybedzie zlamasow :-P

Tylko ja bym go w innej kategorii - miedzy gips, kule i wozki
inwalidzkie :-P

J.

Data: 2010-10-04 08:15:19
Autor: Rafał
W dniu 03.10.2010 13:11, fReLuZ pisze:
[...]

Co prawda 3 lata temu, ale za to fiesta, rocznik - 91 poszła za 3000zł. Po prostu przykleiłem kartkę że sprzedam i nie wjechałem na noc do garażu, następnego dnia już były klient z gotówką.

Data: 2010-10-04 10:25:39
Autor: Agent
[...]

Ojciec opylił niedawno Astrę 1 96 rok 1.4 ,golas kompletny (nawet bez wspomagania i centralnego) za 4200 zł

MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?