MONDEO MK1 1,6 16V - dusi się i szarpie

Data: 2011-07-01 13:05:56
Autor: --=olo=--
MONDEO MK1 1,6 16V - dusi się i szarpie
Witam
Po zmianie uszczelki pod głowic± i rozrz±du silnik zacz±ł nierówno pracować - przeczytałem w±tki na forum forda, posprawdzane, komputer nie pokazuje żadnych błędów i nic nie pomogło - nawet wypróbowane 3 różne przepływki, przy odł±czaniu nic się nie zmienia w pracy silnika, ma kto¶ jakie¶ do¶wiadczenie w tym temcie? Jestem z okolic Lublina.

-- =olo=--

Data: 2011-07-01 11:38:18
Autor: to
MONDEO MK1 1,6 16V - dusi się i szarpie
begin -- =olo=--
Po zmianie uszczelki pod głowicą i rozrządu silnik zaczął nierówno
pracować - przeczytałem wątki na forum forda, posprawdzane, komputer nie
pokazuje żadnych błędów i nic nie pomogło - nawet wypróbowane 3 różne
przepływki, przy odłączaniu nic się nie zmienia w pracy silnika, ma ktoś
jakieś doświadczenie w tym temcie? Jestem z okolic Lublina.

Ĺąle ustawiony rozrzÄ…d?

Data: 2011-07-01 15:05:36
Autor: --=olo=--
MONDEO MK1 1,6 16V - dusi siÄ™ i szarpie

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4e0db1aa$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

tyle to i ja wiem poza tym sprawdzony - moĹĽe coĹ› lepszego?

MONDEO MK1 1,6 16V - dusi się i szarpie