MONDRE CHOPYIBABY...! WAZNE PYTANIE MOM, BOM PSEŁOCYŁ...!!!

Data: 2010-04-11 19:35:59
Autor: Polok_prawdziwy
MONDRE CHOPYIBABY...! WAZNE PYTANIE MOM, BOM PSEŁOCYŁ...!!!

cosik takom mocnom łokowitem prubowołem i jakosik takto psełocyłem...

Łostatniom wiadomość, wturom pamintom:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7752359,Europosel_PiS_uwolni_prezydenta__od_przykrego_dylematu__.html

Potem mom ino puste cluster namojim dyskutwardym...

Jakto właściwie z byłym Prezydemtem Jaruzelskim wysło - polecioł do Kytynia, ajak polecioł to zkim i cym, bo niewim...?

Data: 2010-04-11 19:55:20
Autor: awe
MONDRE CHOPYIBABY...! WAZNE PYTANIE MOM, BOM PSEŁOCYŁ...!!!
ty durniu czytac nie umiesz cepie ze zrozumieniem - co mnie nie dziwi, bo tak to jest jak sie robi dzieci po pijaku
"
na moskiewskie obchody 65. rocznicy zwycięstwa nad hitlerowskimi Niemcami. "
awe

Data: 2010-04-11 20:24:39
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:jtc997-ff8.ln1server.linuxfan.de...

[...]

Nie pytaj, bo ja już zjebkę dostałem na grupie :)
Jaruzelski miał lecieć do Moskwy a nie do Katynia.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-04-11 22:15:33
Autor: Polok_prawdziwy
Wiesiaczek wrote:

[...]

Aaaaa...!!!
- tegom był nieświadom...!

Ale wto bysiemtam rozeznoł wtych ich świntowaniu rocnic...

To Katyń, to ukońcenie II Wojny, to Bandera, to Sulidurności, to Spiegi Kuklińckie, to Pomniki NOJWINKSEGO CHOPA POLOKA-Papioza, t..., to..., to...

Jotam wspułcesnym światem zyjem, bismesami, łokowitkom, Marynami ite ich świntowania, tak ino, psypadkiem dostsegom...

PS - zrestom...
- jak winksość Polokuw...

MONDRE CHOPYIBABY...! WAZNE PYTANIE MOM, BOM PSEŁOCYŁ...!!!