MOPS kryteria dochodowe

Data: 2014-08-04 16:03:52
Autor: jeszjeza
MOPS kryteria dochodowe
Prosz臋 o porad臋, gdy偶 nie znalaz艂em nigdzie odpowiedzi na moje pytanie, jak MOPS policzy kryterium dochodowe w moim przypadku. Sytuacja tak si臋 u艂o偶y艂a, 偶e jestem obecnie osob膮 bezrobotn膮, bez 偶adnych 藕r贸de艂 dochodu i mimo 28 lat na karku, wci膮偶 mieszkam u rodzic贸w, w ich mieszkaniu w艂asno艣ciowych, rodzice s膮 na emeryturze. Jak wi臋c podzieli膰 doch贸d? Kryterium MOPS 456z艂 na osob臋 w gospodarstwie domowym, czy ja z rodzicami zostan臋 podliczony wsp贸lnie? W takim razie nie mam szans na 偶adn膮 pomoc z MOPS, gdy偶 mimo niskich emerytur rodzic贸w, to i tak spokojnie t臋 kwot臋 przekraczamy. A gdyby mnie osobno liczono, to m贸j aktualny doch贸d to 0z艂, wi臋c si臋 艂apie?
To co mam zrobi膰, sk膮d uzyska膰 ubezpieczenie zdrowotne i jak膮艣 pomoc? W Urz臋dzie Pracy mam chwilowo karencj臋.

Data: 2014-08-04 17:42:24
Autor: poszukiwacz
MOPS kryteria dochodowe
Zamelduj si臋 na pobyt sta艂y pod takim adresem gdzie nie s膮 zameldowane inne osoby i we藕 za艣wiadczeine z urzedu miasta/gminy 偶e pod tym adresem jeste艣 zameldowany na pobyt wy艂膮cznie ty sam jedyny (jakie偶 to smutne prawda?) i wtedy doch贸d 0/1 = 0.

MOPS kryteria dochodowe