Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   MOTO GRABER porada

MOTO GRABER porada

Data: 2017-01-23 14:34:06
Autor: niemiec141
MOTO GRABER porada
Witam! Czy znacie sprzedawcę z Ostrowi Mazowieckiej "moto graber" posiada parę fajnych motocykli w swojej ofercie ale nie wiem czy mozna zaufac temu sprzedawcy. dla przykładu oferty które mnie interesują :)

https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-daytona-675-r6-636-zx6-gsx-r-cbr-600-rr-ID6yDLYL.html https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-gsx-r-1000-k6-k7-35kw-a2-wydech-shark-transport-raty-r6-r1-zx6-zx10-rr-600-ID6yGykL.html https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-yzf-r6-a2-35kw-z-niemiec-transport-raty-r1-gsx-r-600-750-zx6-636-cbr-600rr-ID6yIK3b.html Proszę o szczera odpowiedź :)

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2017-01-24 17:07:11
Autor: Yorick
MOTO GRABER porada
Dnia 23 - 01 - 2017 (poniedziałek) o godzinie 15:34, niemiec141 napisał(a):
 
Czy znacie sprzedawcę z Ostrowi Mazowieckiej "moto graber" posiada parę fajnych motocykli w swojej ofercie ale nie wiem czy mozna zaufac temu sprzedawcy. dla przykładu oferty które mnie interesują :)

Sprzedawcy nie znam. Natomiast mam zastrzeżenia do ofert, które
podlinkowałeś. Sprzedawca oferuje R6-tkę i litrowego GSX-a, pisząc, że są
zdławione i mogą być używane przez kierowców z kategorią A2. Być może w
Niemczech jest to dopuszczalne, ale w Polsce na pewno nie. Zgodnie z naszym
prawem motocykl na kategorię A2 nie może być zdławiony więcej niż o 50%.
Zatem, jeżeli motocykl miał fabrycznie ponad 96 KM, to niezależnie od tego
co w nim zostało zrobione, nie można nim w Polsce jeździć legalnie z
kategorią A2. Kropka.

Może to drobiazg, ale rodzi się pytanie, czy sprzedawca tego nie wie (czyli
marnie się zna na branży motocyklowej), czy po prostu świadomie kłamie w
ogłoszeniu?  --
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2017-01-25 02:26:31
Autor: vikenty.yurievich
MOTO GRABER porada
On Tuesday, January 24, 2017 at 5:07:08 PM UTC+1, Yorick wrote:
Sprzedawcy nie znam. Natomiast mam zastrzeżenia do ofert, które
podlinkowałeś. Sprzedawca oferuje R6-tkę i litrowego GSX-a, pisząc, że są
zdławione i mogą być używane przez kierowców z kategorią A2. Być może w
Niemczech jest to dopuszczalne, ale w Polsce na pewno nie. Zgodnie z naszym
prawem motocykl na kategorię A2 nie może być zdławiony więcej niż o 50%.
Zatem, jeżeli motocykl miał fabrycznie ponad 96 KM, to niezależnie od tego
co w nim zostało zrobione, nie można nim w Polsce jeździć legalnie z
kategorią A2. Kropka.

Uważaj na bardzo ważny niuans w przepisach - jeżeli coś wyjeżdża z fabryki z mocą 35kW, i ma na to homologację, to znaczy że w myśl przepisów ani nie jest przerobione, ani nigdy nie było dławione z większej mocy. I wtedy przepis o dwukrotności mocy nie ma zastosowania - na A2 można jeździć nawet w Polsce.

--
J.

Data: 2017-01-25 16:27:24
Autor: rufin
MOTO GRABER porada
W dniu 17-01-24 o 17:07, Yorick pisze:
Może to drobiazg, ale rodzi się pytanie, czy sprzedawca tego nie wie (czyli
marnie się zna na branży motocyklowej), czy po prostu świadomie kłamie w
ogłoszeniu?

Moze troche OT, ale po obejrzeniu niedawno tego odcinka:
https://youtu.be/0PWUUdE-sxU,
mam wrażenie, ze chodzi o to drugie...

pzdr,
rufin

MOTO GRABER porada

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona