MOTOCYKL A2

Data: 2014-07-05 08:54:16
Autor: kamil900
MOTOCYKL A2
Jaki motocykl polecacie na A2 ważne żeby mieścił się w cenie 5500zł.
Zastanawiałem się nad Yamaha SZR600 i Suzuki gs500.
Poproszę o wasze o pinie i propozycje z góry dzięki za odpowiedź :)

Data: 2014-07-05 13:16:02
Autor: BUNIEK
MOTOCYKL A2
Jaki motocykl polecacie na A2 ważne żeby mieścił się w cenie 5500zł.
Zastanawiałem się nad Yamaha SZR600 i Suzuki gs500.
Poproszę o wasze o pinie i propozycje z góry dzięki za odpowiedź :)

Honda CBF 500 - musi być ograniczona i powinna się nadać.

Buniek

Data: 2014-07-05 16:56:11
Autor: Jacek
MOTOCYKL A2
W dniu 2014-07-05 10:54, kamil900 pisze:
Jaki motocykl polecacie na A2 ważne żeby mieścił się w cenie 5500zł.
Zastanawiałem się nad Yamaha SZR600 i Suzuki gs500.
Szukaj motocykla do 35 kW i do 0,2 kW/kg żeby miał tak w dokumentach.
Zakup moto o większej mocy o późniejsze przeróbki to minimum 1500 zł, więc nieopłacalne.
Do listy dopisz BMW F650 (niektóre wersje maja < 35 kW)
Aprilia Pegaso i Kawasaki KLE 500 też się łapią
Jacek

Data: 2014-07-06 11:50:10
Autor: kamil900
MOTOCYKL A2
Jacek napisal

[...]
   Szukam raczej kół odlewanych z  aluminium (mam zł przeżycia z szprycami romet ogar 900).
Dzięki za odpowiedzi a przepraszam też za błąd poprawna nazwa to Yamaha SZR 660
Kamil900

Data: 2014-07-08 00:19:43
Autor: Tmek
MOTOCYKL A2

Użytkownik "kamil900" <kamil90030@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości news:a8a0d930c659ab7023772f8300235d64$1grupy.scigacz.pl...
Szukam raczej kół odlewanych z  aluminium (mam zł przeżycia z szprycami romet ogar 900).
Dzięki za odpowiedzi a przepraszam też za błąd poprawna nazwa to Yamaha SZR 660

No dobrze, tylko wez pod uwage, ze japonczyk to nie chinczyk.
Wiec patrzac z perspektywy japonskiego zelaza, Twoje przezycia ze szprychami w tym momencie sa jakims totalnym kosmosem, o orbicie porownywalnej z niczym.

Normalne japonskie kolo ze szprychami czy bez dziala i kierowanie sie chinskimi uprzedzenialmi nie ma tu sensu.

Tmek

Data: 2014-07-12 13:52:04
Autor: Hinek
MOTOCYKL A2
Użytkownik "Jacek"  napisał

Do listy dopisz BMW F650 (niektóre wersje maja < 35 kW)

Wszystkie. Rotax miał 48KM albo po zdławieniu 27KM.

--
Hinek

MOTOCYKL A2