Data: 2011-04-13 21:52:34 | |
Autor: andrzeju | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Witam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy razy :
- pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, super serwis który bez książek serwisu nie daje sobie rady- powiedzialem sobie ok. zdarza się, - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt. czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80 zł. - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą 260 zł!!!!!!!! mówie ok zdarza się... -trzeci raz chciałem zamówić crash pady do b-kinga dzwonie 2 04.2011 "tak spoko kilka dni i są na miejscu", 4.04 2011 jestem w salonie "motorista" zamawiam, w środę 6.04.2011 nie mogą się dowiedzieć w Womet Tech czy pasują, do soboty 9.04.2011 brak odzewu , robię aferę, obiecują że oddzwonią, w poniedziałek nie zdążyłem odebrać tel. oddzwaniam 3 razy zero kontaktu. Dzwonię do Wometu w 3 minuty się dowiedziałem które pasują itp. , dowiedziałem się też że firma motorista nie płaci Womet- techowi za towar wzięty w roku 2010(!). 12.04.2011 ostatnia moja wizyta w "motoriście" zamówiłem z wometa dziś tj 13.04.2011 towar dostarczony i zamontowany na sprzęcie... Dawałem im trzy razy szanse bez rezultatu, szczerze nie polecam, w razie wątpliwości lub działań "motoristy" szczerze służe pomocą, w razie czego e-mail -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-04-14 03:24:12 | |
Autor: marider | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow? To az takie trudne jest? O_o Pytam, bo nie wiem.
Rozumiem ze do 3 razy sztuka tj. nie ma sie czasu/umiejetnosci/podstawowych kluczy a za duzo $ ;) Serwis, to serwis, swoje zarobic musi :) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-04-14 06:52:10 | |
Autor: Tytus | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Siemka
*** "marider" Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow? To az takie trudne jest? O_o Pytam, bo nie wiem. Ty a co wspolnego ma umiejetnosc naprawy moto przez wlasciciela z nieterminowoscia i niesolidnoscia warsztatu??? A ze kolega poruszyl temat tabu to inna sprawa bo przeciez nie on pierwszy ma z Motorista problemy. Ale inni pochlipuja w katach bo przeciez to "znajomy" serwis wiec nie wypada sie skarzyc :) -- Tytus żółta motorynka i malagutek |
|
Data: 2011-04-14 10:29:20 | |
Autor: marider | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
W dniu 2011-04-14 06:52, Tytus pisze:
Ty a co wspolnego ma umiejetnosc naprawy moto przez wlasciciela z Dla mnie sztuczny problem. Ale jesli tak podchodza do klientow lecac w kulki z terminami, to w koncu beda serwisowac tylko swoje motocykle o ile nie natrafia na problem, ktory ich przerosnie ;) A ze kolega poruszyl temat tabu to inna sprawa bo przeciez nie on A to nie wiedzialem, nie sledze watkow gdzie ktory jaki warsztat jest "be" a ktory wynoszony pod niebiosa. Ale inni pochlipuja w katach bo przeciez to "znajomy" serwis wiec nie Luzna uwage puscilem tylko- wymiana swiec w R1 az taka trudna nie jest i w godzine na spokojnie sie z tym wyrobisz nawet z fabrycznym zestawem kluczy - o ile sa bo w Polsce dziwnym trafem takie rzeczy czesto "gina", to samo olej czy crashpady (w mojej obecnej R1 montaz YEC'ow zajal mniej niz 20 minut) :) Natomiast do Motoristy nic nie mam, ani znajomi ani ich usprawiedliwiam bo nic mi do gosci. Sam serwisuje sie w Bialymstoku od jakichs hmmm 12lat w 1 warsztacie i nie mam najmniejszych powodow do narzekan - gosc solidny, pasjonat i 100% sprawdzony we wszystkim czego sie dotknie a jak slyszalem "dobry mechanik, to skarb" :) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-04-14 20:57:18 | |
Autor: Don Pedro | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
W dniu 2011-04-14 10:29, marider pisze:
Luzna uwage puscilem tylko- wymiana swiec w R1 az taka trudna nie jest i Wydaje mi siÄ, Ĺźe VZR znacznie róşni siÄ od R!, wiÄc nie generalizuj, bo np. w takiej VFR 800 do montaĹźu crashpadĂłw trzeba podziurawiÄ albo zmieniÄ zbiornik wyrĂłwnawczy plynu chĹodniczego (nie mĂłwiÄ c o owiewkach). Z kolei w takim VN2000 wymiana Ĺwiec to masakra, jak ktoĹ nie wie, jak rozpiÄ Ä elektronikÄ albo nie ma specjalnego klucza, bo podejĹcie jest wredne. Wiesz, w MZ teĹź Ĺatwo zmieniÄ ĹwiecÄ, ale to nic nie mĂłwi o innych motocyklach. usprawiedliwiam bo nic mi do gosci. Sam serwisuje sie w Bialymstoku od W takim razie podaj namiary, pewnie inni 'tambylcy' chÄtnie skorzystajÄ . Pozdr DP |
|
Data: 2011-04-15 07:27:49 | |
Autor: Marcin GardeĹa | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
UĹźytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisaĹ w wiadomoĹci
Wydaje mi siÄ, Ĺźe VZR znacznie róşni siÄ od R!, wiÄc nie A wVFR trzeba opuszczaÄ chĹodnicÄ oleju, o! -- Diobeu VFR 800 '01 GT: Diobeu PL |
|
Data: 2011-04-15 11:12:41 | |
Autor: Jasio | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Użytkownik "Marcin Gardeła" napisała w wiadomości news:io8l0r$8j9$1inews.gazeta.pl...
A wVFR trzeba opuszczać chłodnicę oleju, o! I najlepiej mieć dłonie 11-letniego Japończyka. -- Jasio etz vfr |
|
Data: 2011-04-15 07:23:15 | |
Autor: Tytus | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Siemka
"Jasio" I najlepiej mie d onie 11-letniego Japo czyka. 11 letniego japonskiego ginekologa prosze pana... T. |
|
Data: 2011-04-14 21:55:35 | |
Autor: andrzeju | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
maridernapisal
W dniu 2011-04-14 06:52, Tytus pisze: Dla mnie sztuczny problem. Ale jesli tak podchodza do klientow lecac w A ze kolega poruszyl temat tabu to inna sprawa bo przeciez nie on A to nie wiedzialem, nie sledze watkow gdzie ktory jaki warsztat jest Ale inni pochlipuja w katach bo przeciez to "znajomy" serwis wiec nie Luzna uwage puscilem tylko- wymiana swiec w R1 az taka trudna nie jest i Pzdr To po co ci mechanik skoro wszystko sam robisz, poza tym najpierw przeczytaj crashe ZAMÓWIŁEM u nich a nie montowałem. Co do świec i oleju, jak brakuje czasu to tak zlecam tą robotę warsztatom... -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-04-14 13:03:29 | |
Autor: Iguan007 | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
"marider" <marider_CUT_@go2.pl> wrote in message news:io5ibr$qlq$1news.net.icm.edu.pl... Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow? To az takie trudne jest? O_o Pytam, bo nie wiem. Akurat wymiana swiec w sportowym motocyklu naprawde potrafi byc upierdliwa. Tez sie sam za to sam nie biore, za duzo kombinacji. Nie to ze sie nie da, ale w godzine tego nie zrobisz. Pozdrawiam, Iguan -- -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- |
|
Data: 2011-04-16 19:44:46 | |
Autor: Piotr May | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
W dniu 2011-04-14 03:24, marider pisze:
Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow? a co to ma do watku ? moze po prostu mu sie nie chce ? -- piomay www.piomay.riders.pl |
|
Data: 2011-05-02 20:26:25 | |
Autor: CUT_INZ | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
W dniu 14-04-2011 03:24, marider pisze:
Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow? Wiesz nie każdy chce się babrać w oleju dla zabawy. Niektórych stać na taki "luksus" jak usługi. |
|
Data: 2011-04-14 11:18:16 | |
Autor: de Fresz | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
On 2011-04-13 23:52:34 +0200, andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> said:
- pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, Jak to zmierzyłeś? - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt. czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80 zł. - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą 260 zł!!!!!!!! Jeśli cena obejmowała świece i były to jakieś Irydówki (bo takie chce serwisówka), to cena względnie normalna. Ktoś kto podawał cenę albo nie uwzględnił samych świec i podał koszt samej robocizny, albo założył że idą tam zwykłe (ale to coś za tanio by wychodziło). -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-04-14 09:22:12 | |
Autor: AZ | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
On 2011-04-14, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote:
On 2011-04-13 23:52:34 +0200, andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> said:Moze spuscil do wymaganego poziomu i zobaczyl ile? Chlopak sobie z palca nie wyssal tego oleju bo akurat mialem podobnie - jak chcesz wiedziec wiecej to uderz na priv. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-04-14 11:51:59 | |
Autor: Tytus | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Siemka
*** "AZ" Chlopak sobie z palca nie wyssal tego oleju bo akurat mialem podobnie - jak chcesz wiedziec Tylko za duzo oleju bylo??? Slyszalem ze cos wiecej??? Ale to tajemnica ....ciiiiii. -- Tytus şóĹta motorynka i malagutek |
|
Data: 2011-04-14 14:07:04 | |
Autor: ZBYSZEK | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
|
|
Data: 2011-04-14 12:54:20 | |
Autor: J_K_K | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci news:io6ec4$hvu$1node2.news.atman.pl... Moze spuscil do wymaganego poziomu i zobaczyl ile? Chlopak sobie z palca Wychodzi na to, Ĺźe czÄsta przypadĹoĹÄ i jak siÄ samemu nie dopilnuje ... Pzdr JKK |
|
Data: 2011-04-14 21:51:37 | |
Autor: andrzeju | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
de Fresznapisal
On 2011-04-13 23:52:34 +0200, andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl>said: - pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, Jak to zmierzyłeś? - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt. Jeśli cena obejmowała świece i były to jakieś Irydówki (bo takie chce Po pierwsze jak zmierzyłem, w VZR jest bagnet na korku, a poza tym wchodzą 4 litry dałem 5l poprosiłem żeby zalali 100ml. mniej bo przy Power Commanderze wyrzuca, i dostałem zwrot 100ml... Poza tym resztę musiałem odessać... Po drugie cena za R1 obejmowała tylko robociznę!!! świece miałem swoje. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-04-15 07:31:46 | |
Autor: Tytus | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Siemka
*** andrzeju - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt czyli 80 zł po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą 260 zł!!!!!!!! aj tam aj tam - taka mala pomylka zaszla :) bo nie wierze ze mogla to byc klasyczna warsztatowa zagrywka z klientem ktory zawraca 4 litery bzdetami wtedy kiedy jest na oku robota za solidna kaske a ja narzekalem ze mnie na 300 skasowali w ASO za regulacje zaworow w Zoltym... i zrobili to zgodnie z procedura - czyli rozebrali zolte do ramy a i tak okazalo sie ze nic regulowac nie trzeba :):):) T |
|
Data: 2011-04-15 15:20:27 | |
Autor: doktorski | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
On 15 Kwi, 16:31, Tytus <vtr10...@o2.pl> wrote:
i zrobili to zgodnie z procedura - czyli rozebrali zolte do ramy a iTylko sie cieszyc. Jakby Ci plytki doliczyli to dopiero bylaby cena... Wiem, bo kiedys mi serwis doliczyl... w PanEuro. A wracajac do watku: po pierwsze chcialbym uslyszec druga strone sporu. Po drugie nikt swiety nie jest i cos moglo pojsc nie tak. Za to najbardziej dziwi mnie ten olej co go PC wyrzuca. Czy wontkotfurca moglby mi przyblizyc teorie tego zjawiska? pzdr, dr 14/525 a K1200S Sprzedam |
|
Data: 2011-04-16 10:20:20 | |
Autor: MichaĹ V-R | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
W dniu 2011-04-16 00:20, doktorski pisze:
Za to najbardziej dziwi mnie ten olej co go PC wyrzuca. Czy Jest to bardzo proste, za pomoca PC, silnik dostaje takiego palera, ze cisnienie w skrzyni korbowej drastycznie wzrasta, nawet kilkukrotnie. Zauwaz, ze jak dluzej jezdzace moto na PC maja szersze silniki bo dekle az puchna od tego cisnienia - Efekt lodzi podwodnej, ale w druga strone :-D -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Ĺźyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2011-04-18 21:25:15 | |
Autor: Przemysław Budnicki | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Witam, Jako wywołany do tablicy chciałbym odpowiedzieć na Pana list, szczególnie, że
jest w nim wiele emocji. Mam nadzieję, że nie wszystkim tym emocjom jesteśmy winni my.... Zaczynając... Proszę wybaczyć brak kontaktu w sprawie crashpadów. W sezonie niestety, każdemu może zdażuć się pomyłka, lub błędne odznaczenie zamówienia klienta. Czy jednak można to nazwać oszustwem..... Niemniej proszę nam wybaczyć brak realizacji zamówienia, efekt pracy po 10-12 godzin w sezonie czasem przynosi niezamierzone skutki. Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR, ponieważ było to jeśli dobrze sprawdziłem 2 lata temu. Żałuje, że nie mogliśmy tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić. Posądzanie naszego serwisu, podobnie jak wiekszości dobrych ASO o brak umiejętności spojrzenia do książki serwisowej i lanie oleju na oko wydaje mi się jednak mocno na wyrost... szczególnie kiedy patrzę na ilość certyfikatów ze szkoleń naszych mechaników..... Odności wymiany świec w Pana YZF R-1, chciałbym wyrazić ubolwanie jeżeli poczuł się Pan oszukany. Ciężko nam byłoby przypomnieć sobie rozmowę z Panem z sierpnia zeszłego roku, więc nie umiem odpowiedzieć, kto i w jakiej formie informował Pana o koszcie usługi, choć cena 80zl za tą usługę wydaje mi się bardzo niedoszacowana. Czy nie było np. tak że telefon odebrał np. sprzedawca akcesoriów i starając się w dobrej wierze pomóc podał średnią cenę z cennika... Nie wiem, ale nie wyobrażam sobie sytuacji kiedy ustala Pan cenę z doradcą serwisowym, po czym bez zająknięcia płaci trzy razy tyle. W tym wątku przecież widać, że umie Pan upomnieć się o swoje... Proszę jednak o wybaczenie jeżeli poczuł się Pan zdeinformowany. Chciałbym podkreślić, że dokładamy starań, żeby nasze ceny i sposób pracy były dla naszych klientów jasne i przejrzyste, jest to jednym z powodów dla których nasz cennik zamieszczony jest na stronie http://www.motorista.pl/serwis-cennik Co więcej nasi klienci mają dostęp do historii swoich zleceń przez internet http://www.motorista.pl/serwis-online, gdzie ze szczegółami widzą zakres przeprowadzanych prac i ich cenę. Nie dotarłem do Pan zlecenia jednak sprawdziłem zlecenia do podobnego motocykla Yamahy YZF-R1 – Przegląd po 20000km Potrzebne części: KN Filtr powietrza Lamdport YTZ10-S Przerywacz LED typ Honda HF303 Castrol olej 10W50 Power Racing Castrol płyn hamulcowy DOT4 NGK CR9EK Standardowe czynności serwisowe: Akumulator - kontrola, czyszczenie, uzupełnienie 0.00 Boczna podstawka - czyszczenie, smarowanie 0.00 Centralna podstawka - czyszczenie, smarowanie 0.00 Ciśnienie powietrza koło przednie - kontrola, uzupełnienie 0.00 Ciśnienie powietrza koło tylne - kontrola, uzupełnienie 0.00 Dźwignia hamulca przedniego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja 0.00 Dźwignia hamulca tylnego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja 0.00 Dźwignia sprzęgła - czyszczenie, smarowanie, regulacja 0.00 Filtr oleju - czyszczenie lub wymiana 0.00 Filtr powietrza - czyszczenie lub wymiana 0.00 Klocki hamulcowe przedniego koła - kontrola 0.00 Klocki/szczęki hamulcowe tylnego koła - kontrola 0.00 Linka gazu - smarowania, regulacja 0.00 Linka hamulca tylnego koła - smarowania, regulacja 0.00 Linka sprzęgła - kontrola, smarowanie, regulacja 0.00 Łożyska główki ramy - kontrola 0.00 Olej silnikowy - wymiana 0.00 Opona koło przednie - kontrola 0.00 Opona koło tylne - kontrola 0.00 Płyn hamulcowy przedniego koła - kontrola, uzupełnienie 0.00 Płyn hamulcowy tylnego koła - kontrola, uzupełnienie 0.00 Płyn w układzie chłodzącym - kontrola, uzupełnienie 0.00 Przełączniki elektryczne - kontrola, czyszczenie 0.00 Świece zapłonowe - kontrola, czyszczenie lub wymiana 0.00 Test drogowy/terenowy 0.00 Układ ładowania akumulatora - kontrola 0.00 Zacisk hamulcowy przedniego koła - czyszczenie, smarowanie 0.00 Zacisk hamulcowy tylnego koła - czyszczenie, smarowanie 0.00 Zestaw napędowy - kontrola, smarowanie, regulacja 0.00 Żarówki - kontrola 0.00 Inne czynności serwisowe: Montaż kierunkowskazów LED Montaż przekaźnika LED Motocykl gaśnie przy dużych prędkościach - weryfikacja, naprawa Sprawdzenie stanu spawanych owiewek, sprawdzić czy nie pusciły klejenia Sprawdzić czy można naprawić obrotomierz Klient zapłacił za robociżne 435 zł, a za części 851,99. Czy to dużo proszę ocenić samemu... Wracając jednak to tematu - jeżeli jednak poczuł się Pan oszukany lub urażony prosze o kontakt ze mną pod adresem Honda[at]motorista[kropka]pl, jestem przekonany, że uda nam się w jakiś sposób zrekompensować Pana złe odczucia. Jeżeli zdecyduje Pan inaczej, w pełni zrozumiem i pozosteni mi wierzyć, że przyjmie Pan moje szczere przeprosiny. Pozdrawiam Przemysław Budnicki współwłaściciel Motorista www.motorista.pl andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> napisał(a): Witam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy razy : -- |
|
Data: 2011-04-20 10:51:41 | |
Autor: AZ | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
On 2011-04-18, PrzemysĹaw Budnicki <asterix600.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:
A ja koledze wierze, dlatego ze laczy mnie taka sama historia jezeli chodzi o wasz serwis. Tlumaczenie, ze mechanicy ze wzgleu na ilosc szkolen i certyfikatow potrafia spojrzec do ksiazki serwisowej nie przekonuje mnie wcale bo calosc dziala sie na moich oczach i nie widzialem zeby mechanik patrzyl do ksiazki serwisowej. Po krotce: W ZZR sa dwie sruby spustowe oleju, moja uwaga o tym ze slyszalem ze sa dwie sruby spustowe zostala skwitowana tym ze napewno jest jedna a ze nie staram sie byc madrzejszy od mechanika nic wiecej nie mowilem, wiec olej zostal spuszczony jedna, nalane zostalo tyle ile pisalo na deklu bez patrzenia na stan na oczku. Na pytanie czemu jest powyzej max uslyszalem ze nowy filtr musi nasiaknac olejem, dalej nie chcialem sie wymadrzac a ze mi sie spieszylo do pracy to zaplacilem, podziekowalem i odjechalem a w domu nadmiar odessalem sam. Takie sytuacje skutecznie obnizaja zaufanie do serwisu, bo placac ciezkie pieniadze tlumacze sobie to tym, ze profesjonalizm, wiedza i doswiadczenie pracownikow jest wliczone w ta cene i moge byc pozniej spokojny ze to co chcialem zostalo wykonane dobrze, niestety na dwie wizyty u was dwa razy sie zawiodlem i za kazdym razem tlumaczone bylo to tak jak wyzej. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-04-24 22:19:41 | |
Autor: andrzeju | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Szanowny Panie Przemysławie:
Po pierwsze crash pady zamówiłem i po kilku dniach wpadłem zapytać jak wygląda sprawa zamówienia - Państwa pracownik nie wiedział czy do B-kinga potrzebny jest zestaw montażowy, po tygodniu nie dostałem odpowiedzi, po 8 dniach wpadłem do Państwa salonu kolejny raz (wcześniej przez tel w ciągu 5 minut dowiedziałem się że śruby montażowe są wliczone w zestaw, poza tym dowiedziałem się że WOMET-TECH nie otrzymał płatności za towar dostarczony w 2010r !!!!!!!!!!!!! nie wyśle Wam towatu-naturalnie- jeśli nie otrzyma zaległych płatności ) Państwa pracownik powiadomił mnie że zamówił już towar i "zamieszanie było na górze" Womet przysłał towar po 1 dniu i dorzucił to i owo żeby wysyłka wyszła gratis... Po drugie- wymiana świec w R1 jak pisałem 3 razy pytałem i tak za pierwszym nie mam świadka bo pytałem sam podczas odbierania VZRa, dwa kolejne mam świadka - odpowiedź 20 zł za świece czyli 80 zł za wymianę kompletu- znając cenę ASO okazja- więc przyprowadziłem moto, po 2 godzinach tel. od Was cena 260zł ... za usługę... (rozumiem że mechanik był w szoku co wymyśliła YAMAHA ale z tego co wiem w HONDZIE CBR1000 też jest gimnastyka ze świecami więc można się domyślić że inne supersporty nie dają się tak łatwo... Dobrze że nie była to R6 :) tym bardziej że pytanie było wyraźne R1 z roku 2006... I nie wymyślił tego sprzedawca akcesoriów tylko człowiek przyjmujący w ramach Waszej działalności moto na serwis(imienia nie wymienię) i jest możliwość konfrontacji i weryfikacji... w jakiej formie- ustna umowa... Nie zapłaciłem trzy razy tyle tylko przyjechałem zabrać moto z rąk "doświadczonych" fachowców... Co do trzeciego przypadku VZRa to przywiozłem swoje graty- olej filtry itp. i wyraźnie zaznaczyłem że ma być 100 ml, poniżej normy a nie 100 ml. ma zostać w 5 litrowym baniaku (jeżeli się nie mylę wchodzi 3900) tym bardziej że jest tam bagnet!!!!!!!!!!!!!! więc można sprawdzić. Nie jestem człowiekiem robiącym afery ale podejście do klienta w Państwa salonie jest porażające - i to w negatywnym sensie, chyba że chce się zakupić u Was motor... Prowadzę aktualnie 2 firmy i rozumiem że różnie bywa , z ludźmi itp. ale rozumie Pan chyba że 3 razy takie wpadki to dramat, nie nazywam niczego w swoim poście oszustwem!!!!!!!!! więc proszę nie zarzucać mi nic takiego, ostrzegam innych przed Wami bo rozumie Pan że mam powody. Serdecznie dziękuję za przeprosiny, i doceniam że na forum publicznym przyznajecie się do błędów choć nie z trudem... W razie wątpliwości służę uprzejmie szczegółami, nie podam kto z salonu, lub serwisu wpływa na tak złe doświadczenia ale służe pomocą aby Pana firma stawała się coraz lepszą na naszym rynku, nie chcę i nie potrzebuję jakiegokolwiek zadośćuczynienia. Małecki Wojciech stadnina_grodzisko@wp.pl Przemysław Budnickinapisal Witam, Jako wywołany do tablicy chciałbym odpowiedzieć na Pana list, szczególnie, że Zaczynając... Proszę wybaczyć brak kontaktu w sprawie crashpadów. W sezonie Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR,mogliśmy tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić. Odności wymiany świec w Pana YZF R-1, chciałbym wyrazić ubolwanie jeżeliz sierpnia zeszłego roku, więc nie umiem odpowiedzieć, kto i w jakiej formie Chciałbym podkreślić, że dokładamy starań, żeby nasze ceny i sposób pracybyły dla naszych klientów jasne i przejrzyste, jest to jednym z powodów dlaktórych nasz cennik zamieszczony jest na stroniehttp://www.motorista.pl/serwis-cennik Co więcej nasi klienci mają dostęp do historii swoich zleceń przez internet Nie dotarłem do Pan zlecenia jednak sprawdziłem zlecenia do podobnego Standardowe czynności serwisowe: Inne czynności serwisowe: Klient zapłacił za robociżne 435 zł, a za części 851,99. Czy to dużo proszę Wracając jednak to tematu - jeżeli jednak poczuł się Pan oszukany lub urażonysposób zrekompensować Pana złe odczucia. Jeżeli zdecyduje Pan inaczej, w pełni Pozdrawiam Witam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-04-26 20:50:37 | |
Autor: Grzybol | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Użytkownik "andrzeju" <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
wiadomości news:6622f22edef366238917014485480ae4$1grupy.scigacz.pl... swoim poście oszustwem!!!!!!!!! Nazywasz. I słusznie. Nie krępuj się. Trzeba pokazywać takie firmy. To nie tylko jawne oszustwo ale zwykłe chamstwo i złodziejstwo. Praktyka nagminna złodziei - ustalanie ceny przed robotą na względnie niską, a przy odbiorze żądanie 3 razy tyle. Za takie coś powinno się walić skurwysynów w ryj. Przeprosiny na publicznym forum to tylko gra w chuja - robienie z siebie miśka, itp. Fakt pozostaej faktem, że właściciel firmy jest oszustem, za co powinien siedzieć w pierdlu. Pracownicy w firmie walą klientów w rogi na polecenie właściciela. Cały plan jest misternie wytrenowany. Pierdolenie, że o niczym nie wie, to tylko gra w chuja. Żadnemu pracownikowi nie zależy na naciąganiu kosztów, bo on i ta zarobi tyle samo, czyli całe gówno. Co najwyżej może sobie ukraść parę rzeczy. Klient i tak wpłaca pieniądze w kasie, dostaje paragon, fakturę. Za całość gry w chuja w takich warsztatach odpowiada właściciel. I niech Pan tu nie pierdoli Panie Właścicielu o dobrej woli i pomyłkach!!!! To wszystko jest z premedytacją ukartowane. Co do certfikatów i doświadczenia mechaników: 1 na 100 zna się na rzeczy. Reszta to przeważnie małolaty lub siniaki, zarabiający tyle, że w dupie mają całą mechanikę. Czekają do końca roboty i do domu. Tłumaczenie że to ASO to tylko pusty śmiech - doświadczenia z tzw ASO mam takie jak wyżej. Tragedia, gra w chuja, brak podstawowej wiedzy u tzw przeszkolonych mechaników i złodziejstwo na każdym kroku. Zdecydowanie wolę naprawiać sprzęty u Pana Zenka w garażu niż w jakimkolwiek ASO. I nie pierdole tu głupot - to moje ponad 30 letnie doświadczenia z wszelokiego typu serwisami. I nie mówcie że to było za komuny - teraz jest tak samo, a może nawet gorzej... -- Grzybol |
|
Data: 2014-10-13 12:32:25 | |
Autor: pbek | |
MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON | |
Niestety dołącza do grona niezadowolonych! 2 lata temu skusiłem się na przegląd i serwis motocykla w ich serwisie - nie podpięli prawidłowo odpowietrzenia od zbiornika paliwa ani wężyka przelewowego - na stacji benzynowej paliwo zaczęło ciec na gorący silnik! W ramach przeprosin dowiedziałem się, że jakiś uczeń/praktykant składał mój motocykl i zaproponowano mi smar do łańcucha - którego tak na marginesie nigdy nie otrzymałem.
Tym razem - sprzedali mi złą kierownicę do mojego motocykla i nie chcą przyjąć jej z powrotem ani wymienić ponieważ nie zdążą jej zwrócić do dystrybutora w określonym terminie - bo księgowa jest na urlopie i nie ma kto tego zrobić! - To jakaś farsa chyba? Sam nie sprawdziłem w katalogu tylko zaufałem sprzedawcy, który "źle sprawdził i jest mu bardzo przykro". -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|