MOVA - jedna zasada! (propozycja)

Data: 2009-03-03 19:51:27
Autor: Edward Malinowy
MOVA - jedna zasada! (propozycja)
Witam serdecznie.

Zwracam siê do wszystkich którzy korzystaj± z kodów na darmowe minuty w
Carrefour Mova, które co jaki¶ czas wpadaj± na grupê, o to aby w przypadku
kiedy wykorzystaj± dany kod napisali stosown± (krótk±) informacje o tym
fakcie na grupie (odpowied¼ na post autora, który umie¶ci³ kodzik).

Sprawi to, ¿e przynajmniej bêdziemy mieli klarown± sytuacjê, który kod
zosta³ wykorzystany itp.

Liczê na zrozumienie szanownego grona.

PS. Je¿eli moja wiedza jest poprawna podobne propozycje by³y ju¿
przedstawiane na ³amach grupy - jednak jak widzê, dla niektórych napisanie
zwyk³ego s³owa dziêkujê po wykorzystaniu kodu to wysi³ek niebagatelny.... :(

Data: 2009-03-03 21:14:17
Autor: MarekM
MOVA - jedna zasada! (propozycja)
Edward Malinowy pisze:

Zwracam się do wszystkich którzy korzystają z kodów na darmowe minuty w
Carrefour Mova, które co jakiś czas wpadają na grupę, o to aby w przypadku
kiedy wykorzystają dany kod napisali stosowną (krótką) informacje o tym
fakcie na grupie (odpowiedź na post autora, który umieścił kodzik).

A ja proponuję, by przenieść się z tym prawie-że-spamem na grupę pl.misc.telefonia.gsm.gielda. To odpowiedniejsza grupa na tego typu "ogłoszenia", a grupa p.m.t.gsm powinna być grupą dyskusyjną a nie ogłoszeniową.

Marek

Data: 2009-03-03 21:19:02
Autor: Edward Malinowy
MOVA - jedna zasada! (propozycja)
"MarekM" news:gok277$2o2$1news.interia.pl

[...]

Też była taka propozycja i nic z tego nie wyszło... :(
Ja natomiast zaapeluję o wdrożenie w życie jeszcze jednego rozwiązania w
kwestii kodów Mova, które poprzednicy przedstawili na grupie jakiś czas
temu. Otóż założyć dla kodów JEDEN temat, w którym będą darczyńcy i
obdarowani wymieniać się korespondencją. Przynajmniej jakiś ład i porządek
by zapanował (chyba).

Co z tego wyniknie? Zapewne nic. Może przynajmniej ludzie będą się poczuwać
do tego aby "złożyć dziękczynienie" jak wykorzystają dany kod.

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-03 23:05:44
Autor: Anna R.
MOVA - jedna zasada! (propozycja)
ej Malinowy ty pazerniaku może juz bys zbastował i dał troche ludziom

siedzisz tylko przy kompie i kody tylko wbijasz nie masz co do roboty chłopie inni też chcą

pod każdym kodem wykorzystanym jesteś ty
- sprawdziłam
ile ty masz tam tych minut - powaliło cie

Data: 2009-03-03 23:14:23
Autor: Edward Malinowy
MOVA - jedna zasada! (propozycja)
"Anna R." news:goka43$4rp$1mx1.internetia.pl

ej Malinowy ty pazerniaku może juz bys zbastował i dał troche ludziom

Nie daję. Mój wyuczony i wykonywany zawód to nie prostytutka (męska/damska).

siedzisz tylko przy kompie i kody tylko wbijasz nie masz co do roboty
chłopie inni też chcą

Przymusowy urlop w pracy (dwa lata pracy bez żadnego wolnego) to teraz się
relaksujÄ™ przed monitorem.
A czy nie mam co do roboty? Mam - wydaję ciężko zarobione pieniądze na
doładowania w Carrefour Mova, zakupy w Carrefourze itp. a wolny czas
poświęcam na "wyhaczanie" kodów na grupie - jesteś zadowolona z odpowiedzi?
:)

pod każdym kodem wykorzystanym jesteś ty
- sprawdziłam

Czy coÅ› z tego wynika?

ile ty masz tam tych minut - powaliło cie

Ilość jest wprost proporcjonalna do ilości pieniędzy za jakie
doładowałem/doładowuję konto w Mova.

Pozdrawiam.

MOVA - jedna zasada! (propozycja)