MOVA - jedna zasada! (propozycja)

Data: 2009-03-03 21:14:17
Autor: MarekM
MOVA - jedna zasada! (propozycja)
Edward Malinowy pisze:

Zwracam si臋 do wszystkich kt贸rzy korzystaj膮 z kod贸w na darmowe minuty w
Carrefour Mova, kt贸re co jaki艣 czas wpadaj膮 na grup臋, o to aby w przypadku
kiedy wykorzystaj膮 dany kod napisali stosown膮 (kr贸tk膮) informacje o tym
fakcie na grupie (odpowied藕 na post autora, kt贸ry umie艣ci艂 kodzik).

A ja proponuj臋, by przenie艣膰 si臋 z tym prawie-偶e-spamem na grup臋 pl.misc.telefonia.gsm.gielda. To odpowiedniejsza grupa na tego typu "og艂oszenia", a grupa p.m.t.gsm powinna by膰 grup膮 dyskusyjn膮 a nie og艂oszeniow膮.

Marek

Data: 2009-03-03 21:19:02
Autor: Edward Malinowy
MOVA - jedna zasada! (propozycja)
"MarekM" news:gok277$2o2$1news.interia.pl

[...]

Te偶 by艂a taka propozycja i nic z tego nie wysz艂o... :(
Ja natomiast zaapeluj臋 o wdro偶enie w 偶ycie jeszcze jednego rozwi膮zania w
kwestii kod贸w Mova, kt贸re poprzednicy przedstawili na grupie jaki艣 czas
temu. Ot贸偶 za艂o偶y膰 dla kod贸w JEDEN temat, w kt贸rym b臋d膮 darczy艅cy i
obdarowani wymienia膰 si臋 korespondencj膮. Przynajmniej jaki艣 艂ad i porz膮dek
by zapanowa艂 (chyba).

Co z tego wyniknie? Zapewne nic. Mo偶e przynajmniej ludzie b臋d膮 si臋 poczuwa膰
do tego aby "z艂o偶y膰 dzi臋kczynienie" jak wykorzystaj膮 dany kod.

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-03 23:05:44
Autor: Anna R.
MOVA - jedna zasada! (propozycja)
ej Malinowy ty pazerniaku mo偶e juz bys zbastowa艂 i da艂 troche ludziom

siedzisz tylko przy kompie i kody tylko wbijasz nie masz co do roboty ch艂opie inni te偶 chc膮

pod ka偶dym kodem wykorzystanym jeste艣 ty
- sprawdzi艂am
ile ty masz tam tych minut - powali艂o cie

Data: 2009-03-03 23:14:23
Autor: Edward Malinowy
MOVA - jedna zasada! (propozycja)
"Anna R." news:goka43$4rp$1mx1.internetia.pl

ej Malinowy ty pazerniaku mo偶e juz bys zbastowa艂 i da艂 troche ludziom

Nie daj臋. M贸j wyuczony i wykonywany zaw贸d to nie prostytutka (m臋ska/damska).

siedzisz tylko przy kompie i kody tylko wbijasz nie masz co do roboty
ch艂opie inni te偶 chc膮

Przymusowy urlop w pracy (dwa lata pracy bez 偶adnego wolnego) to teraz si臋
relaksuj臋 przed monitorem.
A czy nie mam co do roboty? Mam - wydaj臋 ci臋偶ko zarobione pieni膮dze na
do艂adowania w Carrefour Mova, zakupy w Carrefourze itp. a wolny czas
po艣wi臋cam na "wyhaczanie" kod贸w na grupie - jeste艣 zadowolona z odpowiedzi?
:)

pod ka偶dym kodem wykorzystanym jeste艣 ty
- sprawdzi艂am

Czy co艣 z tego wynika?

ile ty masz tam tych minut - powali艂o cie

Ilo艣膰 jest wprost proporcjonalna do ilo艣ci pieni臋dzy za jakie
do艂adowa艂em/do艂adowuj臋 konto w Mova.

Pozdrawiam.

MOVA - jedna zasada! (propozycja)