MP3 przez USB do radia bez USB

Data: 2015-05-28 13:48:37
Autor: Myjk
MP3 przez USB do radia bez USB
Thu, 28 May 2015 13:24:38 +0200, LEPEK
Mam ch臋膰 s艂uchania muzyki z USB, ale w samochodzie mam radio bez USB.
Nie chc臋 tego radia wymienia膰.

W jakim aucie? Mam jeszcze par臋 pr贸bek emulator贸w w szafie, mog臋 Ci odpali膰 po kosztach (je艣li podejdzie pod model)...

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-28 13:49:48
Autor: LEPEK
W dniu 2015-05-28 o 13:48, Myjk pisze:
[...]

Toyota Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Mazda MX-5 II NB FL  BP-4W  rdstr'03

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2015-05-28 14:03:25
Autor: Myjk
MP3 przez USB do radia bez USB
Thu, 28 May 2015 13:49:48 +0200, LEPEK
[...]

Poszed艂 prv, ale nie wiem czy dobrze rozszyfrowa艂em maila. W razie czego skrobnij Ty do mnie. --
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-28 15:31:13
Autor: Marek
On Thu, 28 May 2015 13:48:37 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
W jakim aucie? Mam jeszcze par臋 pr贸bek emulator贸w w szafie, mog臋 Ci odpali膰 po kosztach (je艣li podejdzie pod model)...

Emulator贸w czego?

--
Marek

Data: 2015-05-28 16:14:46