MP3 radio odtwarzanie

Data: 2019-10-19 00:44:11
Autor: Gil
MP3 radio odtwarzanie

Nie jest to może problem ale ciekawostka. Lubię sobie do snu posłuchać audiobuka. I jest tak że jak włożę usb z plikami mp3 do radioodbiornika (Pioneer)to na wejściu USB zawsze zgłasza sie ostatni odcinek wg numeracji. Czy to ma jakis zamierzony sens?. Czy to tylko błąd?
Np. 15 odcinków nazwanych 1audio do 15audio. Jak pierwszy zgłaszany i odtwarzany jest odcinek nr.15audio.
Czołem,

Data: 2019-10-19 03:58:03
Autor: Marcin Debowski
MP3 radio odtwarzanie
On 2019-10-18, Gil <gil@gaz.pl> wrote:

[...]

Puszcza 15audio przed np. 11audio?

--
Marcin

Data: 2019-10-19 12:25:26
Autor: RadoslawF
MP3 radio odtwarzanie

[...]

Pewnie nie, podał tylko taki przykład.
Jak idiota nadaje nazwy odcinkom to komputer puści"
1, 11, 12, 13, 14, 15, 2, 3 itd.
Pod warunkiem że odcinków jest tylko 15.
Trzeba numerować 01, 02, 03 itd.
Chyba że odcinków jest więcej niż sto wtedy trzeba 001, 002, 003.

Pozdrawiam

Data: 2019-10-19 12:46:45
Autor: Gil
MP3 radio odtwarzanie
In article <5daae544$0$554$65785112@news.neostrada.pl>, user@domain.invalid says...

> [...]
Pod warunkiem że odcinków jest tylko 15.
Trzeba numerować 01, 02, 03 itd.
Chyba że odcinków jest więcej niż sto wtedy trzeba 001, 002, 003.

Nie zmieniam nazw. Mam pliki od 001-nazwa do 100-nazwa albo od 01-nazwa do 25-nazwa i zawsze jako pierwszy startuje ostatni plik. Musze ręcznie przesunąć do przodu i wtedy jest ok. Ciekawy byłem czy to jakas zasada w odtwarzaczach USB ?

Data: 2019-10-20 00:27:18
Autor: PiteR
MP3 radio odtwarzanie
Gil pisze tak:

[...]

A jak z tagami?

Jakbyś wziął np https://www.mp3tag.de i usunął wszystkie
(lub ponumerowal).

Przez ten debilny wynalazek odtwarzacz czasem walczy do ostatniego tchu żeby odtwarzać w swojej zjebanej kolejności.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2019-10-19 15:10:45
Autor: marrgol
MP3 radio odtwarzanie
On 2019-10-19 at 12:46, Gil wrote:
[...]

Miałem kiedyś podobnie; problemy okazały się być były dwa:
1. odtwarzacz był na tyle głupi, że odtwarzał pliki tylko
i wyłącznie w kolejności takiej, w jakiej były one nagrane/zapisane
fizycznie w folderze na pendrajwie i 2. file manager, po zaznaczeniu
plików do skopiowania, czyli kliknięciu pierwszego pliku, np. 01nazwa,
a następnie shifta i ostatniego pliku, np. 15nazwa, kopiował najpierw
ten ostatni kliknięty, a po nim resztę po kolei.  Efekt był taki, jak
u ciebie.  Pomogło zaznaczanie plików do kopiowania na pendrive
,,od końca", czyli najpierw 15nazwa, a potem shift-01nazwa.  Może masz
tak samo...

--
mrg

Data: 2019-10-23 19:49:15
Autor: Gil
MP3 radio odtwarzanie
Dzięki za odpowiedzi. U mnie rozwiazanie jest dokładnie jak marrgo napisał.
Bardzo mozliwe, że w innych odbiornikach jest inaczej.

MP3 radio odtwarzanie